Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Приложения свързани с банкови услуги  

91 гласа

Нямате разрешение да гласувате в тази анкета или да видите резултатите от анкетата. Моля влезте или се регистрирайте за да гласувате в тази анкета.

Recommended Posts

Публикувано

Приложения свързани с банкови услуги - АНКЕТА

  • mirror changed the title to Приложения свързани с банкови услуги - АНКЕТА
  • Aveliky locked, pinned и featured this topic
  • Aveliky unlocked this topic
Публикувано

Отключвам темата за да може да се обсъжда в нея.

Публикувано (редактирано)

Някой пробвал ли е да плаща по банков път ток и вода по техните сметки с револют? с Епей става супер лесно но ме дразнят таксичките дето на всяко плащане ми слагат по 20ст по 20ст и стане лев на месец.... Те са в някакъв картел с банките и или банката зима тая такса или Епей.

Редактирано от profusion
Публикувано

Ако ползваш epay с карта revolut има такса от 2,9% и това са доста повече от 20 ст. Ако си 2 или 3 левел и имаш IBAN, който зареждаш от приложението револют, тогава нямаш никава такса.

Публикувано

Не ми четеш поста явно....я пак, чакай да болдна :)

  • 1 месец по-късно...
Публикувано

На  мен Революта за 2 дена ми е върнал 150 лв. А преди тези два дни в един момент бях на -6 лв. Всички върнати пари са от 10-11.01

Публикувано

Някой има ли фирмена сметка в пейсера? 4 месеца след отварянето на сметката, разбирам, че трябвало да се подаде някаква форма-декларация към БНБ. От съпорта им: 

Бихме желали да Ви уведомим, че всички фирмени сметки в системата на Paysera е необходимо да бъдат декларирани в БНБ по реда на Наредба № 27. За целта, е необходимо да попълните и изпратите електронно или на хартиен носител форма СПБ 2 в срок до 14 дни от откриването на Вашата фирмена сметка, както и форма СПБ 5, която е необходимо да изпращате на тримесечие.
На следния линк в сайта на БНБ можете да намерите самата Наредба 27, както и двете форми с указания за попълване. https://www.bnb.bg/Statistics/StReportingForms/StRFLegalEntitiesAndSP/index.htm?fbclid=IwAR0CFAa9Yk6g3fjRjBc9ldkDPC_tHea-iWur_5oUsUzmUBBVHZYcMysk5P0 
 

Линкът не ми го отваря. Формата я намерих. Проблем ли е, че това не сме го направили навреме? Какво да правя според вас? Имаме пуснати няколко превода, не сме получавали пари по тази сметка. Онлайн може да се подаде само с КЕП, ние нямаме. Счетоводителката има, но трябвало да ходи на място така или иначе като упълномощено лице. Въобще, излишни разправии...

Публикувано

Да навремето беше така, подавахме декларации. Сега ако е обикновенна банка, автоматично новите сметки се подават към БНБ. Но за тези финтекс компании е добре да провериш.

И да навремето имаше глоби за неподаване в срок.

Публикувано

Доколкото успях да намеря, и след консултация със счетоводителката, като че ли няма санкции, така че нищо няма да правим за момента.
Ако някой има друга информация, може да сподели.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • 2 месеца по-късно...
Публикувано

Опитай днес пак. Случвало се е, когато са имали проблрм със сървъра.

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

Има ли начин за комуникация с Револют извън приложението им? Не успявам да се логна от апликацията.Опитах с мейли, но няма отговор.

Публикувано (редактирано)

Пробвай в Twitter или Facebook, ама не на лично а под някой topic.

 

Каква грешка ти дава, пробва ли да я изтриеш и пак да я инсталираш?

Редактирано от ML16
Публикувано

e41c29371d300b1c24f4872da666ec56.jpg

 

Това като вкарам кода за верификация. Трих над 10 пъти.

Проблема е при тях. Очаква се развитие. Или рестор, но изобщо не ми се занимава.

Публикувано

Пробвай да го сложиш на друго устройство, ако и там не става - няма смисъл от рестор.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Публикувано

Направих го вече и успях. Затова мислех за рестор. Револют казаха, че ще отстранят проблема. Мисля, че не е само при мен.

  • 1 година по-късно...
Публикувано

Има голямо лансиране заради кашбака, но той е само даден период докато каниш други хора, ако ги няма е безмислено пред Револют защото няма лев и винаги превалутира което е дърво.

  • 1 година по-късно...
Публикувано

Днес ми се случи нещо не обичайно. Отивам в магазин , пазарувам и на касата да платя на пос терминал и, няма я виртуалната карта в Apple Pay. Влязох в мобилното приложение на банката в която ми е сметката и добавих без проблем картата отново. Предположения защо бе изчезнала картата от портфейла? От 2 г, ползвам услугата и за свете ми се случи това.

Едит:Картата е активна само на телефона, има опция да я добавя и в айпада, но не съм го направил.
Не забелязвам други изтрити приложения или ресетнати настройки на телефона.
Sent from my iPad 9 using Tapatalk

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

Ползвам темата

Днес дебитната карта на дск която е в ApplePay спря да работи . При плащане на пост терминалите изписва невалиден номер, физическата си работи. От къде може да е проблема и как да го оправя? Имам някаква идея , но може да не съм на прав път. Писах и до съпорта на банката, проблем има и др човек с айфон и същата банка


Sent from my Айфон using Tapatalk

Публикувано

Проблем имах и аз миналия месец, само един следобед и само в определени магазини. На другия ден всичко си работеше. Ти нямаш какво да оправяш, имат банкстерите.

Публикувано

Разреших проблема кардинално. Описвам как за да помогне на някой закъсал като мен.

От ApplePay изтрих дебитната карта, рестартирах телефона след което я качих повторно от приложението DSK Smart. Днес платих през iPhone.


Sent from my Айфон using Tapatalk

Публикувано

Аз също имах наскоро  проблем с верификацията на карти на ОББ, на часовника. При опит да добавя карта, през wallet ,не получавах кода за верификация. Оказа се, че за да получа код за верификация, трябва да добавя картата от самото приложение на ОББ. Объркващото в моя случай бе, че картите си бяха активни през wallet на телефона, а през часовника не, докато не ги добавих от апа на ОББ. Преди нямаше подобен проблем, можеше и по двата начина. Не , че е нещо сложно, но е малко объркващо. Явно подобрявайки сигурността, банките променят условията.

Публикувано

ОББ и след като се вляха Райфайзен и те имат проблем с добавянето на картите в портфейла. Става само от приложението. Тъпото е, че когато има издадена допълнителна карта на името на друг човек няма как да се добави от приложението на KBC. Общо взето хубава банка беше Райфайзен, а ОББ е оле майко.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...