Alxx® Публикувано Януари 17, 2011 Публикувано Януари 17, 2011 11.01.2011 13:09Клиентите се оплакват, че месеци наред не могат да проверят сметките си и оставащите минути, както и че "М-Тел" не им издава данъчни фактури в договорения срок Комисията за защита на потребителите започва проверки на мобилния оператор "М-Тел" по сигнали и жалби на потребители, съобщиха от комисията. Най-често клиентите се оплакват, че месеци наред не могат да проверят сметките си и оставащите минути. Сред честите оплаквания е и че "М-Тел" не издава данъчни фактури в договорения срок и отказва да предоставя услугата "кредитен лимит". Освен това хората са се оплаквали в КЗП, че по технически причини "М-Тел" не може да активира част от услугите на клиентите си, но ги кара да плащат за тях. Много от жалбоподателите имат съмнения, че сметките им се надписват. Според други забавянето на фактурите води до двойно таксуване на разговорите им. Заради създадените неудобства част от потребителите искат да прекратят договорите си с мобилния оператор, без да плащат неустойки, но "М-Тел" им отказва. В проверката са поканени да участват представители на Комисията за регулиране на съобщенията. Източник: vesti.bg 1 Цитирай
alex.7777 Публикувано Януари 17, 2011 Публикувано Януари 17, 2011 Ментел,тяхната м@мица....... Не могат да издържат на конкуренцията и започнаха със селските номера Цитирай
Kpuc Публикувано Януари 17, 2011 Публикувано Януари 17, 2011 Преди повече от 4 - ри месеца договора ми изтичаше и аз не исках да го подновявам с нов, тогава отидох за да го спра, но сътрудниците в офиса на "ментел" ми казаха, че системата им не работи и не можело да го спра! До ден днешен "тяхната система не работи" и аз продължавам да плащам по 20 лв. (за интернет) и по 10 лв. (за такса), а този мой телефонен номер не се използва! Мисля, че и аз трябва да метна една жалба до КЗП, дано там ми решат проблема ПС: Другото интересно за което се сещам в момента е че тези "20 лева за интернет", които плащам трябваше да бъдат за едногодишен договор, но сътрудника в офиса където си правих договора е решил да вземе по-голям бонус като ми го направи за две години! Така аз ще трябва да плащам още осем месеца за този интернет който не ползвам! Цитирай
tonygti Публикувано Януари 17, 2011 Публикувано Януари 17, 2011 (редактирано) Аз от септември не мога да си проверя оставащите минути. Освен това за декември месец на loop-а ми сметката е около 7 пъти по-голяма от обичайната. След няколко часа звънене на оператор и проверка на фактурата се разбра, че вместо да ме тарифира на 1 стотинка, ме е тарифирало на 39 стотинки към някой номера. Сега чакам да ми коригират фактурата. Текущата ми фактура също е много по-голяма от обичайната, а още не е свършил месеца и явно пак ще трябва да звъня и да се разправам. Хора, ако осетите по-големи сметки звънете и искайте да се коригират. Днес отивам в магазин на мтел да подновя картата на майка ми, за да се възползва от по-добрите условия на новите договори. Служителката взе да рови из компа и по едно време вика: "Ми аз не мога да променя тарифния ви план. Нещо системата се бъгна току що и не се знае кога ще може да се оправи". Направо ми идеше да и тегла една п*тка майна и да не се разправям повече с тях. Иначе пък я попитах има ли iPhone-и и ми каза, че за момента има. Общо взето хора минавайте на Vivacom и всички ще си говорим без пари... Редактирано Януари 17, 2011 от tonygti Цитирай
