niksan76 Публикувано Ноември 29, 2022 Публикувано Ноември 29, 2022 Здравейте, Дойде време да сменя стария Air от 2015г. и се възползвах от черния Петък, купих си миналогодишното Pro 14 (2021), не че има по-ново де. Колоегата от доста време ми хвали новия Air s M2 и това как батерията му кара адски много, но реших да заложа на 14 Pro , с идеята че и неговата батерия, не трябва да отстъпва. За съжаление останах доста неприятно изненадан - за 1-2 часа настройки на профила и малко клипчета от тубата за тест и батерията се стопи от 50% на 16%., което е далеч от възможностите на Aira-a. Искам да попитам, има ли някой с наблюдение над този Макбук, което да сподели? Цитирай
ivander Публикувано Ноември 29, 2022 Публикувано Ноември 29, 2022 Първите 1-2 дни след активираното е нормално да пада по-бързо, в background-a текат различни процеси на оптимизации, iCloud-а също точи батерия в началото докато синхронизира данните. След този период живота на батерията би трябвало да се подобри. 1 Цитирай
niksan76 Публикувано Ноември 29, 2022 Автор Публикувано Ноември 29, 2022 Искренно се надявам, защото купих същия и на сина ми и ако няма промяна, неговия няма и да го отваря, а направо заминава в борсата. Далеч съм от идеята да кара 2 дни на видеа, но пък да кара 3-4 часа колкото 7 годишният ми Air, не ми е ОК. Писна ми да излизам по работа и да мъкна зарядно и за лаптопа. Цитирай
Aveliky Публикувано Ноември 29, 2022 Публикувано Ноември 29, 2022 Аз ползвам същия модел от близо година. При интензивна работа батерията ми държи 7/8ч.( дори до 10ч., но рядко). Никога не ми се е случвало да остана без батерия. Винаги си нося зарядно(в колата), но до сега не ми се е налагало да го ползвам. 1 Цитирай
niksan76 Публикувано Ноември 29, 2022 Автор Публикувано Ноември 29, 2022 Остава надеждата, проблема да не е в моя телевизор. 😛 Цитирай
БОБИ ИКОНОМОВ Публикувано Ноември 29, 2022 Публикувано Ноември 29, 2022 Аз също съм с този модел, и при интензивна работа и филми под 8 часа не падам. 1 Цитирай
Русев Публикувано Ноември 29, 2022 Публикувано Ноември 29, 2022 Тези 50% от които сте започнали да използвате машинката, ако са били фабричния заряд, то е повече от нормално да не изкара много. Sent from my iPhone using Tapatalk Pro 1 Цитирай
niksan76 Публикувано Ноември 29, 2022 Автор Публикувано Ноември 29, 2022 Да, наистина бяха фабричните и сега тествам как е след пълен заряд. Цитирай
DreamcatcheR Публикувано Ноември 30, 2022 Публикувано Ноември 30, 2022 Машината е топ. Направил си правилния избор. Изобщо не се притеснявай. Батерията си кара доста повече от старите лаптопи с интелски чипове. Загрява по-малко и е много много по-бърз. Като прибавим прекрасния дисплей и многото портове + компактен размер, не мисля че има по-добър лаптоп на пазара. Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Цитирай
Kery70 Публикувано Ноември 30, 2022 Публикувано Ноември 30, 2022 Не си сгрешил, лаптопа е супер! А батерията ще започне да държи доволно. Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Цитирай
Anthony Публикувано Ноември 30, 2022 Публикувано Ноември 30, 2022 И аз бях като теб, останах разочарован в първите няколко дни от батерията, но след това нещата се промениха и сега я зареждам много рядко. 1 Цитирай
niksan76 Публикувано Ноември 30, 2022 Автор Публикувано Ноември 30, 2022 Много благодаря на всички, ще я наблюдавам и се надявам да започне да издържа повече. Сега му настройвам баракудата за VPN-a и ще видя как ще се държи и като се вържа за компа в офиса. Остава да ми пратят и гаранцията от EMAG, че ме въртят вече 2 дни иначе ще им върна и двата (на сина не смея да го отворя още), но това е тема за друго място, не за тук. Цитирай
Veselin Panov Публикувано Декември 1, 2022 Публикувано Декември 1, 2022 (редактирано) каква фактура чакаш от Емаг? Емаг фактури не дават, имаш я в електронен вид в профила ти с който си ги купил. Същото важи и за гаранцията! Редактирано Декември 1, 2022 от Veselin Panov Цитирай
niksan76 Публикувано Декември 1, 2022 Автор Публикувано Декември 1, 2022 За съжаление нямам нищо, само електронната фактура от търговеца (през външен търговец съм). На сайта на EMAG нямам нищо. Писах им, звънях им, празни обещания и нищо повече (веднага щели да се свържат с търговеца, това им било задължението, като посредник). Звънях и на търговеца, всичко на румънски, няма как да се оправя. Изрично питах куриера, защо нямам гаранции в кутиите (повечето външни търговци слагат хартиена гаранция в кашона), увери ме, че ще получа. Е да, ама не! Цитирай
