The Shaman Публикувано Януари 18, 2011 Публикувано Януари 18, 2011 Преди малко получих смс за неплатена сметка за Декември, при положение, че я платих миналия петък. Тея са луди! :D При мен преди пет минути същото нещо!!!! уВАЖАЕМИ КЛИЕНТИ, ИМАТЕ ИЗЛЯЗЛА ФАКТУРА ЗА ДЕКЕМВРИ, СРОК НА ПЛАЩАНЕ ДО 29.01.11 ПРОВЕРЕТЕ СТОЙНОСТА И ЕДИ СИ КЪДЕ... Проблема е, че след проверка еди си къде ми казват, че нямам неплатени фактури!!! Някой може ли да ме информира, при текущ договор при Ментел, мога ли да се преместя при друг оператор и да запазя номера си? Цитирай
nikitobet Публикувано Януари 18, 2011 Публикувано Януари 18, 2011 Можеш, уполномощаваш бъдещия си оператор да свърши всичко вместо теб. Аз така минах на виваком наскоро. Подписваш заявление за преносимост, мисля че се казваше. Ако те интересува точно пиши, ще ти покажа моето. Вътре всичко си пише. Цитирай
The Shaman Публикувано Януари 18, 2011 Публикувано Януари 18, 2011 Нео, заявлението се дава от новия оператор. Цитирай
Razer Публикувано Януари 18, 2011 Публикувано Януари 18, 2011 Както всички казват... важното е да не си мълчиш, защото при електрониките и в момента е толкова объркано всичко, че е повече от сигурно, че даден СМС ще закъснее да те уведоми за неплатена фактура, но това не означава, че като си я платил ще я плащаш отново! На приятелката ми така се случи понеже в Mtel+ менюто и пишеше в пъти по-голяма сметка (от порядъка на 400лв.) отколкото в електронната фактура (там беше 110лв.) в сайта им. Обадих им се и ми казаха, че просто в Mtel+ меню-то не са били приспаднати всички отстъпки заради грешка и да не се притесняваме, защото когато платим на касата сметката ще си е такава каквато трябва и така беше. НАЙ-ВАЖНОТО Е КАТО СТАНЕ ТАКОВА НЕЩО - ДА СЕ ОБАДИТЕ И ДА ПОЙСКАТЕ ВСИЧКО ДО СТОТИНКА ДА ВИ СЕ ОБЯСНИ И ДА СЕ НАПРАВИ СПРАВКА ! НЕ СИ ТРАЙТЕ!!! И както казах относно мен си - Винаги съм бил на Мтел и до сега имам натрупани 13 000 бонус точки към Мтел Клуб което означава, че iPhone 5 или 6 ще ми излезе с минимум 350 лв по-ниска цена :naughty3: Винаги съм бил напълно лоялен! Никога не ми се е пренадписвала, нито пък забавяна или каквото и да е друго относно месечните ми задължения към Мтел.... Също така никога ама никога не съм получавал подарък от Мтел (било то: Флашка, телефон и т.н.) А познавам хора, които получават подаръци от време на време Но това е се тая! Важното е всичко да е точно и да продължава все така! Прекалено доволен съм от тях и винаги ще си остана при тях! Стига да не направят ебавката като с Глобул за мобилния интернет, при който уж НЕограничен след изчерпването на включените мегабайти и надхвърлянето на 30% от тези мегабайти ти спират интернета или го плащаш МНОООГО Хитро ! Цитирай
newabv Публикувано Януари 18, 2011 Публикувано Януари 18, 2011 Нещата, описани в мнението в другия форум са абсолюютно вярни. С мен се е случвало след разправии да ми предлагат преференции във възходящ ред.. Иначе са лъжци. А за интернета с глобул досега проблеми съм нямал, въпреки че познавам хора, които са имали високи сметки при неограничен нет, но след сигнал им анулират сметките. С мен се случи с м-тел.. искаха ми 400 и кусур лева за интернет за ЕДИН месец! Категорично им казах, че няма да платя такава сметка за интернет и че дори сателитен струва по- малко. Общо взето м-тел злоупотребяват с това, че хората искат да си запазват номерата, а сега когато може да си местиш номера с всевъзможни начини да ти удължат договора. При това забележете, че м-тел предлагат само 2- годишни договори с атрактивните си предложения- айфон, блакбери и др. Другото, което съм забелязал е, че се ебават с дългогодишни клиенти и конкретно с мен защото имам златен номер и е логично човек да не го изхвърли... да не говорим, че тарифите им са пълен т...