Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Да заслабнем, лято е! (антипод на кулинарната тема)


profusion

Recommended Posts

Щото не се издържа с кулинарната тема :( и аз да си пусна тема, може да има някой друг с който да споделя мъката. Реших преди 2 седмици че намалявам сладкото до минимум и тестяното (двете неща които обожавам) и почнах да тичам по малко. Мъката е голяма особенно с шооколада :( Та да не се отплесвам ето и първия въпрос по темата:

Трябва ми приложение (ако може безплатно) за бягане с интервали. Това вграденото няма такива. С други думи искам да си наглася примерно да бягам 4мин + 40сек ходене и така 3-4 цикъла? (ако може да използва и метриките после за активити).

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

А мислил ли си за heat cardio, не знам за по-бърз метод от този за сваляне на килограми. Даже може да продължиш хапването на 1 шоколад за деня. Хубаво е да следиш и калорийния си прием, най-вече след 18-19 ч вечерта.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

mirror, малко повече информация можеш ли да дадеш за heat cardio?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

С програмата на Shaun T може да постигнеш доста. За малко по-пълничките и проблеми в коленете, препоръчвам просто да не си дават зор, и да стартират с Focus T25. За тези, които просто имат бирено коремче и паласки - Insanity.

В тубата има даже реклама на програмите му.

В тракерите ги има, в повечето даже са приложили и pdf с месечната програма. И НИКАКВО ГЛАДУВАНЕ!!!! Просто нормален калориен прием през целия ден.

https://www.beachbodyondemand.com - тук може да откриете и други програми, които отново ги има по тракерите, ако не ви се плаща.

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (редактирано)

Да аз съм от тези дето в краката и ръцете съм си слаб просто коремчето и около него трябва да се свали. Е естествено без гладуване но намалих грамажа и махнах сладко и тестяно и пържено. За сладкото някакви саместители си търся като Скир и т.н. уж. Или Без захар разни шоколади,.... и гледам филета със зелении сега през сезона...

Ще го видя това Insanity, ама с тичането после мармалад, гръб ребра крака болят....като цял живот не съм тичал..... Ходене повече също става, но проблема при него е че бавната скорост води до много време а нямам много време през деня... Като цяло тия кардио не са за човек който никога не е спортувал като мен. За това почнах с нещо по лекичко някакви минути тичане с ходене и пак като в началото да не е повече от 15мин.

Иначе часовника много помага да се следи разстояния, време и т.н. но вградението опции не са много примерно това с интервалите го няма.

Редактирано от profusion
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 години бях на 33, 1.73 висок и 95 кила, когато ми казаха, че е необходимо да отслабна със спорт или да минавам на хапчета, защото бях с кръвно 160/110 и правих бъбречни кризи. Тогава си свалих Insanity-то и в продължение на 2 седмици правих само fit-test-a всяка сутрин, след което в продължение на 2 месеца спазвах стриктно месечната програма. Хранех се сутрин, обед и вечер, но ако нямах възможност да вечерям преди 19:00 ч., просто пропусках вечерята. И така за 2 месеца и половина свалих 10 кила, като килата започнаха да падат рязко след третата седмица. Купих си колело и газ! Сега правя кардио само зимата и варирам между 78-83 кила, и съм с кръвно 120/80 - 125/85.

Ако искаш да пазиш ставите - плувай, плувай и пак плувай! Карай колело, колело и пак колело! А ма да знаеш, че колелото коремче не сваля 😜.

Никога не е късно за спорт!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (редактирано)

И аз съм ти почти набор, 178, 88 и искам да сваля 5-6-7 някъде да ми е по ок просто, по малко коремче и бузи :) Трудно е с плуването няма къде от гледна точка че ще ми трябва 2-3 часа на ден да ида да се върна и т.н. а аз нямам толкова време. Но мисля със малко бягане/ходене и диета (в смисъл ограничаване на някой неща) ще стане защото с пица и щоколад всяка седмица не стават нещата :)

Едит:аз сутрин не закусвам само кафе, просто не мога.... На обяд малко и основното ми е привечер. 

Редактирано от profusion
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Лягам късно 1-2, но доволно си доспивам до 8-9 когато може :) 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (редактирано)

Според мен по-рано лягай, по-рано ставай.

