The Shaman Публикувано Март 8, 2011 Публикувано Март 8, 2011 Щели да идват на порции, не на веднъж Цитирай
Александър Бигожин Публикувано Март 9, 2011 Публикувано Март 9, 2011 Не съм им плащал от Септември, не са ме и търсили и си мисля, че скоро ще получа инфаркт... 1 Цитирай
The Shaman Публикувано Март 9, 2011 Публикувано Март 9, 2011 Онея сметки, за които писах, че са ми ги превели, все още се водят при тях Преведоха ми парите а си стоят, че им ги дължа. Чудя се дали да не им занеса фактурите отново та да ми налеят в сметката още веднъж сумата Цитирай
RAMMSTEIN Публикувано Март 18, 2011 Публикувано Март 18, 2011 (редактирано) "По 150-200 потребителски жалби срещу "М-Тел" получават на ден в Асоциация на потребителите на комуникационните и интернет услуги (АПТИУ)." >Източник< No comment Редактирано Март 18, 2011 от RAMMSTEIN Цитирай
alex.7777 Публикувано Март 19, 2011 Публикувано Март 19, 2011 Потребители съдят "М-Тел" за 100 млн. лв. Цитирай
goce kostadinov Публикувано Март 19, 2011 Публикувано Март 19, 2011 На мене ми върнаха пари и ми ги приспаднаха от сметката. ама след като закрих единият номер и сега се подмазват нямате си напредстава. Цитирай
Александър Бигожин Публикувано Март 20, 2011 Публикувано Март 20, 2011 Оня ден съм им дал близо 600 лв. 1 Цитирай
The Shaman Публикувано Март 20, 2011 Публикувано Март 20, 2011 Много добре ако си ги изговорил Цитирай
Александър Бигожин Публикувано Март 20, 2011 Публикувано Март 20, 2011 (редактирано) 4 фактури... п.п. Една приятелка ходи до Гърция на семинар и е забравила да си спре 3G-то и си е ровила в нета, сметката и е 350 лв само за мобилен интернет. Редактирано Март 20, 2011 от alexbigojin Цитирай
Александър Бигожин Публикувано Март 20, 2011 Публикувано Март 20, 2011 (редактирано) 600/4=150 Ако бяха по 60 лв. на месец щеше да е добре. И как си ме чул да "пищя"? ....... Редактирано Март 20, 2011 от alexbigojin Цитирай
killer4o Публикувано Март 20, 2011 Публикувано Март 20, 2011 Ам... мисля, че gorgior е решил, че 350-те лева за интернет са включени в 600-те от фактурите ти. Цитирай
killer4o Публикувано Март 20, 2011 Публикувано Март 20, 2011 Мда и аз, ама сега като го прочетох пак, май е давал просто друг пример :р Цитирай
Александър Бигожин Публикувано Март 21, 2011 Публикувано Март 21, 2011 Така е моите фактури са на обща стойност около 600, пък на познатата само мобилния нет и е 350 лв. което си е сума ти нещо тоя роуминг е златен : D (Killer4o къде се губиш? Да не си минал пак на iPhone ) Цитирай
The Shaman Публикувано Март 21, 2011 Публикувано Март 21, 2011 Ако не беше забравила 3G-то, нямаше да може да се рови; Сметката, която е натрупала доказва просто, че не познава мобилния си план, нищо друго Цитирай
Александър Бигожин Публикувано Март 21, 2011 Публикувано Март 21, 2011 Да това е кофтито, че е забравила за роуминга. Телефона й е iPhone 4 с неограничения мобилен интернет, но Гърците не признават Цитирай
Anthony Публикувано Март 21, 2011 Публикувано Март 21, 2011 Не знам как е забравила, но по дефоулт Data Roaming е на OFF. Дори от Епъл са помислили, че е много скъпо това и затова са го ограничили по подразбиране. Тя трябва да го е включила умишлено и в случая не виждам никаква вина на Мтел. Хубава е да се плюе по операторите, но когато има основания. Цитирай
Александър Бигожин Публикувано Март 21, 2011 Публикувано Март 21, 2011 Много дълго ще стане май.. Ами ако е било изключено Data Roaming-a как ще си браузва през 3G като съм 100% сигурен, че тя не е пускала дата роуминга? Цитирай