к! Последното, което ме изуми, предвид, че вече мобилните услуги са нещо съвсем масово, е тарифата им за айфоните: не стига, че го дават с двугодишен договор, ами и с пълно ограбване на разговорите- 200 мин към всички мрежи и 2000 мин към м-тел.. обаче първо се използвали минутите към всички мрежи... дори и да звъните на м-телски номер! Това за мен е смайваща наглост! И един конкретен пример от няколко месеца: Ползвах тарифа ФИТ. Купувам си едно блакбери от м- тел и ми казват, че не можело с едногодишен, а само с двугодишен договор. Преглътвам го и плащам телефона, служителката ми го отваря, слагаме батерията, картата и т.н. да видим работи ли ивсичко останало. През това време обаче, докато оформя плановете и си попълва нещата в системата ми казва, че не може да остана на ФИТ, а трябва да премина на друг план защото ФИТ бил единствения план, който поради технически причини не сработва с услуга Блакбери! Естествено вдигнах валчнка защото смятам, че фит е единствения план на м-тел, който става за нещо, но след няколко разговора с техн. поддръжка ме убедиха, че или фит или блакбери. Пред тоя свършен факт ми натресоха онова дърво Екстра адванс или както там се казва и си говориш само с 5-6 номера. Условието беше, че когато си оправят техн. проблеми ще мога да се върна на фит без удължавания на договора и други усложнения. Така ама не! Понеже след няколко месеца ми писна от този дървен план (говоря доста по тел, имам нужда и от мобилен мейл и нет) и баснословните сметки за нищо, си взех айфон от глобул. Отидох в м-тел и чинно си платих неустойката за блакбери пакета. Следващото потресаващо нещо - не можело да се върна пак на фит, въпреки изричните уверения от преди няколко месеца. След скандали се оказа, че били съгласни да ми пуснат новия план актив като ми правели "огромен жест" като за лоялен клиент, но единствено ако подпиша НОВ ДВУГОДИШЕН ДОГОВОР! Естествено, най- откровено ги нахраних и им казах, че ще си изместя номера. От тогава не съм плащал на м- тел.. вече 4 месеца, но телефона ми не е изключен.. И сега се чудя дали да си платя всичко и да си изместя картата във виваком, или да чакам да видя какво развитие ще изберат м-тел. Цитирай
The Shaman Публикувано Януари 18, 2011 Публикувано Януари 18, 2011 Отпада клаузата за автоматично подновяване на договорите при всички мобилни оператори. Току що съобщиха по btv! Цитирай
LUBECA Публикувано Януари 18, 2011 Публикувано Януари 18, 2011 Когато го прочетеш в държавен вестник. Цитирай
sprame Публикувано Януари 18, 2011 Публикувано Януари 18, 2011 Не е ясно естествено и съм сигурен ,че няма да стане през следващите 2-3 месеца.Измиват си ръцете с това ,че им трябвало техническо време да се справят със системите си (или нещо такова не чух точно).И след 2-3 месеца пак същото ще кажат и така докога? Помните ли как в началото ментелци казваха ,че ще трябват няколко месеца за да се смени платформата и ,че нямало да има проблеми със сметки и etc.Минаха ако не се лъжа 6-7 месеца от началото на кампанията по смяна на платформата и чак сега решиха да ни споделят ,че това може да трае малко повече от година.Никой не може да ме убеди ,че не са го знаели от самото начало. Цитирай
The Shaman Публикувано Януари 18, 2011 Публикувано Януари 18, 2011 От утре почвам процедура по зарязването им. Вярно е, че е малко "от трън та на глог" ама нямам нерви вече. Цитирай
Iliikata92 Публикувано Януари 18, 2011 Публикувано Януари 18, 2011 Чух по новините тази вечер,че държавата ще принуди мобилните оператори да прекратят автоматичното подновяване на договорите ако не подадеш предизвестие,което аз смятам,че е много добре.Доста хора са си патили от това.Един начин по-малко да ни прекарат. Цитирай
