joroiliev Публикувано Ноември 10, 2010 Публикувано Ноември 10, 2010 Комерсиалното цунами, предизвикано от новия iPhone на Apple, послужи като стимул за канадската индустрия за игри, информира АФП. Стотици участници в двудневното изложение за видеоигри Montreal International Game Summit, което се открива в понеделник в най-големия град на Квебек, ще търсят начин да повишат приходите си от игри. Само за година и половина, iPhone превзе 20% от пазара на преносими видеоигри, който се оценява на 50 милиарда долара на година. Освен стандартните функции на мобилен телефон, iPhone има камера, преносим плейър и достъп до интернет. Освен това, устройството поддържа приложения от трети страни, които включват социални мрежи, GPS навигация и игри. "iPhone демократизира достъпа до игри, като го направи лесен и достъпен за потребителите", заявява Алекс Табет, управляващ канадската компания-разработчик Ludia. "Има около 300 000 приложения в App Store. Това е изключително конкурентен пазар, който оказва голям натиск върху цените". Само през последното тримесечие Apple продаде 14,1 милиона iPhone, повишение с 91% спрямо предишната година. Последният модел iPhone 4 е най-успешният продукт на компанията, като продаде над 3 милиона броя през първите три седмици след появата си по магазините, отбелязва БГНЕС. Със 100 милиона iPhone и iPod, устройствата са един от най-големите пазари за видеоигри. Разработчиците обещават на iPhone играчите цветове, анимации и симпатични персонажи. Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.