Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Recommended Posts

Публикувано

Май и аз ще ходя тези дни. Уж отпускаха гратисен период от два (2) месеца за разплащане на забавените фактури (моите 4 на брой, като едната е платена), а вчера ми цъфна съобщение, че ако до 16 не си платя, телефона ми ще бъде спрян. В понеделник платих едната и след 5 дена ми искат още. Е*ал съм ги утре аз.

  • Отговори 153
  • Created
  • Последен отговор

Топ автори в тази тема

  • The Shaman

    23

  • tonygti

    16

  • Anthony

    10

  • Александър Бигожин

    8

Публикувано

Тия наглите започнаха да не пускат и съобщения, като ти излезе нова фактура и изведнъж се сещаш да си видиш в нета дължиш ли нещо, не дължиш ли и получаваш 2,3,4 и тнт месечна честитка. Да не говорим че още е омазано положението с проверка на сметката!

Публикувано

Да, точно това ми е най-смешното. Няма софтуер, който да изисква толкова време оправяне. Сигурен съм, че там работят големи специалисти на хиляди левове заплата, а положението е просто трагично... нито безплатни минути можеш да си провериш, нито сметката като хората, нито нищо... :D :D :D

Публикувано

Това е доста удобно за Мтел, да не можеш да си провериш минутите и т.н и имат добро извинение "работят по въпроса". А дали изобщо работят ? Кучето си лае, а кервана си върви вече повече от година.

Публикувано

Махайте се от Мтел. Неустойки има, но ще ги забравите след някой друг месец (освен ако не сте се набутали с по 2 годишни договори). За тези, които искат да се махнат ще ви кажа как направих аз. Намирате си познат служител на Ментел (може да пробвате без познат, но не вярвам да стане), сменяте си тарифния план на минимална такса (в моя случай 5лв. на месец). Отивате и плащате малка неустойка, която задължително е БЕЗ ДДС. 12 месеца по 5лв = 60лв. - 20% ДДС = 48лв.

Публикувано

Незнам, ама аз ще ги съдя за супер гадната реклама която върви напоследък, онази със слушалките дето се опитва да пее :censored2: :censored2: :censored2: :censored2:

Публикувано
:offtopic: Хохохохооххо , аз мислех , че само аз си замерям телевизора, като я пуснат тая да вие !
Публикувано

И като се махнем от Мтел къде да отидем? :)

Е как къде?!? Към Виваком! Има ли друг оператор, който да предлага в 98% от тарифните си планове безплатни минути към всички абонати в своята мрежа + фиксирани оператори? Отговора е НЕ! Какви са тия глупости, ще плащам аз такси и ще ми дават по 21523523 минути към 3, 5, 12 номера... пфф и ти 90% от минутите не ги изговаряш, с една дума плащаш за нищо. Какви са тия ограничения... я минете всички към Виваком, да си говорим цяла България без пари за по 5-10лв на месец, пък да видим дали ще ни е зле....

Публикувано

Нео, Вива имат безплатни и към други оператори ;)

Публикувано (редактирано)

Нео а и безплатните минути на ментел към други оператори са бошлаф, беззначение на кой звъниш първо тях ти взима , без значение , че имаш минути към мтел отделно , а на Виваком няма изговаряне , няма свършване на нета и т.н. , аз имам и служебен на Виваком с някъв план , който говоря към всички , безконечно и безгранично и абонамента май ми е 30 лева, вярно че сме много голям клиент , ама да ти кажа и да не си толкова голям клиент, пак Виваком поджождат много добре към всеки клиент ( те сигурно за това са и все назад ) !

Редактирано от kawabiker
Публикувано

Нео имаш 1000 минути, ама колко ти е таксата? Сигурен съм, че не е 5 или 10лв. Има и още нещо, ментелци тарифират на 1 минута разговорите, а Виваком само при някой планове. За моя план пишеше, че трябва да ме тарифира на 1 мин, но за късмет си ме тарифира на 30 секунди, което е голямо спестяване на безплатни минути, защото много често разговорите продължават 20-30 секунди.

Публикувано

Нео, нещо не си гледал където трябва ;) Адаш и аз имам, но условията са далече по-шибани. Ментел да го духат!

Публикувано

Доста от нас помнят времето на Citron.

Купих си за 250$ GSM Siemens и 248$ за SIM картата :wacko:

Обхват имаше само на центъра на Варна...