The Shaman Публикувано Януари 17, 2011 Публикувано Януари 17, 2011 Цял живот съм при тея педали. Преди месец ходих да регистрирам (да прехвърля) телефон на мое име(имам и действащ такъв) и педалите ме изненадаха със сметка от 100 кинта от 2001-ва година, която съм дължал!!! До този момент никой не ме беше информирал, че имам такава а както споменах съм им клиент от доста време. Казаха ми, че няма проблем да ми прехвърлят и новия телефон, но трябва да платя. Ако ли не веднага след като мине на мое име ще бъде спрян а и най-вероятно ще спрат и вече действащия! Естествено нямаха информация на кой номер е навъртяна сметката... Нямаха и ЕГН, просто се водела на мое име от преди десет години!!! Новия ми се наложи да го пиша на жена ми(плащам само за неща, които съм ползвал и нямам навика да се скатавам). За сега моя номер не е спрян, но преди два дена ми излезна някаква сметка от сто кинта от ноември!!! На действащия ми номер, не на новия. Ходих говорих с тях, но тъпите копелета не дават никаква информация та май си платих за 2001-ва!!! За чакането на *88, не ми се говори... Минимума е 15, 20 минути. Цитирай
Kpuc Публикувано Януари 17, 2011 Публикувано Януари 17, 2011 Служителката взе да рови из компа и по едно време вика: "Ми аз не мога да променя тарифния ви план. Нещо системата се бъгна току що и не се знае кога ще може да се оправи". И при мен се случва същото от 4-ри месеца насам! (От началото на тази година съм се отказал дори да си проверявам сметката към тях, камоли да им я плащам! Цитирай
bboyg Публикувано Януари 17, 2011 Публикувано Януари 17, 2011 Пълна помия им е тая "Новата клиентска платформа". Преди няколко дни получавам смс, че имам нова фактура на стойност 20лв, вчера получавам смс че като лоялен клиент срокът за плащане се удължава до 09.02.11, а днес като си проверявам в Мтел+ ми показва, че нямам неплатени фактури, без да съм плащал. Някакъв пълен цирк е тая схема и скоро разбрах, че загубите си ги избивали на случаен принцип - избират си Х номера и им набиват неколкократна сметка. А до колко са безочливи говорят и случаите, когато в тези случайни номера попадат и хора заемащи ръководни функции в самата фирма. Положението е ОЛЕ МАЛЕ! Цитирай
johnnybravo Публикувано Януари 17, 2011 Публикувано Януари 17, 2011 Тези "мили хора" заслужават да им друснат една солена глоба, но кофти, че ще избият щетите от нас. Аз преди десет дена получих сметка за скромната сума от 484.37лв. - Mtel-Bravo (088***********) Платих я, но миналата седмица получих още една изненада: 347.80лв. - Mtel-Bravo (088***********). Всичко това се случва през системата на ePay. Реших да не се правя на циганин и да си платя и тази изсмукана от пръстите сума, но уви, получих следното съобщение: Сметката не е платена.Временно няма връзка със системата на търговеца. Моля, опитайте по-късно. (96) Има още нещо, което ми направи неприятно впечатление, сумата на фактурите расте, но не говоря повече от преди. Дата на издаване 09.01.2011Обща стойност на фактурата 325.92 лв. Дата на издаване 28.12.2010 Обща стойност на фактурата 207.24 лв. Дата на издаване 23.12.2010 Обща стойност на фактурата 218.84 лв. Дата на издаване 07.10.2010 Обща стойност на фактурата 260.15 лв. Дата на издаване 16.08.2010 Обща стойност на фактурата 231.73 лв. Дата на издаване 16.07.2010 Обща стойност на фактурата 171.42 лв. Дата на издаване 16.06.2010 Обща стойност на фактурата 182.12 лв. Дата на издаване 16.05.2010 Обща стойност на фактурата 188.74 лв. Дата на издаване 16.04.2010 Обща стойност на фактурата 206.20 лв. Това са цифрите от "моята е-фактура", но не забелязах никъде сумите от 484.37лв и 347.80лв. Нямам никакви лизинги на тази фактура, само предплатен интернет за 20лв. който си е включен в цената. Гледайки цифрите не ми става ясно какво "логично" обяснение ще ми дават... отново Предният път ми се извиниха, естествено след като сам забелязах и попитах защо имам две такси за интернет. ДРУГИ ТАКСИ И УСЛУГИ (ОБЩО) МЕСЕЧНИ ТАКСИ Абонамент - **.** Месечна такса за M-Tel Surf START - 16.58 Месечна такса за M-Tel SURF 1 GB+ - 16.58 Това в червеното се оказа "неволна" грешка Питам се, има ли някой със сметка, в която МТел да са се минали или винаги прецаканите сме ние? Цитирай
