chorlav Публикувано Събота в 12:05 Публикувано Събота в 12:05 (редактирано) От вчера имам странен проблем със услугите Apple TV и Apple Music. Не ми зарежда филми и музика от приложенията, когато съм свързан през домашната мрежа. Като си пусна филм или песен трябва около 1 мин да зареди и после засича много яко, направо прекъсва. Интернета ми е 2 гигабита и всички устройства правят без проблем 800-900 mbit по Wi FI. Когато пусна мобилни данни върви без проблем. Тествано на три телефона, Макбука ми и Apple TV 4k, който е свързан с кабел и прави 950 мбит. Всички други приложения работят правилно(YouTube, HBO Max). Обадих се на интернет доставчика ми и от там казаха, че нямам проблем с интернета и домашната ми мрежа. Имам Adguard инсталиран на телефона с Family Plan. Но когато пусна мобилни данни всичко си върви! Направих ресет на домашната ми мрежа, рутер, ресетеах и Apple tv устройсвото, мрежовите настройки на телефона ми, но нищо не се получава. Друг проблем, който забелязвам е много бавното сваляне на приложения от App Store, около 20-30 мин! Не ми идва нищо повече като идея как да оправя проблема. Някакви идеи? Редактирано Събота в 12:22 от chorlav Цитирай
Kery70 Публикувано Понеделник в 12:04 Публикувано Понеделник в 12:04 От днес съм със същия проблем, apple music не зарежда песните през домашната мрежа. Не знам на какво се дължи. Голяма простотия. И аз нулирах мрежовите настройки на телефона и нищо. Sent from my iPhone using Tapatalk Цитирай
ludiamax Публикувано Понеделник в 12:09 Публикувано Понеделник в 12:09 Имат явно проблем с Апъл мюзик. На мен не ми ги зарежда през мобилни. Цитирай
Kery70 Публикувано Понеделник в 13:06 Публикувано Понеделник в 13:06 Проблема е в някой от доставчиците на интернет. Четох постове от миналата година от Дания и други държави, за същия проблем. Sent from my iPhone using Tapatalk Цитирай
chorlav Публикувано Понеделник в 16:55 Автор Публикувано Понеделник в 16:55 След като се свързах с моя интернет доставичик, от там казаха, че проблемът е в Apple. Говорих с поддръжката на Apple в Събота и след направени тестове, от там ме увериха, че проблемът е в моя интернет доставчик. Отново им звъннах и този път ми отговориха, че имат няколко подобни сигнала за деня и са изпратили запитване към Apple за проблемът и да се обадя в понеделник, за да ми върнат отговор. Не съм звънял, понеже вчера от само себе си се оправи всичко! Цитирай
Kery70 Публикувано Понеделник в 18:29 Публикувано Понеделник в 18:29 При мен проблема продължава. Даже от стора не тегли ъпдейти и приложения. Sent from my iPhone using Tapatalk Цитирай
chorlav Публикувано Понеделник в 20:23 Автор Публикувано Понеделник в 20:23 При мен проблема продължава. Даже от стора не тегли ъпдейти и приложения. Sent from my iPhone using TapatalkИ при мен не теглеше. Само на мобилни данни работеше!Sent from my iPhone using Tapatalk Цитирай
Kery70 Публикувано Вторник в 15:30 Публикувано Вторник в 15:30 Проблема се оказа в adguard, спрях го, пуснах и всичко тръгна. Усетих се, защото макбука днес се ъпдейтна без проблем на домашната мрежа. Така разбрах, че проблема е в телефона. Sent from my iPhone using Tapatalk Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.