Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Recommended Posts

Публикувано
Не че и другите мобилни оператори не са същите боклуци,ама мЕнтел си е класика.
  • Отговори 153
  • Created
  • Последен отговор

Топ автори в тази тема

  • The Shaman

    23

  • tonygti

    16

  • Anthony

    10

  • Александър Бигожин

    8

Публикувано

Така е, Шамане. Затова спор няма:)

Публикувано

Проблема според мен е, че който и оператор да изберем, който и оператор да дойде тук ( ORANGE, VODAFONE, AT&T.....), винаги ще има подобни порочни практики и побългаряване. Просто защото тук ще работят българи. Знаем се какво представляваме..... И за това сме на този хал.

Публикувано

Да ви кажа, едва ли ще се уплашат операторите от малко медиен шум, да не говорим, че не е изключена и възможността, това да е поредният сценарий. Във всяка една нормална държава, където законите имат някаква тежест, била тя и минимална, когато народът недоволства, изразява своето недоволство под формата на митинги, протести, неподчинение, блокади и прочие. Ако щете си счупете пръстите с писане по форуми, блогове, чатове и т.н.т, останете без глас ругаейки телевизора докато дават любимите ни "национални герои", ходете да се жалвате пред тоя и ония колко ви е тежко, как не се издържа и системата ви смачва - полза от това НЯМА. Търсите си правата? - ами освен ако не сте малцинство смисълът е нулев и най-много да ви се подиграят коооолко сте наивни само! Докато не се обедини тоя народ и да го сложим ние на системата, ще продължава тя да ни го слага, докато не станем като асансьорни шахти отзад и въпреки всичко ще продължаваме да мълчим и да си траем!

Публикувано

Законодателството е такова, те са само ратаи.

Публикувано

Проблема според мен е, че който и оператор да изберем, който и оператор да дойде тук ( ORANGE, VODAFONE, AT&T.....), винаги ще има подобни порочни практики и побългаряване. Просто защото тук ще работят българи. Знаем се какво представляваме..... И за това сме на този хал.

Не си прав. Операторите имат дзверски отдели, които се занимават с "дупките" в законодателството, които им позволяват тези волности и не са създадени от българи, повярвай! Помниш какво стана с глобул? Всички плюят гърците, ама не са прави - докато гърците бяха основатели и собственици, глобул бяха може би най - коректният оператор. Всички стари абонати, помнят какво беше глобул до и след 2008-ма. Не съм имал надписана фактура или некоректна услуга в продължение на 7 години! Много хора помнят, как преди няколко години имаше масово надписване(в един конкретен месец), поради грешка в системата - аз получих обаждане от 123 и нова фактура(без да знам изобщо че има грешка) с коригирана сметка и извинение за неудобството!

В един хубав момент обаче, на сцената се появава Т-мобайл като новия собственик на Космоте(и глобул) - и, познай какво стана? :)

Без думи...

Публикувано

Честно казано в световен мащаб т-мобайл е по- добре от водафон...

Публикувано

Може би не е тук мястото, но тези от М-Тел наистина са се поуляли. Преди малко пробвах да си потърся името чрез услугата им М-Тел Контакт и за мое голямо учудване имаше информация за адреса ми и телефонен номер /верно че е на Homebox-а/. Искам само да кажа, че никога и по никакъв повод не съм попълвал заявление за включване на моите данни в тази тяхна услуга. Утре смятам да им направя сериозен панаир!

Съжалявам за off-topic-а, но тази "екстра" е активна от повече от година и винаги е предоставяла пълна информация за потребителите, било то търсене по телефонен номер, било то търсене по име. :)

Публикувано

Активна ако ти самия се вкараш там. Няма как без да си дал съгласието си да ти виждат всички хора данните!

Публикувано

Не е въпроса само на смяна на оператора и както казаха някои хора по-горе, ще стане "От трън та на глог".

Според мен въпроса е българина като цяло да се научи да си защитава и търси правата и още по-важното е когато се купува нещо да се чете договора, който ни се дава да подписваме. Аз лично от 6 години вече не подписвам нищо без да дам да го погледне адвокат и да ми каже къде са подводните камъни и какво мога да очаквам като капанчета.