alex.7777 Публикувано Януари 18, 2011 Публикувано Януари 18, 2011 Даа,работата ми е ясна.Клиент съм на ментел от 14526734години,бизнес план,бизнес клиенти и бла,бла,бла,чак ми дадоха да си избера номер,без да плащам за него,като бонус-0888/177771,за което им бях благодарен и лоялен клиент,ама сега като чета и на вас,кви ви ги въртят и след като може да си запазя номера вече,отивам във Вивател.Никоѝ не обича да го лъжат,ама ментел го правят и НАГЛО на всичко отгоре. Цитирай
Pe6o666 Публикувано Януари 18, 2011 Публикувано Януари 18, 2011 Брат ми, ти си им б@хти спонсора на тия Дано от КЗП да им натрият малко носовете! Цитирай
DreamcatcheR Публикувано Януари 18, 2011 Публикувано Януари 18, 2011 Малко инфо относно новата билингова система на Мтел + някои други интересни неща: http://all4smartphone.com/forum/viewtopic.php?t=42547 Цитирай
Alxx® Публикувано Януари 18, 2011 Автор Публикувано Януари 18, 2011 Пуснах темата нарочно: през август, на ментел са били хакнати сървърите със сметки на абонатите и оттогава насам не могат да докажат и стотинка сметки до август. Съд!!! Не знам кого чакате още? Ще клекнете ли? То си е за вас... Цитирай
Sisq0 Публикувано Януари 18, 2011 Публикувано Януари 18, 2011 DreamcatcheR, много интересно четиво даде. Благодаря. Само не разбрах от този абзац.. За фирмите е по-интересно спирането на СИМ карта, без дори да е изтекъл договора и без да наближава края му Просто се обаждате на оператор (изискват клиентска парола) или улъномощен представител посещава офис на най-големия и най-великия оператор и казва че сим карта с номер еди кой си е изгубена. Картата се спира, договора не се удължава, а най-интересното е че системата не начислява неустойка Така може да се нарушат всички клаузи на договора само заради технически недомислици. Всъщност неустойка не се начислява тъй като тя е без ДДС, а фирмите имат право да искат фактура с ДДС. Затова, по този елементарен начин се преодоляват всички договори и условности. Важното е тук СИМ картата, която ще се блокира да няма лизинг. Аз имам две карти на фирмата (по ДДС сме, ако е от значение) които ни набутаха, но не ползваме. Но месечна такса си върви, а има още година и половина до края на договора. Та, ако им подходя по горната схема, те нали просто ще кажат "ще ви издадем нови карти + 6 лв. такса за преиздаване на изгубена карта"? Иначе ние сме май от щастливците - досега не е имало очевидно надвишена месечна сметка. п.п. Защо, мамка му, в тая държава нищо не се постига, ако не споменеш вълшебното трибуквие КЗП на място? Добре, че поне това върши работа, де. Неведнъж ми е спестявало излишни нерви. Цитирай
The Shaman Публикувано Януари 18, 2011 Публикувано Януари 18, 2011 @Sisq0, аз съм спирал лично карта по този начин а не бях и упълномощен за това. Т.е. картата не беше на мое име. Просто се обадих, че е открадната, естествено ми искаха и булстата на фирмата собственик и воала... Спряха телефона и не издадоха нова карта. Цитирай
WolfDale Публикувано Януари 18, 2011 Публикувано Януари 18, 2011 Освен всичко, искам да добавя, че адски много мои познати се оплакват от това, че не са им зачетени отстъпките пи съставяне на фактурата, така че проверявайте си фактурите !!! Също по време на смяната на системата, никой не беше оведомил потребителите, че и ограничаването (лимитът) също не работи и сега получаваме сметки 2-3-4 пъти по-големи за месеците, когато се "извършваше" работата. Цитирай
SpUd3r Публикувано Януари 18, 2011 Публикувано Януари 18, 2011 Те и мойте сметки ги надвишиха за последните 2-3 месеца, ама нищо няма да им плащам. Преди няколко дни ми спряха този телефон и сега директно мисля да го прехвърлям на Вивател. Дано и от Глобул не направят някоя мизерия скоро Цитирай
Anthony Публикувано Януари 18, 2011 Публикувано Януари 18, 2011 Реших и аз да си проверя фактурата и хоп, надписани 50 лв. по една от картите. Сега ще гледам и по другите, че имам над 15. Цитирай