mirror Публикувано Декември 1, 2022 Публикувано Декември 1, 2022 Гаранция за продукта не ти трябва, но документ за покупка ти е необходим. 1 Цитирай
Alxx® Публикувано Декември 1, 2022 Публикувано Декември 1, 2022 И двете, дедо попе, и двете. Според законодателството търговската гаранция е 24 месеца, а продавачът в случая е емаг. Аман от заобикаляне на закона. П.П. Посредникът винаги е л@йно, както се казваше в един любим сериал... 2 Цитирай
niksan76 Публикувано Декември 1, 2022 Автор Публикувано Декември 1, 2022 Пълна м@лоумщина! Имам електронна фактура от търговеца и Разписка, играеща роля на касов бон, от куриера. За другото са решили, че няма нужда, ако мине. Казах им, че до утре ако нямам нищо, в Понеделник им връщам всичко. “Аааамиии, както си решите” Дреме им на тях.☹️ Цитирай
mirror Публикувано Декември 1, 2022 Публикувано Декември 1, 2022 Електронната ф-ра ти е достатъчна, ако си платил чрез банков превод или дебитна/кредитна карта, ако е с наложен платеж си пазиш к.бон от куриера. 1 Цитирай
niksan76 Публикувано Декември 1, 2022 Автор Публикувано Декември 1, 2022 За съжаление платих кеш, куриера изрично звъня да приготвя парите в брой. Издаде ми една разписка, от нещо като касов апарат. Цитирай
Aveliky Публикувано Декември 1, 2022 Публикувано Декември 1, 2022 За една година от Apple нямаш проблем, но за две години ти трябва гаранция. 1 Цитирай
zlia Публикувано Декември 2, 2022 Публикувано Декември 2, 2022 Кеша над 5000 не е ли забранен?Все си мисля, че двата лаптопа са повече :-)Честно казано не знам как давате една торба с пари за нещо и не искате фактура( електронна или хартиена) и гаранция още при получаването. Ама те ми обещаха и ме мотаят …Да не ни мотаеш ти ;-)Sent from my iPhone using Tapatalk Цитирай
Русев Публикувано Декември 2, 2022 Публикувано Декември 2, 2022 То принципно има значение дали са взети на фирма с фактура или на физическо лице. Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Цитирай
Alxx® Публикувано Декември 2, 2022 Публикувано Декември 2, 2022 Неиздаването на платежен документ във физическа форма(в случая) си е нарушение, без значение фирма или частно лице. Връщай им ги, снимай каквото можеш и ги топни на НАП. Мнооого са нагли емаг, много. 1 Цитирай
niksan76 Публикувано Декември 2, 2022 Автор Публикувано Декември 2, 2022 преди 6 часа, zlia написа: Честно казано не знам как давате една торба с пари за нещо и не искате фактура( електронна или хартиена) и гаранция още при получаването. Ама те ми обещаха и ме мотаят … Фактура ми е пратил търговеца на Емаг, а куриера ми пусна от апарата една Разписка с данни на доставчика, печат и платената сума. Единствено гаранцията не беше в кутията (надявах се, че ще я получа след това по електронен път), което в случая ми е важно и което си изисквам от Емак, защото румънски не знам и няма как да се разбера с румънския търговец (мога да го упомена, но не знам дали е редно). Иначе да, Alxx е прав, връщам им ги, а документите на НАП, КЗП и който се сетя. Цитирай
OXYGEN Публикувано Декември 2, 2022 Публикувано Декември 2, 2022 И аз в момента съм в разправии с тези мошеници от Емаг. За друга стока, но това няма значение. Тези техни външни търговци са до един измекяри. Всичко по процедурите за стока от външен е сложно, неудобно за клиента и увъртяно. Исках да върна стока неотговаряща на описанието. Стартирах си процеса на сайта им. И никой повече не ме потърси. След няколко дни питах Емаг какво става - те си били описали как да се оправям сам с външния да си го търся. Те не вдигаха цял ден. На следващия някой вдигна и ми се накара от къде съм имал този телефон, той не бил за клиенти (номера е от сайта на Емаг...). На третия ден опити се свързах на "правилния" номер с някой и се разбрахме да върна стоката обратно по Еконт (за моя сметка, докато стока директно от Емаг си пътува за тяхна). В описанието на процеса за този търговецц пишеше от където е дошла пратката - там да ходи. Да, ама "търговеца" е с адрес на апартамент в Студентски град... пускам до до офис до поискване, както е дошъл. Те няколко дни не си взимат стоката. Еконт почват да ми пращат нотификации за непотърсена стока. Накрая след разправии и с Емаг и с външния си я взеха. И все още си чакам парите. 14-дневния срок по закон изтече вчера и още ги няма. Междувременно покрай този цирк и крайно грубото отношение на Емаг, бях пуснал и искане по GDPR да ми деактивират акаунта при тях и да ми изтрият данните. И за тази процедура нищо от закона не са спазили. Нито ми отговориха нещо, нито са ме изтрили още... 1 1 1 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.