Anthony Публикувано Март 21, 2011 Публикувано Март 21, 2011 Ами аз съм 10000000% сигурен, че по дефоулт дейта роумингът е изключен. Цитирай
Александър Бигожин Публикувано Март 21, 2011 Публикувано Март 21, 2011 Абе здраве да е минало е вече... Цитирай
Anthony Публикувано Март 21, 2011 Публикувано Март 21, 2011 Така е А и при всички положения Мтел нямат никаква вина в случая, просто това исках да кажа. Не съм им голям любител, но напоследък наистина се прекалява с помията върху тях. Цитирай
SJobs Публикувано Март 23, 2011 Публикувано Март 23, 2011 Е тука забравяш факта че гадовете са премахнали APN защитата Все още ли им вярваш??? http://www.mtel.bg/info/gsm_adv/www_general.php За да те допуснат до интернета на мрежата трябва да имаш ПРАВИЛЕН APN. Единствената бърза защита (включване/изключване от инет мрежата) беше да се въведе грешен APN. Е за "улеснение" на постъпленията към мтел вече не можеш да се спасиш с грешен APN. Въпреки, че тогава а и сега като гледам е задължителен "ужким" за да имаш достъп до интернета им. http://www.mtel.bg/iphone3/technical_faq.php? "Проверете дали имате необходимите настройки. Изберете меню Settings > General > Network > Cellular Data Network > APN. Там трябва да е въведено inet-gprs.mtel.bg или wap-gprs.mtel.bg." 1 Цитирай
JVV Публикувано Март 23, 2011 Публикувано Март 23, 2011 Аз нещо не схванах последния пост. Кое не може да се спаси? Цитирай
kdmion Публикувано Март 23, 2011 Публикувано Март 23, 2011 Е тука забравяш факта че гадовете са премахнали APN защитата Все още ли им вярваш??? http://www.mtel.bg/info/gsm_adv/www_general.php За да те допуснат до интернета на мрежата трябва да имаш ПРАВИЛЕН APN. Единствената бърза защита (включване/изключване от инет мрежата) беше да се въведе грешен APN. Е за "улеснение" на постъпленията към мтел вече не можеш да се спасиш с грешен APN. Въпреки, че тогава а и сега като гледам е задължителен "ужким" за да имаш достъп до интернета им. http://www.mtel.bg/iphone3/technical_faq.php? "Проверете дали имате необходимите настройки. Изберете меню Settings > General > Network > Cellular Data Network > APN. Там трябва да е въведено inet-gprs.mtel.bg или wap-gprs.mtel.bg." Незнам за други ама аз си имам нет-а и без въведените данни. 1 Цитирай
tonygti Публикувано Май 12, 2011 Публикувано Май 12, 2011 Тия ла*нари нямат оправия. Преди седмица си платих две сметки на веднъж през epay, да не се занимавам да им чакам в тъпите офиси. След 3 дни какво да видя. Едната фактура ми излезе отново за плащане, като ми беше взело пари от картата. Принтирам аз бележката от плащането и хоп в техен офис. След около 2 часа чакане (пред мен имаше двама човека, но една госпожичка (дали имаше и 19г) обслужваше по клиент на час) дойде и моя ред. Представих бележката, оная ходи някаде в отзад в стаичка, говори по телефона и след малко се връща с отговор, че всичко е точно и до 2 часа ще ми отметнат фактурата като платена. Да ама не, днес гледам пак не е платена. Забелязах, че в страницата на Ментел във facebook имат опция за чат обслужване. Свързах се със сътрудник и му обясних какъв е проблема, пратих му линк с бележката от плащането. След малко ми написа, че се е свързал с магазина и ще оправят проблема. След 2 часа малката г-ца от магазина ми се обади и ми каза, че вече всичко е наред. Проверих в epay и верно фактурата беше оправена. П.П. Обаче в офиса им беше голям майтап. Имаше 50 човека и 90% от хората бяха там с някакъв проблем. Всеки изнервен, всеки викаше, че ще се отказва от тях... Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.