AAIIRR Публикувано Ноември 15, 2019 Публикувано Ноември 15, 2019 (редактирано) Имам сериозен проблем. Майка съм на син. Не ползваме айфони, нямаме apple ID и въобще нищо не ми е ясно относно приложения и т.н. ( ползваме телефони с андроид) Затова си позволих да пиша за помощ. Вчера детето ми получава съобщение по месинджър (след като е коментирал под публикация във Фейсбук за подарък на айфон), че печели апарата и да даде номер за връзка. Той си пише номера. След това го питат дали е получил смс и да даде кода от смс, за да разберат, че е точно този номер неговия и да му изпратят апарата. (смс е на английски и в него пише, да се вкара кода като средство за разплащане в itunes и App store; детето въобще не го е прочело) Той го пише. Получава почти веднага 3 смс, със съдържание: iTunes: Благодарим ви за извършеното плащане на стойност 20 лв. за Store: iTunes MVW9XBTZ8 (в другите 2 смс последните 3 символа са различни). След това повече не е получавал смс и сметката му до момента е 60 лв. (Страшно много сме разговаряли за тези измами, но се е подлъгал..и той не може да ми обясни как...) Та въпросът ми е: очевидно номерът му е използван за плащане, а кодът за потвърждение на плащането - оттук нататък при ново пазаруване, номерът му запаметен ли е и съответно само при натискане на "купи" и се пазарува (без код за потвърждение, получен с нов смс) или при следващ опит за покупка с неговия номер, пак ще се получава смс с код за потвърждение? Страхувам се от това да не е запаметен като средство за плащане без потвърждение вече....а съответно представа си нямаме от какъв профил и с каква парола за него е пазарувано, та да променим някакви настройки.... Чудя се дали да му спирам картата, която е с много добри условия, защото е фирмена, а нова ще мога да взема след от 3 до 10 месеца....Лимитът на картата му е 100 лв и не може да се промени. Не искам обаче и да треперя всеки месец дали няма да ми начислят 100 лв за нещо, което не сме купили ние, ако става без код за потвърждение... Надявам се някой да е пазарувал така чрез мобилен оператор и съответно мобилен номер и да може да ми отговори! Благодаря ви много предварително! Редактирано Ноември 15, 2019 от AAIIRR 1
Kery70 Публикувано Ноември 16, 2019 Публикувано Ноември 16, 2019 Оператора би трябвало да може да деоторизира телефонния номер за разплащания. Така мисля, но им се обадете и проверете. 1
turieca Публикувано Ноември 16, 2019 Публикувано Ноември 16, 2019 Това описано до съпорта на Епъл дали няма да им даде основание да блокират ай ди- то, с което са използвани кодовете. Изпратено от моят MAR-LX1A с помощта на Tapatalk 1
AAIIRR Публикувано Ноември 16, 2019 Автор Публикувано Ноември 16, 2019 преди 1 час, Kery70 написа: Оператора би трябвало да може да деоторизира телефонния номер за разплащания. Така мисля, но им се обадете и проверете. Лошото е, че не аз съм титуляр на картата и тя е на доста голяма организация, а човекът, който е посредник между А1 и ползвателите на картите, отхвърли такава опция и ми казва, че единствения изход е да спра картата (аз предварително разговарях с оператора и в офис и по телефона и те ми казаха точно това, но трябва да се обади посредникът да го нсправи )... преди 1 час, turieca написа: Това описано до съпорта на Епъл дали няма да им даде основание да блокират ай ди- то, с което са използвани кодовете. Изпратено от моят MAR-LX1A с помощта на Tapatalk Какво и къде трябва да напиша? На какъв език да е кореспонденцията?
mirror Публикувано Ноември 16, 2019 Публикувано Ноември 16, 2019 Напишете това, което ни написахте и на нас, но на английски към support-a на Apple. Препоръчвам Ви, когато влезете в сайта на Apple и кликнете на support, да изберете държава USA или UK, за да ви даде възможност за chat с техен сътрудник. Ако не успеете да се ориентирате, просто им пишете мейл. Хубав и спорен ден! 1
dessyteneva Публикувано Ноември 16, 2019 Публикувано Ноември 16, 2019 (редактирано) Аз друго си мисля, но не знам дали ще стане - да се смени метода на плащане с някаква почти празна дебитна карта, само с таксата за веификация вътре и да иска да дърпа, да няма от къде, но това пък май ще блокира ъпдейтите, ако остане неплатено, пък и те веднъж като са въвели с номера метод на плащане, дали няма да могат пак...може да се пробва, ако няма друг избор. Редактирано Ноември 16, 2019 от dessyteneva
AAIIRR Публикувано Ноември 16, 2019 Автор Публикувано Ноември 16, 2019 Не знаем профил от който е плащано, за да сменим настройките...Мобилният номер и кодът за потвърждение са "откраднати" от сина ми...не знаем какво и от кого е пазарувано, та да сменим настроики..И двамата нямаме ID и не ползваме айфон, с Андроид устройства сме...