Да, наясно съм, че не всеки плаща на адвокати, но пък съгласете се, че при проблем от сорта на тези, които се дискутират тук, това е единствения начин да се решат подходящо нещата.

Всички мобилни оператори (и други търговци, разбира се) разчитат точно на факта, че българина като цяло подписва без да гледа и затова там, с дребен шрифт изписани на трите страници, се крият нещата, от които после ни болят главите. Същото е и с интернета ни и с кабелната ТВ и с всички услуги, които ползваме.

Колко от вас, когато са поискали нещо от мобилния си оператор и са ви го отказали, са поискали отказа в писмен вид?

Пробвайте, не боли. :smile:

Не можете да си представите какъв оздравителен ефект има върху служителите едно такова искане. Същото важи и за всяка държавна служба, в която има чиновници. Отказвате? Ок, разбирам, но ми го дайте писмено отказа, защото нали се сещате как увисваме всички, когато отиваме да се разправяме и тръгнем с "Онзи ден говорих с вашата служителка Еламеритни..." и т.н.

Отстоявайте си правата и си ги търсете. Винаги и навсякъде. Да, неприятно е да се бръкнем с 400-500 лева за хонорар на адвокат (сумата е примерна), за да защити правата ни в съда, но всеки читав такъв преди да се тръгне да се прави дело в съда съветва клиента си и му казва какъв е процента за успех според юридическата практика до сега. Да не говорим, че ако делото е с успешен край, осъдената страна поема и този разход - тоест всяка похарчена в съда стотинка ви се възстановява.

Е, то е ясно, че не за всичко ще имаме изгледи за успех и не казвам, че за всяко нещо трябва да завеждаме дела...

Също преди да подпишете каквото и да е поискайте договора с приложенията, приберете се в къщи на спокойствие и четете внимателно, а оставете подписването за другия ден. Ще видите много очевадни неща, вЕрвайте ми. А при един лизинг (примерно) за сериозна сума, сещайте се какви такси и лихвички от тук от там става дума, за които разбираме обикновено на втория месец, като ни дойде първата сума за плащане. :blink:

Тези призиви за протести пред НС и да не се ползват мобилните телефони на едикояси дата, са меко казано тъпи и смешни. Ако се опитаме да променим малко собствения си манталитет в насоката да спрем да сме овце, ще ни е малко по-лесно, ще ни лъжат малко по-трудно и ще ни е малко по-лек живота. :cool:

Приятна вечер на всички и малко по-усмихнато го дайте! ;)

пп. Ще си позволя да допълня още две изречения, относно операторите в различните държави.

Сина ми учи в Лондон и е на договор към Водафон. И там има проблемчета като тук, но съществената разлика е, че за всеки проблем го карат да пише мейл, а те са длъжни до 24 часа да му отговорят. Има или няма положително решение - имаш отговор регламентиран. Това за мен лично е огромен плюс, а не само по-ниската цена. За покритието им също нямам забележки и в сравнение с други 2 оператора, които ползвам, са направо върха.

Разликата в цените няма да я коментирам, защото е ясно, че е в наш ущърб. Споменавам само пакета от 200 международни минути, който го има навсякъде (или поне повечето оператори, които съм гледал). В Бг го плащах на 144 лева до момента, в който същия пакет на Водафон Англия видях, че струва 20 паунда. Смятайте сами за какво си говорим и как ни съдират кожата тук...

Публикувано

Активна ако ти самия се вкараш там. Няма как без да си дал съгласието си да ти виждат всички хора данните!

Тъй като аз лично не съм абонат на М-Тел от доста години мен лично няма как да ме има (освен в архивите), но един ден реших да тествам от на приятел телефона и успях да издиря 90% от приятелите си + родителите ми, за които съм сигурен, че не са се съгласявали личните им данни да бъдат използвани за такива цели (а това беше преди повече от година). Сам си прави изводите дали трябва твоето съгласие. ;)

Публикувано

Естествено, че не трябва твоето съгласие и това е най-нормалното в целия свят. Навсякъде, ако не искаш да бъдеш включен в телефонния указател, то трябва да го заявиш изрично. Какви лични данни са използвани? Да не ти пише ЕГН-то и адреса там?