Alxx® Публикувано Януари 18, 2011 Автор Публикувано Януари 18, 2011 Време е за групов иск. Ако премълчите сега - това ще продължава и в бъдеще. Поради написаната по - горе от мен причина, единственият начин да избият загубите е с надписване на сегашните сметки, затова бъдете внимателни и не им клякайте по никакъв повод!!! П.П. Никога не бих станал абонат на такава компания. Хвърлих им картата преди повече от десет години и не искам да чуя за тях. Цитирай
Anthony Публикувано Януари 18, 2011 Публикувано Януари 18, 2011 Сега им се разсмърдях ужасяващо, но се оказа, че аз съм се объркал и всички сметки са ми точни Цитирай
Grievous Публикувано Януари 18, 2011 Публикувано Януари 18, 2011 От 13-14 години съм на Мтел и винаги ще си остана към тях. Също имам съмнения, че за ми завишени сметките, но не такива каквито ми изсраха Виваком (бях за 1 година към тях). За месец и половина 234 лева, като само 5 лева от тях бяха за разговори. Останалото познайте какво... интернет трафик разбира се, при положение, че бях с пакет 750 мб на месец. Това се случва през краткия педалския месец. Луда работа. Мтел forever. П.П. Глобарите ли? Ето и за тях: Октомври месец им платих 108.70 лева. Баси сметката, нали? И сега куриоза. Никога не съм ползвал мобилните им услуги, дори и ваучер. Единственната ми връзка с тях е покупката на цифров апарат Canon преди около 3-4 години. Ще ви кажа какво е станало, или аз как го разбирам. На месец гонят план от 300-400 карти. Не ги ли изпълнят, няма премии. И понеже ми има данните от горепосочената покупка, са решили като бонус да ми тикнат и едно планче за 1 година. Да им се*а пред офисите на тези роми. Цитирай
Alxx® Публикувано Януари 18, 2011 Автор Публикувано Януари 18, 2011 Всичките са един дол дренки, въпросът е да не си траете. Цитирай
iHustle Публикувано Януари 18, 2011 Публикувано Януари 18, 2011 ВСИЧКИ!!!!! са такива измеркяри! Не се делят на мтел, глобул или виваком. Цитирай
Sisq0 Публикувано Януари 18, 2011 Публикувано Януари 18, 2011 (редактирано) Сега им се разсмърдях ужасяващо, но се оказа, че аз съм се объркал и всички сметки са ми точни Нищо, ти профилактично си ги наковал. Да си знаят. The Shaman, ще пробвам в петък като врътна към Шумен, че МОЛ-а е там. Мен във Варна не ме бръснат за слива без пълномощното. А и на село ги познавам по бизнес центровете им. alxx, по тази логика без телефони ще караме. В края на краищата кои са най-малкото зло по отношение на фирмена сметка? Да се подготвя отсега дали да заминавам към Глобул или Виваком, ако Мтел надпишат някоя фактурка през идните месеци. И хипотетично въпросче за домашно - как да прекратя мтелски договор с оставащ бизнес план година и половина, без неустойки. п.п. Преди малко получих смс за неплатена сметка за Декември, при положение, че я платих миналия петък. Тея са луди! :D Редактирано Януари 18, 2011 от Sisq0 Цитирай
Alxx® Публикувано Януари 18, 2011 Автор Публикувано Януари 18, 2011 alxx, по тази логика без телефони ще караме. Всичките са един дол дренки, въпросът е да не си траете. И хипотетично въпросче за домашно - как да прекратя мтелски договор с оставащ бизнес план година и половина, без неустойки. Ако докажеш пред търговски съд, системно нарушаване на договор/некоректна доставка на услуга от страна на ментел. Цитирай
Sisq0 Публикувано Януари 18, 2011 Публикувано Януари 18, 2011 (редактирано) Нали се сещаш колко нерви ще ти коства да пускаш жалба всеки месец след надписана фактура? Като гледам при хората не е еднократен акт. Аз си потроших нервите за един подарък от +150 лв. върху сметката от E-on. Три месеца тормоз от моя страна, за да ми цъфнат един ден "Съжаляваме, открихме грешката". Мерси, и аз ваш'та **** овча! То да работиш ли, да живееш ли, да ходиш по институции да си търсиш правата ежедневно ли... едит/ Горното е за -> "Всичките са един дол дренки, въпросът е да не си траете." Редактирано Януари 18, 2011 от Sisq0 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.