Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Recommended Posts

Публикувано

Здравейте,

ще си позволя да изложа проблема си тук, а пък ако някой модератор намери по-добро място на темата, да се чувства свободен да я премести.

Проблема ми се състои в следното : абонат съм на Гл0Бул с програма i500 която както знаете е с 500MB трафик, и стотина минути разговори в мрежата на оператора и няколко стотин текстови съобщения в същата. Реших че е много добра идея да си добавя пакет GoWeb Unlimited 10, с която за 2.5лв на месец получаваш 10MB трафик при максимална скорост на трансфер и неограничен по трафик но ограничен по скорост от 128KBit/s. До тук добре, но следва и самия проблем а той е че очевидно системата за "билинг" на оператора не взема в предвид моя трафик от 500MB който е от абонаментната ми програма, като дори след началото на новия "билинг" период след 10MB трафик през мрежата им ми ограничава скороста на 128Kbit/s (16KB/s). Досега съм провел пет разговора с центъра им за обслужване на клиенти, като първоначално ме убеждаваха че проблем няма, ползвам съм им нета с максимална скорост, а едва накрая след няколко минутно изчакване да се провери случая ми от техническия им отдел ми бе казано че явно наистина има някакъв проблем и ще ми се обадат.Така съм в очакване на обаждане вече трети ден, и съвсем губя надежди да ми се реши проблема.

Публикувано

Обади се пак дай им зор :blink:. Иначе ако очакваш нещо да стане с чакане ехе... доста време ще мине и пак нищо :)

Публикувано
Здравейте,

ще си позволя да изложа проблема си тук, а пък ако някой модератор намери по-добро място на темата, да се чувства свободен да я премести.

И без разрешение се чувстваме свободни, така че няма смисъл от подобни :)

Аз мисля че на място трябва да отидеш, по телефона някак си не вярвам да се трогнат много.

Публикувано

Сега като прегледах пак страницата им с информация за тези пакети данни забелязах нещо което или съм пропускал досега или са го сложили скоро.

http://www.globul.bg/bg/postpaid.18.html?posm=18

"В случай че при активиране на допълнителен пакет GoWeb Unlimited има активен друг пакет за данни с ограничен трафик (брой МВ на месец), то последният няма да бъде активен."

Което дава отговор на въпроса ми, но пък се оказва че самите служители поне в "call" центъра им не са наясно защото се обръщаха към техническия им отдел да проверят дали всичко е наред.

Публикувано

Глобул са най–гнусната и гадна, типично византийска компания на територията на БГ, с която по гадни и непозволени номера дори МТел не може да се мери, да не говорим пък за наглите и невъзпитани келешчета, наети да вдигат телефоните в т.нар. им call center, които не само са некомпетентни, но и нагли, арогантни, високомерни и нахални...

С тия помияри – Глобулци на всички нива (простете ругателния ми език в момента, който, въпреки обикновено хапливия ми тон, никога не е бил изпъстрен с подобни "мили" съществителни) оправия и излизане на глава няма, освен, ако не си любовник/ца, майка, баща, сестра, или прочие на някой с византийска кръв във вените.

В друга тема вече споделих незаконната им и гнусна практика по жалби. Подвеждащата информация в сайта им, незаконните практики и арогантно държание на служителите няма да коментирам. Ще споделя само факт с давност 20 часа:

Тъй като се оказа, че в края на този месец най–сетне изтича предплатения ми за цяла година напред абонамент на i750, който дори е надплатен за още половин месец (казвам–"оказа се", защото миналата година, след сключване на договора промених дадения ми тел.номер с такъв по мой избор, за което съответно бе платена такса, и поради което тогава ме уведомиха, че договорът се удължава с месец, от момента на подмяната на номера, но тази година вече становището им е друго – приключва месец по–рано), а изискват задължително да ги "уведомиш", че с приключването на договора не желаеш същия да бъде продължен, иначе автоматично те изпраскват с още 1 година, и въпреки, че по повод скандала с жалбата ми преди година още тогава в отговор ги уведомих, че не желая проължаване на услугите им, вчера чинно се появих в техен център, за да подам съответното заявление.

След като любезмо момиче ме разпита защо не искам да съм техен клиент, и аз любезно й отговорих, че не желая да работя с подобна некоректна компания, същото попълни уж нужните формуляри, без да обясни каквото и да е било странично, подписах ги и доволна, че в края на месеца, след пълноценно ползване на оставащите ми НАДПЛАТЕНИ близо 300 ГБ и непокътнати минути и СМС–и, ще се разделя с "милия" Глобул.

За мой ужас обаче след около час картата ми вече бе деактивиреана, без телефония, без нет, без нищо...

На лютия скандал, който им врътнах в прословутия call center за пореден път попаднах на тъпо, упорито и нагло същество с имe нещо като "Варадин" или подобно, който не само, че не прояви каквото и да е било усилие да съдейства и реши проблема, освен да констатира, че са ми пробутали да подпиша не предупреждение за непродължаване на договора, а заявление за незабавен отказ от услугата им, но повтаряйки само "Невъзможно е да ви активираме услугите отново", си позволи за пореден път и нахален и арогантен тон.

Извод: Aко имате избор – изберете по–малкото зло! Globul определено е най–голямото, и най–помиярското!

А aко имате нерви и време за губене – съдете ги, жалете се срещу тях където и както ви падне! Тия трябва с ритници отзад да бъдат проводени да се упражняват така на гърба на родните им гръцки клиенти!

Публикувано

Кака, само да вметна, че cosmote group от по - миналата година е част от T-Mobile и политика/тарифи се диктуват оттам...

Иначе се присъединявам към твоето мнение с двете ръце! Няма такава гад!