Наложи се да бръмча и с Nokia 150, мобифон :biggrin:

Вече нямам спомен за сметките, ама хич не бяха приятни!

От порядъка на 400-500 лв месечно :angry:

Сега плащам четири телефона и давам около 150 лева.

Изнежиха ни операторите и само им търсим кусури.

Необходимото зло са, храним ги ама какво да се прави, ще ги търпим.

Иначе в къщи, до телефона със шайбата :tease3:

Публикувано
Публикувано (редактирано)

Добавям към поста на Pe6o666 12лв clip , 12 лв. clir , 20 лв. SMS , чакане на опашка задължително !

Редактирано от kawabiker
Публикувано

Спор няма че навсякаде са едни и същи нещата, но е много кефесто когато ти изтече договора и им съобщиш че няма да продължиш със тях. как се гърчат как предлагат какви ли не условия и аз казвам не и само не. получавам по 10 смс да се молят и обаждания ама защо ама каде и т.н.т.сега наближава момента на глобул. след някой и друг месец. ментелците се молеха като циганче на гарата като спирах единият номер. и накрая казаха - ами ние ще ви пазим номера 6 месеца ако решите да се върнете. голям смях.

Публикувано

Брейййй... То ще излезе, че тая тема 11 листа е излишна накрая ;)

Публикувано

Такива проблеми имат всички оператори, но и за това си имат адвокати, за да се занимават с тази работа. Докато държавата не затегне колана промяна няма да има.

Публикувано

Държавата няма да затегне нищо, защото всички тия депутати и министри, които трябва да гласуват законите си получават дажбата от операторите и не им дреме особено...

  • 2 месеца по-късно...
Публикувано (редактирано)

Тук ще опиша случай, който съм сигурен, че голяма част от вас са изпитвали на собствен гръб или са чували от приятели. В случая главният герой е Мтел, но лично аз знам за случаи и от други оператори. Схемата е поредната българска сценка с мото "ако мине".

Та ето и сцената. Баща ми е един от първите абонати на Мтел и никога е нямал големи забележки. Били са коректни доколкото е възможно - дори и да е имало надписвания не са се усещали, а ако е имало малки проблеми - не са били фрапиращи. Всеки месец като излезе фактура той я плаща в точно определен офис(който е един от първите в нашия град) и винаги всичко е било по мед и масло. Откакто и аз съм тяхен абонат всички сметки са се плащали наведнъж от него (общо 5 номера на 2 абоната - моят и на баща ми). Винаги са излизали на 1 бон, за които изрично са го питали дали може да е така и аз съм виждал със собствените си очи. Именно поради тази "безпроблемна идилия" баща ми, иначе доста мнителен човек, спря да си пази касовите бележки редовно. Сметките ни винаги са в една тясна граница до преди месец, когато той отиде в чужбина и естествено сметката беше доста по-голяма от обичайно. Всичко се повтаря - фактура - офис - плащане на всички номера - една касова бележка - довиждане, докато не отива следващия месец и не го изненадват приятно с факта, че има неплатена фактура. Той естествено пита дали и моята е неплатена - те му казват, че само неговата (тази с голямата сметка) не е. Тъй като не пази касовата бележка (мисля, че обясних добре защо) е виновен. Няма как да докаже, че е платил въпреки, че моята сметка е платена, а тя е на един касов бон с неговата фактура. Искам да попитам как бихте постъпили вие/сте постъпвали. За другите, които нямат мнение, но са прочели този ферман, да посъветвам да пазят всичко, което ви даде оператора, защото това е случай от който съм пряко засегнат, но знам за същия случай, но от друг оператор. Ако се пуска жалба до Мтел може ли да се направи в същия офис и ако да как да съм сигурен, че тя ще стигне до където трябва. Благодаря предварително.

П.П. Тъй като в случая това не е номер на оператора, а на техните официални представители(т. нар. офиси) си позволих да направя асоциация с един свеж пост от тема в този раздел

Седял цар в тронната зала и чул през прозореца викове: "Айде на хубавите ябълки-и-и-и!"

Погледнал - Eдин старец с каруца продава ябълки, а наоколо - тълпа купувачи.

Прияли му се и на царят ябълки, викнал първия министър и рекъл: "На ти пет жълтици, бягай да ми купиш ябълки."

