След ъпдейт до 3.0 има вероятност по време на синхронизация да се сблъскате с грешка 13019. Грешката най-често се появява при синхронизиране на музикалните библиотеки. Сценарият, който помага в почти 100% от случаите е следния:
1. Изберете вашия iPhone или iPod touch в iTunes.
2. Отидете на секцията Music tab и премахнете отметката на опцията Sync Music.
3. Натиснете Apply, след което Sync.
4. След като синхронизацията завърши отново изберете опцията Sync Music.
5. Натиснете Apply, след което Sync.
Ако грешка 13019 се появи при синхронизиране на друго, различно от музика (апликации, подкасти, и т.н.), повторете същите стъпки като по горе само че премахнете отметките на съдържанието на което ви се появява грешката.
Ако стъпките до тук не са ви били особено от ползва, тогава се логнете в операционната система като нов администраторски потребител. А новия потребител можете да създадете така:
Windows Vista и Windows XP
1. От Start менюто изберете Control Panel.
2. Отворете User Accounts.
3. Изберете Create a new account и следвайте инструкциите.
4. След като новия акаунт е създаден, изберете Log Off от Start менюто.
5. Сега се логнете със новия акаунт.
Mac OS X
1. От Apple менюто изберте System Preferences.
2. Изберете View > Accounts.
3. Цъкнете на "+" (може да се наложи да удостоверите, че вие сте администратора, като натиснете Authenticate).
4. Напишете има и парола, за да създадете нов потребителски акаунт.
5. Сложете отметка на "Allow user to administer this computer". Това ще направи новия потребителски акаунт администраторски.
6. Натиснете Create Account.
7. Log out от Apple менюто, след което се логвате в новосъздадения акаунт.
Надявам се, че това ще е била поУезна информация за вас и ако евентуално се сблъскате с този проблем, ще можете да го отстраните бързо.
Въпрос
Adamov
След ъпдейт до 3.0 има вероятност по време на синхронизация да се сблъскате с грешка 13019. Грешката най-често се появява при синхронизиране на музикалните библиотеки. Сценарият, който помага в почти 100% от случаите е следния:
1. Изберете вашия iPhone или iPod touch в iTunes.
2. Отидете на секцията Music tab и премахнете отметката на опцията Sync Music.
3. Натиснете Apply, след което Sync.
4. След като синхронизацията завърши отново изберете опцията Sync Music.
5. Натиснете Apply, след което Sync.
Ако грешка 13019 се появи при синхронизиране на друго, различно от музика (апликации, подкасти, и т.н.), повторете същите стъпки като по горе само че премахнете отметките на съдържанието на което ви се появява грешката.
Ако стъпките до тук не са ви били особено от ползва, тогава се логнете в операционната система като нов администраторски потребител. А новия потребител можете да създадете така:
Windows Vista и Windows XP
1. От Start менюто изберете Control Panel.
2. Отворете User Accounts.
3. Изберете Create a new account и следвайте инструкциите.
4. След като новия акаунт е създаден, изберете Log Off от Start менюто.
5. Сега се логнете със новия акаунт.
Mac OS X
1. От Apple менюто изберте System Preferences.
2. Изберете View > Accounts.
3. Цъкнете на "+" (може да се наложи да удостоверите, че вие сте администратора, като натиснете Authenticate).
4. Напишете има и парола, за да създадете нов потребителски акаунт.
5. Сложете отметка на "Allow user to administer this computer". Това ще направи новия потребителски акаунт администраторски.
6. Натиснете Create Account.
7. Log out от Apple менюто, след което се логвате в новосъздадения акаунт.
Надявам се, че това ще е била поУезна информация за вас и ако евентуално се сблъскате с този проблем, ще можете да го отстраните бързо.
3 отговора на този въпрос
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.