HuTPaT Публикувано Август 6, 2009 Публикувано Август 6, 2009 iStore Бургас е изключително некоректен магазин! Не си купувайте нищо от там! Едни мои познати ми поръчаха да им купя лаптоп от там и чанта. Купих MacBook-a и изрично попитах в магазина дали ще е възможно да заменя чантата с друга ако не я харесат и ми казаха, че нямало проблеми ... Оказа се на следващия ден, че има проблеми и не само, че не мога да върна чантата, която е запечатана както ми я дадоха, но и не мога да я заменя дори за по-скъпа ... На всичко отгоре те питат от къде си, за да направят преценка дали да бъдат малко по-снизходителни ... КАКВО ЗНАЧЕНИЕ ИМА ОТ КЪДЕ Е ЧОВЕК? Щях да купя сигурно още аксесоари за лаптопа, но след тази случка нямам намерение дори да влезна в магазина ... Кога ли в България ще започнат да се появяват хубави и коректни магазини ??? Едва ли в политиката на Apple е заложено подобно отношение. Цитирай
intruder Публикувано Август 6, 2009 Публикувано Август 6, 2009 Оплачи се в агенцията за защита на потребителите. Ако си пазиш всички документи за покупката със сигурност могат да им стъжнят живота. Проблема в България е, че тук сме свикнали да ни прецакват и никой не си търси правата. Съветвам всеки в подобно положение да си търси правата с всички възможни средства - така тези и подобни тарикати ще изчезнат много бързо. Успех! Цитирай
Anthony Публикувано Август 6, 2009 Публикувано Август 6, 2009 Подкрепям. www.kzp.bg Не знам дали ще могат да помогнат в твоя случай, но не пречи да пробваш Цитирай
vicki Публикувано Август 6, 2009 Публикувано Август 6, 2009 Точно тези, които спомена Anthony ще ти свършат работа. Подаваш 1 молба и ще ги разкатаят. Цитирай
The Shaman Публикувано Август 6, 2009 Публикувано Август 6, 2009 Не винаги... До сега съм ги търсил три пъти, но само в единия се отзоваха. Цитирай
Grievous Публикувано Август 6, 2009 Публикувано Август 6, 2009 Колкото помогнаха и на мен, получих писмо в което пишеше "след проверка не бе открито нарушение", и много ясно още на следващият ден бяха преустановени поръчки по телефона и се действаше само по електронен път. Извода, и kzp е една ши...я. Цитирай
vicki Публикувано Август 6, 2009 Публикувано Август 6, 2009 Поразрових се в сайта на кзп и открих това : · Възможно ли е да се замени качествено палто, което е купено преди седмица, защото потребителя е открил, че то не отива на ботушите му?Потребителят, по българското законодателство, няма право да замени закупена, качествена стока. Не мисля, че ще земат отношение. Това че се е договорил устно нищо не означава в случая. Цитирай
The Shaman Публикувано Август 6, 2009 Публикувано Август 6, 2009 Убеден съм, че няма да вземат. Все пак на стоката нищо и няма. За уговорката вече е друго нещо. Просто си попаднал на педали. Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.