моля да бъда извинен ако това не е правилното място за този въпрос.
От 2 седмици се боря с Виваком за ми "активират" 5G услугата на iPhone 12, който не е закупен от тях.
До тук съм говорил с 2 магазина, 2 пъти на 123 и 2 пъти с акаунт мениджъра(бизнес клиент сме).
И в двата магазина ми казаха, че телефона трябва да е купен от тях.
На 123 един път ми казаха, че за да се активира услугата, по-скоро за да се изпрати carrier settings update трябва да се обади управителя или да се обадим на акаунт мениджъра и да му дадем номерата на които искаме да е активно 5G и съответно той да задейства нещата.
Втория път се обади управителя, отговора беше, че няма такова нещо и че просто 5G не може да работи на iPhone, който не е закупен от тях.(имаме iPhone 12 Pro, който ни е подарък от Виваком и на който също не работи 5G...)
При първия разговор с акаунт мениджърката и дадох номерата, на които да се активира услугата и тя ми потвърди, че имат вътрешен ред по който това да се случи. - нищо не се случи
При втория разговор с нея, ми каза, че се е оказало, че нищо не може да направи и да се обадя на 123...
Та да ви попитам мит ли е или не е мит на Виваком 5G-то и при вас работи ли?
Въпрос
miroslavpetrov93
Здравейте,
моля да бъда извинен ако това не е правилното място за този въпрос.
От 2 седмици се боря с Виваком за ми "активират" 5G услугата на iPhone 12, който не е закупен от тях.
До тук съм говорил с 2 магазина, 2 пъти на 123 и 2 пъти с акаунт мениджъра(бизнес клиент сме).
И в двата магазина ми казаха, че телефона трябва да е купен от тях.
На 123 един път ми казаха, че за да се активира услугата, по-скоро за да се изпрати carrier settings update трябва да се обади управителя или да се обадим на акаунт мениджъра и да му дадем номерата на които искаме да е активно 5G и съответно той да задейства нещата.
Втория път се обади управителя, отговора беше, че няма такова нещо и че просто 5G не може да работи на iPhone, който не е закупен от тях.(имаме iPhone 12 Pro, който ни е подарък от Виваком и на който също не работи 5G...)
При първия разговор с акаунт мениджърката и дадох номерата, на които да се активира услугата и тя ми потвърди, че имат вътрешен ред по който това да се случи. - нищо не се случи
При втория разговор с нея, ми каза, че се е оказало, че нищо не може да направи и да се обадя на 123...
Та да ви попитам мит ли е или не е мит на Виваком 5G-то и при вас работи ли?
Top Posters For This Question
14
8
6
4
Популярни дни
Юни 3
11
Юни 7
10
Юни 8
8
Юни 15
7
Top Posters For This Question
venelin111111 14 posts
dessyteneva 8 posts
Alxx® 6 posts
turieca 4 posts
Популярни дни
Юни 3 2021
11 posts
Юни 7 2021
10 posts
Юни 8 2021
8 posts
Юни 15 2021
7 posts
Популярни публикации
Alxx®
Пързалка за преподписване. Активирането на такава услуга няма нищо общо с модел апарат(щом поддържа) и условия в договора. Просто им теглете една блага, щом почнат да ви успиват с глупости.
ML16
Според мен си е включено по подразбиране. Аз съм оставил 5G постоянно и когато говоря оставам на тази мрежа, същото се случва и на 4G. А и VoLTE е все пак Voice over LTE, а когато говориш през 5G мреж
Добавени снимки
56 отговора на този въпрос
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.