Публикувано

Браво. "Благодари за този пост" ми се струва не достатъчно.

Само да вмъкна, че същото се отнся и за Германос.

Публикувано

Германос е 100% собственост на глобул...

Публикувано

Споделям мнението ви че това е най гадната компания.Моите проблеми са подобни на вашите,

само че картите при мен бяха 25.След чинното 30 дневно предизвестие,от Глобул ми казаха че

не трябва да правя нищо повече,но проблемите не свършиха.Оказа се че за окончателно спиране

на картите трябва да идеш пак точно след 30 дни, и да подадеш нова молба, иначе договора се подновява ( не даи си боже 30-ят ден да е неделя).Подадох жалба в КЗП,но след законният срок ми казаха че не могат да направят нищо,и чакали промени в закона.Глобул се държаха доста арогантно и с тях,накараха ги да си вземат час за среща.Опеделено трябва да бъдат изгонени с ритници и камъни.

Публикувано

Съвет към всички: намерите ли юридически повод/основание в договор с глобул, търсете си правата в съда и не мълчете!!! Своеволия и некоректност се спират само със съд!

Публикувано (редактирано)

Аз до сега не съм имал проблеми с Глобул, всичко е ставало както искам, прекратявал съм си договор без никакви проблеми. Като си взех миналата година 3GS с i750, в началото натрупах трафик който се таксуваше на старите цени, от кол центъра ми казаха че трябвало да изчакам 24 часа за да влезе в сила абонаментния ми план, сметката ми беше 15 лева. Писах писмо до Глобул и след 2 дена ми отговориха, че ще ми приспаднат от следващия месец. Може просто да съм попаднал на любезни и учтиви хора. Но за кол центъра съм напълно съгласен с горните мнения.

Редактирано от iViktor
Публикувано

Аз също съм доволен от програмата WEB & TALK на Глобул...

ПП: отностно мръсните номерца - има ги да работил съм в ВЕЕЕР 3 години (д.ф. на Германос закриха я тази година). Сега работя в МОБИ - тук е малко по-добре...

Публикувано

Ти май не разбираш за какво иде реч тук...

Никой не коментира качеството на продуктите им. Коментира се качеството на "услугите", служителите, и най–вече – некоректната и нелоялна към клиентите търговска политика, мръсните и помиярски номерца, които въртят, за да измамят и ограбят същите, та ако ще и с 1 стотинка да е, както и наглото и високомерно отношение към контрахентите, които всъщност ги хранят, и заради които съществуват, и пред които всъщност би трябвало да се кланят...

Публикувано

Кака, Глобул просто са научили същите номера от най-голямото зло - БТК! Докато се измъкна от техния АДСЛ ми съсипаха младините! сега имам да им давам 100лв за месеците нет които не сам ползвал ама да си чакат! Просто каква одисея беше за некачествена услуга и накрая пак да те накарат да си я предплатиш като си прекратиш договора, абе ужасия!

Публикувано

Кака, в "белите" държави - клиентът е "Негово величество", в такива като нашата е просто "sciavo"(роб на Венециански).

Публикувано

Е, то не, че другите са стока, де... Ама като че ли поне малко повечко внимават, и по– те омайват....

Преди малко, по повод нов нет от МТел, при случайно изпуснати думички от операторката, ги засякох пък, че за 2 дни са ми начислили СМС–и, при положение, че аз СМС почти не ползвам, а пък за тия 2 дни пък (поне е прясно, та помня), категорично не съм пращала със сигурност....

Но поне в техния кол център внимават, и знаят как да се държат, че пък ми отделиха и близо час и половина да ровят и търсят какво е това, и то се ангажира супервайзъра им....

  • 2 месеца по-късно...
Публикувано

Днес разбрах че след отключване на телефона от глобул са ме товарили с двоина сметка, въпреки че ясно заявих че продължавам старият план.сега смятам да не плащам и да махам картата.даите съвет може ли да стане. и какви ще са последствията.

Публикувано

Ако имаш договор, искаш да си платиш неустойката и им показваш среден пръст!

Публикувано

не аз мисля изобщо нищо да не им плащам.

Публикувано

договора ми е на 20 дена подновен не както аз съм казал.и както съм искал. а сметката е 32 лева.мислиш ли че ще ме съдят

Публикувано

В договора който си подписал има написано, че имат право да го подновяват ако не отидеш в срок или не си подал молба за прекратяване. Прочети си договора най-добре. Нека и някой който е по-навътре в нещата да се произнесе ама Гоце, цакане има отърване няма.

Публикувано

Гоце, прочети внимателно условията в договора си. Ако има само клауза за автоматично пролонгиране на договора при липса на изричен отказ за това в месечния срок, или ако изрично си заявил ПИСМЕНО, че не желаеш промяна, а оставаш абонат при същите условия, не те, а ти можеш да ги съдиш.

Ако е така – подай писмена жалба в Глобул като първа стъпка, и ако се опитат да ти действат съдебно, обещавам лично да те защитавам в съда.

Но провери и откъде идва разликата в сумата. Сигурен ли си, че са праснали някакъв друг, по–висок абонаментен план, за който ти не си се съгласявал, а не са те порязали с надписано завишено портебление на нещо–я телефония, я нет, но по приетия от теб план? Ако е така– пак можеш да се жалваш, но на друго основание, и няма да можеш да докажеш, че не си потребил надписаното. Тогава пък наистина могат те да те съдят и да съберат сумата съдебно.

Публикувано

В глобул имат цял отдел, който се занимава с товарене на сметки - инфото е от първа ръка. Надписването се спретка по начин, категорично поставящ клиента в ситуацията "ял, пил - ще плаща".

Публикувано

Малко ме съмнява, че е само в Глобул тоя отдел.. за съжаление :tease3:

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...