venelin111111 Публикувано Септември 1, 2020 Публикувано Септември 1, 2020 Днес от Виваком ми активираха (те направиха настройките)СИМ за да ползвам услугата VolTe. Няма как да тествам понеже нямам с кого(ползвател на услугата). Въпрос към колеги ползващи услугата: Добре ли се чува? Има ли накъсвания при провеждане на разговор?Нещата може би станаха защото получих СМС от 123 Но пък на бара няма иконка на вилте.. Sent from my iPhone using Tapatalk Цитирай
venelin111111 Публикувано Септември 1, 2020 Автор Публикувано Септември 1, 2020 Не , защото се обадих на 123 и те активираха услугата на сим картата,следвах стъпките на СМС изпратен от тях за настройка на айфона.Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Цитирай
JmeLche Публикувано Септември 1, 2020 Публикувано Септември 1, 2020 Дай на л-с номер да тестваме, сега ще го активирам Sent from my iPhone Pro using Tapatalk Pro Цитирай
Veselin Panov Публикувано Септември 1, 2020 Публикувано Септември 1, 2020 (редактирано) преди 9 часа, venelin111111 написа: Няма и да има икона на айфона.Просто,когато говориш,трябва да остане на ЛТЕ а не да "сваля" до 3 или 2 джи. Редактирано Септември 1, 2020 от arm11 Цитирай
JmeLche Публикувано Септември 1, 2020 Публикувано Септември 1, 2020 Тествахме го с колегата, добре е! PS: Странно, защо и А1 го имат като опция, но за тях не е активно, те ползват HD канал? PS: За iPhone XR , не можело да се активира функцията, Хахахаха , тези от колцентъра са толкова зле, че просто нямам думи Sent from my iPhone Pro using Tapatalk Pro Цитирай
Kery70 Публикувано Септември 1, 2020 Публикувано Септември 1, 2020 За да го активираш трябва да звъннеш на оператор или? Цитирай
venelin111111 Публикувано Септември 1, 2020 Автор Публикувано Септември 1, 2020 Звъниш на Виваком да активират услугата, СМС е само за андроидВиж Sent from my iPhone using Tapatalk Цитирай
arm11 Публикувано Септември 1, 2020 Публикувано Септември 1, 2020 Днес пък от Оокла обявиха Виваком за най-бърза мрежа в Европа. Цитирай
Kery70 Публикувано Септември 1, 2020 Публикувано Септември 1, 2020 При мен го активираха през оператора, но като го включа през менюто ми пише, че мрежата не го поддържа. Цитирай
venelin111111 Публикувано Септември 1, 2020 Автор Публикувано Септември 1, 2020 Така пише , но няма проблем, рестартирай телефонаSent from my iPhone using Tapatalk 1 Цитирай
Kery70 Публикувано Септември 1, 2020 Публикувано Септември 1, 2020 При мен не се получава, сега накарах един приятел да го активира и той, но не стана и при него. Аз съм с XR a той с XS Max. Разговора си мина на 3G. Цитирай
venelin111111 Публикувано Септември 1, 2020 Автор Публикувано Септември 1, 2020 От iOS 11 нагоре:От настройки:Sent from my iPhone using Tapatalk Цитирай
ludiamax Публикувано Септември 1, 2020 Публикувано Септември 1, 2020 И какво общо има дата роуминга? Цитирай
venelin111111 Публикувано Септември 1, 2020 Автор Публикувано Септември 1, 2020 Не знам но виж СМС от първият ми пост за настройки пратен ми от Виваком, аз само показвам как е при мен и работи.Тествано Sent from my iPhone using Tapatalk Цитирай
Kery70 Публикувано Септември 1, 2020 Публикувано Септември 1, 2020 Всичко е така настроено и при мен. Майната му Цитирай
ludiamax Публикувано Септември 1, 2020 Публикувано Септември 1, 2020 преди 1 час, venelin111111 написа: Не знам но виж СМС от първият ми пост за настройки пратен ми от Виваком, аз само показвам как е при мен и работи.Тествано Sent from my iPhone using Tapatalk Да де, виждам го ама там никъде не пише за това, което си закръглил. Цитирай
venelin111111 Публикувано Септември 2, 2020 Автор Публикувано Септември 2, 2020 Как да не пише¿Sent from my iPhone using Tapatalk Цитирай
Kery70 Публикувано Септември 2, 2020 Публикувано Септември 2, 2020 Виваком нещо ме пързалят, сега направих проверка на 1701, и пак получих съобщение че услугата не може да бъде активирана. А вчера ми пратиха смс че е активирана Отказвам се, благодаря за насоките! Цитирай
venelin111111 Публикувано Септември 2, 2020 Автор Публикувано Септември 2, 2020 А казаха ли , че все още има проблем с някои модели на iPhone? Мен лично оператор 123 ми каза , че айфон 10 има чат -пат проблем при ios 13+ на Волте.Аз съм с 14-ка и няма грижи. Иначе и при мен първия СМС бе , че не е активна услугата, звънях на 123 и от там активираха те(вивакомци) волте на сим картата ми. Sent from my iPhone using Tapatalk Цитирай
turieca Публикувано Септември 2, 2020 Публикувано Септември 2, 2020 Пуснах го на 8-та и нищо и дейта роуминга е включена, ама нъцки. Волтето на картата е активирано още преди месеци като за кратко ползвах хуавей. Мамка му как за секунда се свързваше с активирана тази функция. Цитирай
venelin111111 Публикувано Септември 2, 2020 Автор Публикувано Септември 2, 2020 Да , за секунда се свързва и разговора е супер.Едит: Защо не се обадиш на 123 да видиш активна ли е услугата на сим катрата ти, не губиш нищо.? Sent from my iPhone using Tapatalk Цитирай
turieca Публикувано Септември 2, 2020 Публикувано Септември 2, 2020 (редактирано) С китаеца я ползвах, че и VoWiFi работеше. Ще опитам да звънна.Благодаря Звъннах мацката каза, че в момента имало проблем с iPhone-те и нямало да ми работи. Редактирано Септември 2, 2020 от turieca Цитирай
ludiamax Публикувано Септември 2, 2020 Публикувано Септември 2, 2020 Да, пише го в СМС-а. Заблудил съм се с долният пост, който е от сайта им. И все пак ми е чудно защо им е роуминг! Цитирай
venelin111111 Публикувано Юни 17, 2021 Автор Публикувано Юни 17, 2021 iOS 14.6 iPhone 12Sent from my iPhone using Tapatalk Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.