Публикувано

Вече не си спомням дали имаше ЕГН, но пълен адрес, телефонен номер и 3те имена си ги има. Но може би си прав относно изричното "несъгласие".

Публикувано

Ако трябваше всеки да се съгласява изрично, телефонните указатели щяха да са по 1 страница и да се обезсмислят напълно.

П.П.

Голяма гражданска позиция днес. След 9879687998608796 души в групата на фейсбоклук против мобилните оператори, цели 50 от тях излязоха на протест. Всички са големи играчи зад клавиатурите, но когато трябва да се изрази гражданска позиция, която да бъде чута, изведнъж им изниква много важна и неотложна работа, разболяват се тежко, жена им ражда или се женят. Докато сме такива путьовци, ще си останем само с темите по форумите, а резултатите ще са плачевни,

Публикувано

СРИНАХА ГРУПАТА ВЪВ ФЕЙСБУК “М-ТЕЛ СА ЛЪЖЦИ”. Четете тук.

Публикувано

Голям праз. Да бях излезли на улицата тези 46 000, щяха и по CNN да ги дават. Зад клавиатурата няма кой да чуе хленченето.

Публикувано

Това се нарича олигопол! Никога няма да си пуснат кокала! Така е по-целият свят,но в развитите държави имат регулатори,които поне малко озъптяват корпоративните им интереси!

Публикувано

Щуротии. В някои от "развитите" държави те карат да подписваш 2 или дори 3 годишен договор, който можеш да прекратиш с 1 или 3 месечно предизвестие ... А за надписване на сметки ... тук T-Mobile е шампион rolleyes.gif

Няма държавен регулатор, който да ги може да слага спирачки на компании осигуряващи няколко хиляди работни места и с обороти от поне 1-2 милиарда ... това важи за цял свят. Единствения регулатор може да е само и единствено клиента...

В "развитите" държави клиентите са свикнали да си търсят правата и ако ги настъпят по малкия пръст, вдигат вой до небето, почват да тормозят опратори, институции и т.н. и в крайна сметка прекратяват договора и отиват при друг оператор. За съжаление у нас не е така ... ние българите сме идеалните клиенти. Е***** ни отзад, а ние мълчим и дори си плащаме за това angry.gif

Публикувано
Е***** ни отзад, а ние мълчим и дори си плащаме за това

Не си прав, пъшкаме(за по-драматично изживяване), но само по форуми или на ушенце :tooth:

Публикувано

Ужасни са наистина! Аз наскоро бях в един от офисите им в Пловдив и тъй като отскоро съм с iPhone исках да си променя тарифния план. Като за тогава плащах 16 лв. месечна такса и исках да се прехвърля на друг, с който щях да имам още няколко екстри, интернет и др. за 20 лв. месечна такса. Само, че за моя изненада жената, която ме обслужваше ми каза, че сега не можело на тази от 20, а чак след Май месец, защото не знам си какво... Ако съм искал веднага да си променя плана, трябвало да е минимум 25 лв. на месец и нагоре. При което естествено се отказах и реших да тръгвам, но тя доста настоятелно каза да изчакам да провери нещо. Та след няколко секунди, като видя, че няма да се навия на още по-високата такса, се престори, че е объркала нещо и в крайна сметка нямало проблем на момента да го променя на тази от 20 лв. Та ако мине номера - мине. Смешна работа...

Публикувано

И какво стана накрая? Аху-иху и накрая тихо... От МТел най-нагло си казаха "Да, няма значение, че не е работила системата за лимита, ние си искаме парите!". Посмяхме се малко на глупости и безмълвие в медиите и... и... и.... ?!? Както се казва в една песничка скорошна - "Народа е стадо". Нещастна и мизерна държавица.

Публикувано

Всички са нагли.. но МЕНТЕЛ са НАЙ! От толкова години техен клиент.. с голям кеф ще си сменя оператора! Някой ако е платил 200лв. за месец за домашен интернет да ми се обади ;)

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...