The Shaman Публикувано Януари 18, 2011 Публикувано Януари 18, 2011 Гледаш новините, но не четеш темата Цитирай
tonygti Публикувано Януари 18, 2011 Публикувано Януари 18, 2011 Това са цифрите от "моята е-фактура", но не забелязах никъде сумите от 484.37лв и 347.80лв. Вероятно тези големи цифри за за 2-3 фактури на един път. И при мен излезе така, но като отидох в мтел казах, че искам да платя само за ноемрви (при нея всичко си беше наред), а за декември отказах да платя и очаквам обаждане от тях тия дни, за да ми кажат как ще коригират фактурата. Цитирай
newabv Публикувано Януари 18, 2011 Публикувано Януари 18, 2011 Малко инфо относно новата билингова система на Мтел + някои други интересни неща: http://all4smartphone.com/forum/viewtopic.php?t=42547 Ха.. този форум вече не работи след като тази тема беше станала доста четена... Дали има връзка.. Цитирай
newabv Публикувано Януари 18, 2011 Публикувано Януари 18, 2011 Абе не знам за параноя, ама не се отваря... И пише това: Phishing Site Blocked Phishing is a fraudulent attempt to get you to provide personal information under false pretenses. Цитирай
alex.7777 Публикувано Януари 18, 2011 Публикувано Януари 18, 2011 На мен тва ми го пише,като се намъкна в порно саѝт Цитирай
ypechdb Публикувано Януари 18, 2011 Публикувано Януари 18, 2011 Може би не е тук мястото, но тези от М-Тел наистина са се поуляли. Преди малко пробвах да си потърся името чрез услугата им М-Тел Контакт и за мое голямо учудване имаше информация за адреса ми и телефонен номер /верно че е на Homebox-а/. Искам само да кажа, че никога и по никакъв повод не съм попълвал заявление за включване на моите данни в тази тяхна услуга. Утре смятам да им направя сериозен панаир! Цитирай
tonygti Публикувано Януари 18, 2011 Публикувано Януари 18, 2011 Работи си сайта. Наистина много добри неща пише и някой от тях ми се случиха. Преди почти година исках да пренеса номера на баща ми към Виваком. Няколко пъти ходя в мтел, големи разправии и накрая им се развиках та събрах половината магазин. Казах им, че спирам картата и въобще не ме интересуват. Тогава извадиха от някъде тайни оферти с доста намаления на сметката и повече минути та склоних да оставя все пак номера към тях на символичната такса от 3 и нещо с ДДС и после взехме направо нова карта от Виваком. Цитирай
The Shaman Публикувано Януари 19, 2011 Публикувано Януари 19, 2011 Гледа ли ги някой по btv, в момента, колко са жалки и нагли?? Цитирай
Anthony Публикувано Януари 19, 2011 Публикувано Януари 19, 2011 Аз го гледах и наистина се чудя как може да тръгнете да сменяте Мтел с циганите БТК. Това с "подаръка" ме изуми. За тези, които не са гледали, накратко:Обаждат ти се от Виваком и ти казват: като наш лоялен клиент бихме желали да ви подарим безплатен телефон. Разбира се, не се споменава, че той върви с договор и такси. Ако им откажеш и заявиш, че не го искаш, те ти казват: добре, минете през еди кой си офис на Виваком да заявите писмено, че не го искате. Вие, разбира се, си ги слагате на оная работа, защото си имате други ангажименти и не ви се ходи по офисите им. Но какво се оказва? Щом не сте заявили писмено, че не го искате, значи всъщност сте се съгласили с всичките им условия и сте сключили договор, съответно дължите месечни такси. Наглецът от Виваком в студиото обясни, че те въобще не били виновни затова, а законодателството, защото имало закон, който им позволява да го правят. Демек сте безсилни да развалите този договор. Това било направено за да "улеснят" хората, които в повечето случаи ги мързяло да ходят да сключват договор на място. По-голям абсурд не бях чувал скоро. Цитирай
The Shaman Публикувано Януари 19, 2011 Публикувано Януари 19, 2011 Тони, не говоря само за Ментел. Всички са педали! Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.