Редактирано от ludiamax
Правописна грешка.
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Диетите обикновено се свързват с лишения и ограничения, поради което не съм им голям привърженик, но исках са вметна за една, която сама си измислих преди доста време. Със сигурност не е научно обоснована, но поне при мен даде резултат, а и беше супер приятна за изпълнение. Състоеше се в ядене на шоколад. Да, не мога без сладко и затова реших да опитам именно с него. Шоколад, шоколадови бонбони и десерти, за пиене използвах прясно мляко, а като ми се дояде нещо солено все пак - някое парче кашкавал. Може да звучи налудничаво, но за месец свалих 8 кг и това беше най-приятната диета, която някога съм правила. Разбира се сигурно има значение, че тогава бях доста по-млада и се движех повече, в смисъл нормално движение и ходене, не тренировки, но не и заседнала на бюро работа. Пушех си, пиех си кафе, това не съм променяла. Сега разрових в нета за диета с шоколад и това, което намерих беше, че се прави за 3 или 7 дни с повече течности три часа след шоколада, 100 грама шоколад на ден и кафе и чай без захар, свалят се до 7 кг, но не било полезно повече и можело да се повтори едва след няколко месеца. Та това за любителити на сладичкото като мен, ако иска някой да почете, да прецени за себе си и да пробва.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Имаше нещо подобно, но шоколадът ме привлича повече честно казано :)


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ям всичко. 187см/82кг и гоня 47-мата :) Изградих си навици в храненето и никога не се лишавам или гладувам.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (редактирано)

@dessyteneva като бях на 20 и аз така свалих 10кг с вафли :) ама метаболизма и физиологията на организма не ми е същата като на 20 а сега съм 20х2 :) Сега такива стресови ситуации по скоро не са желателни и организма не може да ги мине с лека ръка и почти никакъв отрицателен ефект :) 

Редактирано от profusion
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога да съм активен и в тази тема, не само в кулинарната. :)

Храненето е от изключителна важност, но ако се комбинира със спорт, тогава резултатите са много добри. Аз скоро ще съм на 50 и се чувствам в супер форма. На фитнес не съм ходил от 3 години, но скоро си купих велоергометър, лост за набирания, успоредка и ластици за фитнес. При мен най-добре работи изключването на захар и тесто, но не изклчване на плодовете. Наблягам основно на риба и салати. Имах една корона пауза с двустранна пневмония, но и това не можа да ме извади от строя. :)

После ще видя, дали съм запазил някакви видеа от тренировките, които правя. Общо взето съм ги разделил на един ден ръце, един гърди и рамо и един гръб, като междинно гледам да правя и кардио по 2-3 пъти на седмица по 70 мин.

IMG_3174.thumb.jpeg.c7b36809c600cb500fb3f7f8aaf2e566.jpeg
1176F087-4FF9-456B-A94E-EF67C3E254E5_1_201_a.thumb.jpeg.bbc9d3e7dff4c66abd88f27f4f7e2739.jpeg

9C9ACD69-4D3B-44D0-9434-182EE72CDDBB_1_201_a.thumb.jpeg.c70357f6fe9e9375ee705ba37d52ec27.jpeg

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

И аз като mirror се бях докарал на 44 г. 178 см. - 110 кг. кръвно 150/110 - ходех из офиса като пияна кокошка. Като те уплашат докторите с една шепа хапове и коментара "Ще умреш бе момче" се събираш много бързо. За година и половина свалих 35 кг. с много тичане, много плуване и много километри на колелото. Махнах хляба и захарта и нещата се подредиха. Колкото повече тичаш - толкова повече можеш да хапваш. Ползвам MyFitnessPal за следене на калориите (вече по навик). Дневната доза въглехидрати гледам да ги изяждам сутринта или разделени на две до обяд. Вечер по възможност без въглехидрати. Както каза и ludiamax - лагане рано и ставане рано! При мен кардиото работи рано сутрин - на гладно. И така на 50 г. вече се пускам с младежите по триатлони, планински бягания и колездене :).