dessyteneva Публикувано Ноември 16, 2019 Публикувано Ноември 16, 2019 О, да, съжалявам, пропуснах тази информация.Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Русев Публикувано Ноември 16, 2019 Публикувано Ноември 16, 2019 Можете ли да разберете кое приложение точно е закупено с кода?Ако е едно и също приложението на различни акаунти или едно приложение с нещо in app плащане, то може някой да си е направил фейк приложение и да си прибира и парите после. Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
AAIIRR Публикувано Ноември 16, 2019 Автор Публикувано Ноември 16, 2019 (редактирано) Смс-ите са изпратени от iTunes и съдържанието им е такова : Благодарим ви за извършеното плащане на стойност 20 лв. за Store: iTunes MVW9XBTZ8 (в другите 2 смс последните 3 символа са различни). Сумата ще се начисли към вашата сметка за мобилни услуги от А1 или ще се приспадне от предплатената ви карта. За повече информация проверете Apple ID акаунта си - https://apple.co/2ahrhtm От това може ли да се разбере нещо? Като отворя ми се зарежда да намша ID, пиша 2ahrhtm и ми иска парола, натискам за забравена парола и ми дава , че 2ahrhtm не е ID... Редактирано Ноември 16, 2019 от AAIIRR
AAIIRR Публикувано Ноември 16, 2019 Автор Публикувано Ноември 16, 2019 If you don't see Use This Mobile Number, or want to use a different number If you're on a different phone, or using an iPad or iPod touch, you might want to use a different number when you set up mobile phone billing. When you change your payment method, tap "Use a Different Mobile Number" and enter the mobile number for the phone connected to the account that you want to bill to. An SMS message with a one-time code is sent to the mobile number that you provided. Check the mobile phone for the message, and enter the code on the device that you're using to set up your payment method, then tap Verify to verify the code. If you don’t receive the code immediately, tap "Resend Code" to try again. If you still don't see an option to use a mobile number, then your carrier might not support mobile phone billing. Вижте, какво намерих в съпорта на сайа на Ейпъл.. Дали от този текст мога да си направя извод, че всеки път се изпраща код на смс при пазаруване от мобилен номер?
Grievous Публикувано Ноември 16, 2019 Публикувано Ноември 16, 2019 Синът ви да е правил на някой свой приятел/приятелка акаунт в айфон, използвайки своите данни - имейл, телефон, адрес и т. н.?Попитайте го.
AAIIRR Публикувано Ноември 16, 2019 Автор Публикувано Ноември 16, 2019 (редактирано) Оказва се, че е правил някога (казва в Ейпъл)....сега ми го казва чак след като го попитах, с е-мейл и парола...Какво мислите? Видях цялата кореспонденция в Месинджър с въпросният, който подарява уж айфона. ...Мойте предположения са, че този пост е пуснат с цел да се запишат деца ( - членовете на групата са предимно деца, а под поста има страшно много коментирали) и по тази схема да се купуват разни приложения, използвайки мобилните номера на уж спечелилите апарата..- може и да греша, разбира се, не съм толкова навътре...Просто знам, че имаме начислена сметка и ме интересува дали това ще продължи, за да знам дали да спирам картата...Затова и се регистрирах в този форум, търсейки помощ, все пак тук пишете ползватели на Айфон... Редактирано Ноември 16, 2019 от AAIIRR
Grievous Публикувано Ноември 16, 2019 Публикувано Ноември 16, 2019 Бихте ли споделили този пост с многото коментари.
AAIIRR Публикувано Ноември 16, 2019 Автор Публикувано Ноември 16, 2019 Не смятам, заради лична сигурност..Не знам кой чете... 1
AAIIRR Публикувано Ноември 16, 2019 Автор Публикувано Ноември 16, 2019 (редактирано) най-вероятно ще предприема мерки затова не желая да публикувам подробности И вече има коментари от преди 2 часа, от други опарени деца, че това е измама и са им дърпали по същата схема 20-30 лв... мен ме интересува дали занапред има вероятност да продължат да му дърпат от мобилната карта.. Редактирано Ноември 16, 2019 от AAIIRR
AAIIRR Публикувано Ноември 17, 2019 Автор Публикувано Ноември 17, 2019 (редактирано) Попитах там, където мислех, че ще открия информация, след като нито оператор, нито всеки, до който се допитах, не можа да ми отговори. Благодаря на отзовалите се! Искрено се надявам да съм помогнала, на някой, който е прочел, да не изпадне в такава ситуация и да се предпази или да предпази децата си! Предполага се, че тези, които вършат такива престъпления са много наясно с нещата и няма да питат във форум... Темата за мен е приключена! Редактирано Ноември 17, 2019 от AAIIRR
Recommended Posts