Първият министър викнал последния министър и му рекъл: "На ти четири жълтици, бягай да купиш ябълки."

Последният министър викнал церемониалмайстора и му рекъл: "На ти три жълтици, бягай да купиш ябълки."

Церемониалмайсторът викнал шефа на стражата и рекъл: "На ти две жълтици, бягай да купиш ябълки."

Шефът на стражата викнал един стражар и рекъл: "На ти една жълтица, бягай да купиш ябълки."

Стражарят излязъл и спипал стареца за яката: "Хей, какво си се развикал тука? Тука хан ли е, или царски дворец? Марш оттук, ябълките се конфискуват."

Върнал се стражарят и рекъл: "Ето, шефе, добра далавера. За една жълтица - половин каруца ябълки."

Шефът отишъл при церемониалмайстора: "Ето, значи, за две жълтици един чувал ябълки."

Церемониалмайсторът отишъл при последния министър: "Ето, за три жълтици една торба ябълки."

Последният министър отишъл при първия министър: "Ето, за четири жълтици половин торба ябълки. Какво да се прави, началство, инфлация."

Първият министър се явил при царя: "Ето, ваше величество, както заръчахте - заповядайте пет ябълки."

Седи царят в тронната зала и мисли: "Пет ябълки - пет жълтици. Една ябълка - една жълтица. И народът ще се скъса да купува, а се оплаква. На тоя народ трябва да му се вдигнат данъците!"

Връзката е, че като не си платил една такса си губиш "привилегиите" на лоялен клиент, какъвто смея да твърдя е нашето семейство!

Редактирано от kartichko
Публикувано

Здравей Колега,

Вярно случая е много неприятен. Имам няколко идеи:

1.В брой ли е платена сметката?

2. Ако не е(с карта) може да си извадиш извлечение от банката със сумата платена на техния пост.

3.Ако е, помоли да проверят на коя дата е платена твоята сметка( съответно на всичките 5 номера).

4.Касовата лента е в 2 екземпляра и я имат в офиса за съответната дата.

5.Помоли да ти я снимат(няма основание да ти откажат) ще ти помогне ако имаш още ядове с тях.

Като начало това се сетих, дано ти е от полза. Това с касовата бележка съм го правил за един уред закупен от търговска верига и подарен на мой близък, на който го подарих само с гаранционната карта, без касова бележка(по обясними причини). След време се наложи да ползва гаранцията и искаха касова бележка с гаранционната карта.

Успех.

Публикувано

Това е решение. Касовите бележки винаги са в 2 екземпляра, но трябва да ги накараш да проверят кога ти е платена твоята сметка по програмата им. Със сигурност трябва да имат история на плащанията, а до колко ще го направят това е друг въпрос.

Публикувано (редактирано)

Да споделя и аз нещо за "ментел". Преди няколко години един мой приятел си купи телефон от магазин на М-тел. След няколко месеца телефонът се повреди,

той го занесъл в сервиза и там "се оказало", че серийният номер, записан в гаранционната карта, не отговаря на този на телефона.

Така че внимавайте какво купувате и какво е записано в документите, които получавате!

П.П. На евентуални намеци ще отговоря предварително, че не съм присъствал лично, но човека го познавам от 25 години и каквото и да е съмнение

в истинността на това, което съм написал е изключено!

Редактирано от Jekylll
Публикувано

Длъжни са да пазят тези документи 5 години, мисля... :Wink:

Не знам колко е срока, но ролките за фискалните принтери избледняват след година и половина :)

Публикувано (редактирано)

Благодаря на всички, които се отзоваха на проблема ми. Днес отидох до офиса им с молба за ксерокопие на ролката. След нормалните за всеки офис серия от смяна на държанието (любезност, твърд отказ и правене на мъж, привидим непокизъм, говорене на "ВИЕ") се разбрахме след два дена да ми направи ксерокопие на моя касов бон(на който са платени и петте телефона). Надявам се, че всичко ще свърши дотук. Благодаря отново на всички - вашите идеи ми бяха наистина полезни. Веднага след като има голям напредък на случая ще пиша.

Edit: Сметката е платена в брой и баща ми казва, че всичко е на едно, т.е. петте номера, групирани в 3 фактури са сумирани и върху касовия бон е сумираната дължима сума.

Редактирано от kartichko

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...