Съобщение Публикувано Ноември 6, 2021 Публикувано Ноември 6, 2021 Здравейте това съобщение се появява постоянно по 3-4 пъти на ден независимо на кое меню съм. Unable to Restore This item was purchased by a different Apple ID. Sign in with that Apple ID and try again. Моля за помощ Благодаря Цитирай
0 dessyteneva Публикувано Ноември 8, 2021 Публикувано Ноември 8, 2021 Ами то си пише, приложение е купено с чуждо ID и сигурно иска да се ъпдейтне, а за целта ще трябва да се влезе със същото ID. Другият вариант е направо да го махнеш и да си го купиш с твоето ID. Цитирай
Въпрос
Съобщение
Здравейте това съобщение се появява постоянно по 3-4 пъти на ден независимо на кое меню съм.
Unable to Restore
This item was purchased by a different Apple ID. Sign in with that Apple ID and try again.
Моля за помощ
Благодаря
1 отговор на този въпрос
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.