parush Публикувано Декември 28, 2019 Публикувано Декември 28, 2019 Здравейте,Вече няколко пъти се опитвам да си ъпгрейдна сториджа на iCloud, но ми дава следното съобщение за грешка. Какво се прави в такива случаи. Благодаря! Цитирай
0 londongunner Публикувано Декември 28, 2019 Публикувано Декември 28, 2019 С картата с която ще плащаш всичко наред ли е ? Онзи ден видях същата грешка да излиза на карта на бизнес акаунт. Като вкарахме карта на физическо лице и мина плащането.Sent from my iPhone 11 Pro Max using Tapatalk Pro Цитирай
0 parush Публикувано Декември 28, 2019 Автор Публикувано Декември 28, 2019 Всичко си и й е наред с картата, освен че е Револютска Мастъркард. Но едва ли това има значение?!? Цитирай
0 parush Публикувано Декември 28, 2019 Автор Публикувано Декември 28, 2019 Тази година е издавана и е валидна до 2024 година. Цитирай
0 gogi6 Публикувано Декември 28, 2019 Публикувано Декември 28, 2019 Опитай с друга карта. Моята Револют също не се приема от Apple. Цитирай
0 parush Публикувано Декември 28, 2019 Автор Публикувано Декември 28, 2019 Пак същата мизерия ... пробвах с две различни пластики и пак се появява същото съобщение. Цитирай
Въпрос
parush
Здравейте,
Вече няколко пъти се опитвам да си ъпгрейдна сториджа на iCloud, но ми дава следното съобщение за грешка. Какво се прави в такива случаи. Благодаря!
6 отговора на този въпрос
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.