chakalska_78 Публикувано Февруари 29 Публикувано Февруари 29 Четох и тук , имаме проблеми .Абонати сме на А1 , този месец имаме такси към Apple store 9 бр. Ние нямаме устройства на Aplle , в А1 кзаха, че имат за тази седмица много такива случаи, но те не могат да ми помогнат.Да се свържем с Apple , звъняхме на телефона за България , /между другото той платен ли е?/ оператора нищо не каза ,пишете на съпорта ни каза.Как да пиша на съпорт като нямам Apple ID 1 Цитирай
mirror Публикувано Февруари 29 Публикувано Февруари 29 @chakalska_78 Честито! Вие попаднахте в омагьосан кръг. Отивате в А1 и искате да забранят AppStore, Google Play и всякакви хазартни, мобилни игри. НО да ви оставят синя и зелена зона като услуга. Пускате си жалба към А1, ако не желаят да ви възстановят сумите от Apple. Пускате жалба и към КЗП. Звъните на Apple support 00800 6002 7753 (само на английски е) , пригответе си разпечатката, в която са описани точните дати, час и наименование на заплатената услуга. Обяснявате им всичко подробно и искате възстановяване на сумата. Също така изискайте от Apple да не може да се правят покупки от мобилните номера, които ползвате. На служителите на А1 казвате, че от Apple са ви казали да се обърнете към тях, а на Apple казвате, че вашият оператор ви е казал да се обърнете към Apple. Е ми успех Ви желая и искрено Ви съчуствам, защото два пъти съм го играл този мач, но за жалост само веднъж успях да се преборя с А1 и Apple. May the force be with you! This is the Way! 1 Цитирай
chakalska_78 Публикувано Февруари 29 Автор Публикувано Февруари 29 Този номер дали е безплатен, дъщеря ми се е свързала, казали са да виждаме , че има друго ID направило покупката, но не могат да кажат заради защита на личните данни , което е правилно. Да чакаме 60 дни и могат да ни възстановят суми, но не всички, което ме учуди Подали сме жалба в комисията за защита на потребителите, А, на въпроса тези пари ако ги платя къде отиват, не знаят какво да ми отговорят Мисля, че с тях имам договор те са длъжни да си оправят бакийте, дали да пускам сигнал в полицията , мисля, че това е вид телефонна измама Цитирай
mirror Публикувано Февруари 29 Публикувано Февруари 29 @chakalska_78, не знам какво означава "полиция", но ако ще свърши по-добра работа от армениския поп - оплачете се! https://www.cybercrime.bg/index.html 1 Цитирай
Alxx® Публикувано Февруари 29 Публикувано Февруари 29 Оплакването в прокуратурата за телефонна измама. Прокуратурата я прехвърля на полицията за изпълнение и иска резултати. Така по-трудно "потъват" жалбите. А, иначе ако питате мен за мнение, случката не е минала без съдействието на някой у вас или около вас, който има физически достъп до телефона ви. Вашият телефон е получил код за потвърждение на плащането под формата на смс и "някой" е трябвало да го издиктува на измамника за да се случат нещата. 3 Цитирай
mirror Публикувано Февруари 29 Публикувано Февруари 29 @Alxx® "А, иначе ако питате мен за мнение, случката не е минала без съдействието на някой у вас или около вас, който има физически достъп до телефона ви. Вашият телефон е получил код за потвърждение на плащането под формата на смс и "някой" е трябвало да го издиктува на измамника за да се случат нещата." - Не е задължително, но по принцип си прав. Един от пътите изгорях без потвърждение и физ достъп до телефона ми. Цитирай
chakalska_78 Публикувано Март 1 Автор Публикувано Март 1 Не, гарантирам, че няма съдействие от наша страна за случая. Вчера се свързахме с Apple support на посочения телефон за България и да видяха, че таксите са начислени на този номер без да има регистрация в Apple. Казаха да звъннем отново след 2 дни , може би ще сторнират сумите. Кодове на моя номер не са изпращани, всичко това се е случило за 10 минути 9 броя покупки , 9 смса , да ги изпратиш на някой ,аз няма да мога толкова бързо пък детето ми ,което ползва телефона, тя е на 9 год и не е чак толкова оправна хакерка. 28.01.24 15:40:47 28.01.24 15:42:20 28.01.24 15:48:13 28.01.24 15:48:26 28.01.24 15:48:36 28.01.24 15:48:57 28.01.24 15:49:11 28.01.24 15:50:03 28.01.24 15:50:14 21.99 сума 10.99 21.99 21.99 21.99 21.99 21.99 1.99 1.99 Това са часовете на покупките Store: Apple MN8M8KD23X more: apple.com/bill - това е основанието 1 Цитирай
mirror Публикувано Март 1 Публикувано Март 1 Има голяма вероятност нещата да приключат във ваша полза. 1 Цитирай
chorlav Публикувано Март 1 Публикувано Март 1 Не, гарантирам, че няма съдействие от наша страна за случая. Вчера се свързахме с Apple support на посочения телефон за България и да видяха, че таксите са начислени на този номер без да има регистрация в Apple. Казаха да звъннем отново след 2 дни , може би ще сторнират сумите. Кодове на моя номер не са изпращани, всичко това се е случило за 10 минути 9 броя покупки , 9 смса , да ги изпратиш на някой ,аз няма да мога толкова бързо пък детето ми ,което ползва телефона, тя е на 9 год и не е чак толкова оправна хакерка. 28.01.24 15:40:47 28.01.24 15:42:20 28.01.24 15:48:13 28.01.24 15:48:26 28.01.24 15:48:36 28.01.24 15:48:57 28.01.24 15:49:11 28.01.24 15:50:03 28.01.24 15:50:14 21.99 сума 10.99 21.99 21.99 21.99 21.99 21.99 1.99 1.99 Това са часовете на покупките Store: Apple MN8M8KD23X more: apple.com/bill - това е основанието И при мен е така, но на телефона на детето което е предоставило код и по този начин са ме таксували.Sent from my iPhone using Tapatalk Цитирай
chakalska_78 Публикувано Март 6 Автор Публикувано Март 6 Но детето ми не е предоставяло никакви кодове. Цитирай
БОБИ ИКОНОМОВ Публикувано Май 22 Публикувано Май 22 (редактирано) Здравейте, за да не отварям нова тема, ще попитам тук: какво значи " не са позволени покупки вътре в приложението " ? опитвам да платя приложение и не ме пуска. От компа ми дава да платя, но после как ще вляза през телефона? Упс оправих се, бяха забранени покупките в менюто " екранно време" Редактирано Май 22 от БОБИ ИКОНОМОВ Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.