goce kostadinov Публикувано Септември 8, 2010 Публикувано Септември 8, 2010 След всичко това махнах глобулската карта от айфона и е сложих на нокията и три пъти днеска ми пускат настроики за интернет да ги приема без да им ги искам, след обаждане отговора е е че системата автоматично ги праща след като си смениш апарата. боклуци нещастни. Цитирай
Александър Бигожин Публикувано Септември 17, 2010 Публикувано Септември 17, 2010 И аз преди време бях абонат на тия и плана ми беше с 500 минути към 10 номера и ползвах само минутите да си говоря със семейството, винаги сметката ми беше отгоре и такива щуротии та искам да кажа за подновяването на договора след като изтече 1-вата година от договора (за толкова бях подписал, обаче не съм чел обстойно договора и не знаех, че ще го продължат автоматично) та като мина годинката сим картата естествено я счупих и замина в кофата. Минаха се 3 месеца и на адреса, който им бях оставил в договора пристигна писмо от тях и ме приканваха да си платя задълженията 3-те месеца след като си мислех, че ми е изтекъл договора. Забелязах, че имената са ми объркани и надписано още едно име (аз по документи официално съм с 2 имена) и се посъветвах с приятел адвокат и той ми каза да си гледам живота и на тия да не им обръщам внимание, защото са ми объркали имената. Та общо взето така с тях минаха се вече 3 години и още получавам писма от тях и нищо повече явно това ще им е неразрешен случай някой по навътре в нещата може ли да каже нещо по въпроса? Цитирай
BANNN Публикувано Септември 17, 2010 Публикувано Септември 17, 2010 След всичко това махнах глобулската карта от айфона и е сложих на нокията и три пъти днеска ми пускат настроики за интернет да ги приема без да им ги искам, след обаждане отговора е е че системата автоматично ги праща след като си смениш апарата. боклуци нещастни. Наистина системата ги изпраща, премести я на друг телефон и там ще получиш настройки. Цитирай
ngeorgiev2 Публикувано Октомври 12, 2010 Публикувано Октомври 12, 2010 Искам да споделя и аз моите "неволи" с Глобус. Миналата година юли месец си взех iPhone3G с програма i750 и договор за 1 година с идеята след като приключи, да спра тази карта - имам си друга на Глобус на която държа заради номера. Прочетох си договора и отидох юни месец още, за да им кажа, че не искам да ми се подновява договора. Любезно ми казаха да отида в началото на юли и да си подам молба. Отивам в началото на юли, но "касиера" ми заяви най-спокойно че това ще стане като дойда да си платя следващата фактура. Недоверчиво го попитах дали е разбрал какво искам наистина - потвърди и каза да не се притеснявам. Отивам след 18 юли да си платя фактурата и да си закрия номера. Оказа се, че вече ми е подновен отново за 1 година! Отидох в същият център (Бизнес парка) да се оплача от фалшивата информация на въпросният "касиер" (пазех си касовата, на нея пише кой ме е обслужил). Оказа се, че не мога да докажа, че точно това съм го питал(относно прекратяването на договора ми), и сигурно съм се заблудил и вината е в мене. Нямало никакви основания за жалба..... Съвета ми към всеки - ако решите да спирате някой номер, отидете 2 месеца по рано и заявете, че искате да го прекратите - ще платите 2 оставащи такси, но ще сте сигурни че ще е прекратен. Цитирай
dViktor Публикувано Октомври 12, 2010 Публикувано Октомври 12, 2010 От Globul съм много доволен, досега не съм имал никакви проблеми. Последното което стана, доста ме изненада. Както знаете в магазините им предлагат iPhone 4 само за нови абонати, бях си преподписал договора преди 1 месец. Казаха ми че нямало начин да си запазя номера, не можело като съм си подписал преди това договора, просто било невъзможно. Писах им e-mail и след 3 дена имах iPhone 4 със стария си номер. Доставиха ми го с куриер, запечатан. Продавач консултантите които работят в търговската им мрежа за сетен път се убеждавам че няма смисъл да се говори с тях ! Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.