Десислава Георгиева Публикувано Октомври 21, 2023 Публикувано Октомври 21, 2023 Здравейте, Днес получих 4 съобщения, че съм закупила услуги през ITunes на стойност 70 лева през мобилния оператор Yettel. Казусът е, че аз нямам никакви продукти APPLE, нито регистрация , нищо. Свързах се с Yettel, които ми казаха, че нищо не могат да направят и да се обърна към Apple. Обаче за да поискам възстановяване на средства Apple ми изискват регистрацията , с която съм заплатила закупените приложения, а аз реално но не съм закупувала с регистрация. Моля за съдействие какво да направя и как да се свържа с тях? Цитирай
gogi6 Публикувано Октомври 21, 2023 Публикувано Октомври 21, 2023 Мисля, че няма да успеете да си върнете парите. В офиса кажете да ограничат плащанията от мобилния номер. Това е единственото решение за напред .Схема за измама е, но откъде идва не е ясно. 1 Цитирай
londongunner Публикувано Октомври 22, 2023 Публикувано Октомври 22, 2023 Аз попаднах в подобна схема преди около година. От йетел казаха ,че не знаели към къде е плащането, по референс нищо не се разбира, от епъл ме препратиха към оператора и така в омагьосан кръг. Затова прежалих 20-те лв и накарах йетел да ми спрат плащанията през мобилен номер към Епъл. Друг вариант засега няма.Sent from my iPhone 12 Pro Max using Tapatalk Pro 1 Цитирай
venelin111111 Публикувано Октомври 22, 2023 Публикувано Октомври 22, 2023 Само в Йетъл ли е пробойната или и други наши оператори допускат тази измама (ако е такава )?Sent from my Айфон using Tapatalk Цитирай
Русев Публикувано Октомври 22, 2023 Публикувано Октомври 22, 2023 Тя пробойната е в преддисплейното устройство, още като получите странни SMS-и с кодове вместо да ви светне червената лампа, ги давате и позволявате на случайни хора да се доберат до тях. Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Цитирай
mirror Публикувано Октомври 22, 2023 Публикувано Октомври 22, 2023 140 лв. изгорях и си ограничих плащанията през оператор. Няма кодове, няма SMS-и, просто покупки в рамките на 20 секунди. Да не говорим, че плащанията бяха ограничени с Ask to buy. Apple са за ебане, а ма айде. Поне 2 пъти говорих с тях, че няма как да дам refund на нещо, което не се вижда в purchase history. Цитирай
londongunner Публикувано Октомври 22, 2023 Публикувано Октомври 22, 2023 Тя пробойната е в преддисплейното устройство, още като получите странни SMS-и с кодове вместо да ви светне червената лампа, ги давате и позволявате на случайни хора да се доберат до тях. Sent from my iPhone using Tapatalk ProСтранни смс-и не съм получавал освен този от apple,че съм таксуван с 20лв и референс на покупката. Така,че проблема не е в преддисплейното устройство.Sent from my iPhone 12 Pro Max using Tapatalk Pro Цитирай
gogi6 Публикувано Октомври 22, 2023 Публикувано Октомври 22, 2023 Тук някой е измислил много добра схема и Apple нямат нищо общо. Парите изобщо не отиват при тях, според мен. Цитирай
londongunner Публикувано Октомври 22, 2023 Публикувано Октомври 22, 2023 Възможно е защото въпросните покупки не се появяват в subscriptionsSent from my iPhone 12 Pro Max using Tapatalk Pro Цитирай
venelin111111 Публикувано Октомври 22, 2023 Публикувано Октомври 22, 2023 Е Apple нямат ли интерес да подгонят тези които оперират от тяхно име? Нещо не разбирам.Sent from my Айфон using Tapatalk Цитирай
simba4 Публикувано Октомври 22, 2023 Публикувано Октомври 22, 2023 През Апъл съпорта, казваш кодовете на покупките и по тях проверяват. При мен бе откраднат номера през ТикТок на детето, което е с Андроид. Вероятно цъкнал линк и е прихванало номера. Ограничаваш всички плащания през оператор и звъниш на съпорта пак, защото при включване на покупките пак ще започне да се точи. От Апъл блокират акаунта от койото се правят покупките и готово. На мене ми възстановиха след два часа разговор 170 лв.!Sent from my iPhone using Tapatalk Pro 2 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.