Най- лошото е, че бирата и "Джака" трябва да се броят :):):)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Няма да съм в София за съжаление, за Лъвско Сърце и Правец Три съм на линия!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Аз тъй като обожавам пица сум си казал една на месец че може.... :( и друго тестяно не, поне в началото така...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ако позволите да дам и моето мнение по въпроса.Най-добре да се започне от основата.За да изглежда едно тяло добре е нужно да се натрупа достатъчно мускулна маса и да се изгорят излишните мазнини(независмимо дали говорим за мъже или жени).Всичко това може да се случи само по един начин калориен дефицит и физическо натоварване което включва цяло тяло(говоря за нормален човек без амбиции за състезания).Следенето на макронутриентите е от значение за да се избегне лутане в неизвестното и чудене ама аз нищо не ям и не отслабвам.Всички други диети от рода ядох това и това и свалих еди колко си е меко казано несериозно.За пример аз поддържам килограми на 3000 калории човек с мерки като моите поддържа на 2600 калории това са реални данни.Всичко е индивидуално при всеки.Килограмите са само една от мерките които човек си взема при следене на прогреса.За пример ще дам ако не се храниш правилно и  не тренираш а сваляш килограми от голяма круша ще заприличаш на малка круша.Въпроса не е искам да сваля еди колко си килограма, а искам да изглеждам добре и да се чувства така.Единствената диета която работи при всеки е - гъвкавата диета.Всяка друга е временно решение без задоволителни резултати.Имам приятел който с кето диета от 160кг стигна до 90кг без да тренира и просто заприлича от татко барба на бебе барба в последващ разговор ми сподели беше прав трябваше да тренирам.В момента тренира тежи 97 кг и изглежада много по добре отколкото 90кг.Единственото което не е наред е увисмналата кожа.Всеки сам си решава как да живее живота така или иначе жив няма да излезе от него.

Бъдете здрави.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 11 часа, profusion написа:

Аз тъй като обожавам пица

Има страшно много протеинови рецепти за пица които не отстъпват по вкус на стандартните и можеш всеки ден да си приготвяш.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (редактирано)

To има но е извращение, пдпочитам 1 път на месец да ям хубава истинска италиянска пица, от колкото някакви изврящения по често от сорта на блат с броколи, нахут и т.н.  :) За съжаление нищо не може да замести вкусовите качества и консистенция на истинското тесто с глутен и мая/квас. 

Ако някой ме убеждава друго значи не разбира или не харесва толкова пици (ама не тия дето ги продават в Аладин с царевицата :)) . Все едно суши ама вместо ориз киноа....ами то тогава суши ли е въпроса който да си задаваме :)?

 

Редактирано от profusion
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е до това как си разпределяш храната спрямо натоварването. Докато бях командировка в SEAT SA, плющях през ден пици от пълнозърнесто тесто и не съм качил грам отгоре, ама за сметка на това съм излял доста пот.

Понеделници:

Меса и зърнени денем, вечер бели меса и салати.

Вторници:

Меса и салати или пица(но нея само денем).

Среди:

Понеделник второ издание денем, вечер яйца и зеленчуци.

Четвъртъци:

Денем шкембе :) вечер риба и зеленинка или туршия.

Петъци:

Пак меса и бързи въглехидрати денем и мазна вечеря, обикновенно говеждо.

Съботи с мързел:

Денем кафета и хидратанти, вечер бели меса(риба или пиле) и салати.

Недели:

Същото, ама вечер как ми щукне.

През седмицата почти задължително пия айран с обяда или таратор с бая чесън. Вечер не минавам без аперитив, освен това пуша като комин.

Както споменах и аз като Вили съм подгонил петдесетака на задна гума и още мога да скачам над 2,30м от място :)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Аз от една година съм на intermitent fasting и по-добре не съм чувствал отдавна, въпреки че намалих спорта до минимум порати неврологичен проблем. Сега почнах леко да тренирам и яхнах пак байка, но като цяло не съм толкова активен. Свалих над 30 килограма, като си ям абсолютно всичко, мразя да се лишавам. Сладолед, алкохол, баклава - всичко :) Ползата от този начин на хранене далеч не е загубата на тегло, здравословните ползи са огромни.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...