Десислава Георгиева Публикувано Октомври 21, 2023 Сподели Публикувано Октомври 21, 2023 Здравейте, Днес получих 4 съобщения, че съм закупила услуги през ITunes на стойност 70 лева през мобилния оператор Yettel. Казусът е, че аз нямам никакви продукти APPLE, нито регистрация , нищо. Свързах се с Yettel, които ми казаха, че нищо не могат да направят и да се обърна към Apple. Обаче за да поискам възстановяване на средства Apple ми изискват регистрацията , с която съм заплатила закупените приложения, а аз реално но не съм закупувала с регистрация. Моля за съдействие какво да направя и как да се свържа с тях? Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
gogi6 Публикувано Октомври 21, 2023 Сподели Публикувано Октомври 21, 2023 Мисля, че няма да успеете да си върнете парите. В офиса кажете да ограничат плащанията от мобилния номер. Това е единственото решение за напред .Схема за измама е, но откъде идва не е ясно. 1 Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
londongunner Публикувано Октомври 22, 2023 Сподели Публикувано Октомври 22, 2023 Аз попаднах в подобна схема преди около година. От йетел казаха ,че не знаели към къде е плащането, по референс нищо не се разбира, от епъл ме препратиха към оператора и така в омагьосан кръг. Затова прежалих 20-те лв и накарах йетел да ми спрат плащанията през мобилен номер към Епъл. Друг вариант засега няма.Sent from my iPhone 12 Pro Max using Tapatalk Pro 1 Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
venelin111111 Публикувано Октомври 22, 2023 Сподели Публикувано Октомври 22, 2023 Само в Йетъл ли е пробойната или и други наши оператори допускат тази измама (ако е такава )?Sent from my Айфон using Tapatalk Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Русев Публикувано Октомври 22, 2023 Сподели Публикувано Октомври 22, 2023 Тя пробойната е в преддисплейното устройство, още като получите странни SMS-и с кодове вместо да ви светне червената лампа, ги давате и позволявате на случайни хора да се доберат до тях. Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
mirror Публикувано Октомври 22, 2023 Сподели Публикувано Октомври 22, 2023 140 лв. изгорях и си ограничих плащанията през оператор. Няма кодове, няма SMS-и, просто покупки в рамките на 20 секунди. Да не говорим, че плащанията бяха ограничени с Ask to buy. Apple са за ебане, а ма айде. Поне 2 пъти говорих с тях, че няма как да дам refund на нещо, което не се вижда в purchase history. Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
londongunner Публикувано Октомври 22, 2023 Сподели Публикувано Октомври 22, 2023 Тя пробойната е в преддисплейното устройство, още като получите странни SMS-и с кодове вместо да ви светне червената лампа, ги давате и позволявате на случайни хора да се доберат до тях. Sent from my iPhone using Tapatalk ProСтранни смс-и не съм получавал освен този от apple,че съм таксуван с 20лв и референс на покупката. Така,че проблема не е в преддисплейното устройство.Sent from my iPhone 12 Pro Max using Tapatalk Pro Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
gogi6 Публикувано Октомври 22, 2023 Сподели Публикувано Октомври 22, 2023 Тук някой е измислил много добра схема и Apple нямат нищо общо. Парите изобщо не отиват при тях, според мен. Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
londongunner Публикувано Октомври 22, 2023 Сподели Публикувано Октомври 22, 2023 Възможно е защото въпросните покупки не се появяват в subscriptionsSent from my iPhone 12 Pro Max using Tapatalk Pro Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
venelin111111 Публикувано Октомври 22, 2023 Сподели Публикувано Октомври 22, 2023 Е Apple нямат ли интерес да подгонят тези които оперират от тяхно име? Нещо не разбирам.Sent from my Айфон using Tapatalk Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
simba4 Публикувано Октомври 22, 2023 Сподели Публикувано Октомври 22, 2023 През Апъл съпорта, казваш кодовете на покупките и по тях проверяват. При мен бе откраднат номера през ТикТок на детето, което е с Андроид. Вероятно цъкнал линк и е прихванало номера. Ограничаваш всички плащания през оператор и звъниш на съпорта пак, защото при включване на покупките пак ще започне да се точи. От Апъл блокират акаунта от койото се правят покупките и готово. На мене ми възстановиха след два часа разговор 170 лв.!Sent from my iPhone using Tapatalk Pro 2 Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.