Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Измама и последващо пазаруване с телефонен номер?


Veneta

Recommended Posts

Здравейте на всички! 

Имам сериозен проблем.

Майка съм на син. Не ползваме айфони, нямаме apple ID и въобще нищо не ми е ясно относно приложения и т.н. ( ползваме телефони с андроид) Затова си позволих да пиша за помощ.Детето ми играе в Robux и искаше безплатни робъкси . След чат  в Discord - първо си писа с някой, който му даде профила на друг, който имал генератор за безплатни робъкси. Трябвало само да даде мобилен номер и като получи код да му напише кода . Съответно той даде моя мобилен номер . След това  човекът отсреща от чата в Discord го попита дали е получил смс и да даде кода от смс-а,  за да се генерират робъксите. Само че ,аз получих (смс  на английски и в него пише, да се вкара кода като средство за разплащане в itunes и App store) .Той го пише и почти веднага  получавам 4 смс, със съдържание: iTunes: Благодарим ви за извършеното плащане на стойност 21.99 лв. за Store: iTunes MTNF72Q62S (в другите 3 смс последните 3 символа са различни). Сметката ми беше 87.96 лв. Имам ограничение на сметката до 100 лв. ,но това хич не ме успокоява . С този код ,който прати детето е направен акаунт към Apple и не знам как да го прекратя , защото има вероятност да е направен абонамент и всеки месец да имам огромни сметки. Четох тук във форума за почти същия случай, но как са се оправили нещата накрая не пишеше. Моля всеки, който знае към кого да се обърна и какво да направя да каже. Към мобилен оператор А1 съм, разговарях с оператор, който ми обясни, че те няма как да прекратят абонамента, акаунта. И те ме пратиха в десета глуха- пратиха ми смс APP STORE:  
- 00800 6002 7753
- https://support.apple.com/media-services/contac

Не знам какво да правя, моля за помощ! 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Намирате някого с айфон и добър английски, звъните по фейстайм на номера(преди ставаше и по скайп, опитайте) и обяснявате ситуацията. Някой си е вкарал вашия номер като начин на плащане. А, от ментел да не се правят на шашави, можете да забраните такива плащания от картата.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Това е услугата на А1 - "Таксуване от оператор“ -  App Store - А1 (a1.bg)

В общите им условия има точка Забрана за покупки от Apple Media Services, която се управлява от самия оператор, така че най-добре пак се чуйте с тях, и им цитирайте този документ. Едва ли ще може да се възстановят вече платените суми, но дано да спрат самата услуга "Таксуване от оператор“ за вашия номер.

```
5.4 (Нова, в сила от 11.08.2020 г.) А1 България предоставя възможност на Потребителите да използват услугата „Забрана за покупки от Apple Media Services”. Преди да заяви активация на тази услуга пред А1 България, Потребителят следва самостоятелно да заяви пред Apple (съгласно Общите условия на Apple) спиране на всички абонаментни услуги от „Apple Media Services“, както и възстановяване на вече заплатени суми по т.5.2, ако това е приложимо.
```
DCB-apple-terms.pdf (a1.bg)

Редактирано от robot
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, Благодаря Ви! От А1 казаха, че трябва да се обадя на Apple supporta. Намерих един приятел ,който да разговаря  на Английски с тях, че моят не е от най-добрите. Поискаха ID акаунта и номера на покупката от Apple, трите ми имена, телефон ,e-mail и име на мой роднина.След като им ги предоставих казаха да изчакаме малко , след което изпратиха e-mail с номер на случая.Казаха да се обадим след 48 часа, за да потвърдиме номера. Щели да върнат парите на оператора и , и след 2 дни да ходя до офиса да си направя справка дали са ги превели. Но до колкото разбрах аз съм щяла да си получа парите до 60 дни или нещо такова. Та така..., ще запазя търпение и спокойствие ,въпреки ,че ми е много  трудно  и се надявам всичко да бъде прекратено. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Намирате някого с айфон и добър английски, звъните по фейстайм на номера(преди ставаше и по скайп, опитайте) и обяснявате ситуацията. Някой си е вкарал вашия номер като начин на плащане. А, от ментел да не се правят на шашави, можете да забраните такива плащания от картата.

Тези от Ментел, казаха, че ако има абонамент ,те не могат нищо да направят за другия месец ... Могло да си сменя номера и така да се приключи с плащанията. За мен това обаче не е решение. С този номер съм от 12 години,  вързан е към акаунти, сметка. Чудя се - дали по някакъв начин може да се подаде сигнал някъде ,не знам къде ... и да се кажат потребителските имена в Discord на измамниците и по някакъв начин да спрат злоупотребите, че не вярвам само аз да съм потърпевша.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Щом сте отворили кейс, плащанията ще приключат. Вече за 60-те дни ще трябва просто да сте търпелива, нищо не губите. И на детето топка, колело и т.н. не смартфон!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Мда , от тук нататък никакви игри и чатове! Стореното ,сторено , но да не се повтаря.😔

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Рано или късно ще му се наложи да ползва интернет и съответните инструменти, просто сериозно трябва да му обясните какви опасности дебнат там.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (редактирано)

Така е, вече проведохме няколко разговора.Разбра какво е направил ,като ме видя силно притеснена, се притесни и той. Като за дете на почти 9 години - мисля, че разбра какво не трябва да прави повече. Обясних му ,че интернет не е безопасно място и да не дава никаква информация ,никакви телефонни номера, нищо на никого. 🤐

Редактирано от Veneta
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е добре когато приключи добре, детето си има “обица на ухото” както се казва, но бъдещето е в технологиите и той ще се наложи да отсява кое е ок и кое е имама из нета. Всички правим някакви простотии, той е имал смелостта да опита…

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Та така....След 2 разговора с Apple ,казаха, че може и да не ми възстановят плащанията, но ще прекратят акаунта. Казаха да се обадим след 48 часа отново. Ние не обяснихме, че детето е предоставило кода на някой непознат.Та в тоя ред на мисли - ако обясниме, че детето е дало телефонния номер , и  след това е дало кода, дали няма да се променят нещата....

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 месеца по-късно...

Здравейте Veneta!

Ние също попаднахме в подобна ситуация. Вие писахте ли жалба или Сигнал? Възстановиха ли ви разходите?

След кратко проучване попаднах на статии в които пише за подобни измами, които са  организирани по същата схема: покупки от Apple Store само с телефонен номер и споделен код. Аз подготвям сигнал и мисля, че всички които са пострадали да пишат, за да се информира Apple Store и да си предприемат мерки.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Венета,едва ли ще отговори след почти една година


Sent from my iPhone using Tapatalk

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...