alex.7777 Публикувано Януари 22, 2014 Публикувано Януари 22, 2014 Що се хилиш, бре Адаш, нямаше нищо общо с Европейския ментак...... Цитирай
Alxx® Публикувано Януари 22, 2014 Публикувано Януари 22, 2014 Щото Мазда има само един завод, който не е в Европа, не е и в Щатите. Едит: от 2010-та, строят завод в Мексико, който е джойнт-венчър със Сумитомо груп, които пък вече де юре са собственици на Мазда. Форд са продали всичко на Сумитомо и остават само стратегически партньор. Цитирай
alex.7777 Публикувано Януари 22, 2014 Публикувано Януари 22, 2014 Тука бъркаш.....Маздата е в Бояна, СА9988. Ако я скиваш у Софето спри го, кажи му че си мой и виж на табелката между двете врати на гредата какво пише!!! Цитирай
lomski Публикувано Януари 22, 2014 Публикувано Януари 22, 2014 хммм точно за тая мазда и аз знам че имат проблем при 80-120 хиляди километра с дизеловата помпа / някакъв дозатор или нещо подобно/.....докато при моята хонда за 1 година съм сменил само хидравличен маркуч /беше около 450 евро/.....а колегата виждам се занимава с коли .... що не ми препоръчаш нещо до 8-10 бона/евро/.... /няма как за повече ,, каквато и да взема веднага ми скача с 2000 евро горе / ...... искам японско или немско ....без фордове и дачии .... 1 Цитирай
Alxx® Публикувано Януари 22, 2014 Публикувано Януари 22, 2014 Пише - завод на Форд в щатите. Това е минало бешело, освен това не е Made-In, ами assembled П.П. 626 има асембълд там, но 6 е сглобявана само в Хирошима. Цитирай
alex.7777 Публикувано Януари 22, 2014 Публикувано Януари 22, 2014 http://answers.yahoo.com/question/?qid=20080527051453AAs593H хммм точно за тая мазда и аз знам че имат проблем при 80-120 хиляди километра с дизеловата помпа / някакъв дозатор или нещо подобно/.....докато при моята хонда за 1 година съм сменил само хидравличен маркуч /беше около 450 евро/.....а колегата виждам се занимава с коли .... що не ми препоръчаш нещо до 8-10 бона/евро/.... /няма как за повече ,, каквато и да взема веднага ми скача с 2000 евро горе / ...... искам японско или немско ....без фордове и дачии .... За тези пари взимаш спокойно Ауди, Баварец или Мерцедес и автоматично минаваш в по-горен клас автомобили, Ауди трябва да е бензин 4.2, Баварката може и дизел от 3.5 нагоре, Мерца само да не скочиш на 3.5 бензин, че му ядох попарата на тоя двигател на една S klasse Цитирай
lomski Публикувано Януари 22, 2014 Публикувано Януари 22, 2014 каквато и да е ще е дизел .... мислех за една c220 2.2 140 коня , ауди и баварец за тея пари ще е 3-ка/320/ ма вътре са голямо дърво .... Цитирай
Alxx® Публикувано Януари 22, 2014 Публикувано Януари 22, 2014 По - луксозни са от Хонда, но са далееече като надеждност. Хич не му трябва. П.П. Адаш, в яху ансърс пишат такива като тебе и мене Ето ти от официалната сводка за 6: Assembly Hiroshima and Hofu, Japan Body and chassis Class Mid-size Body style 4-door saloon Layout Front engine / all-wheel drive Mazda's Hofu plants in Yamaguchi Prefecture, Japan produce the Mazda6 for international markets. Цитирай
alex.7777 Публикувано Януари 22, 2014 Публикувано Януари 22, 2014 Мойта може да е била уникат...хихи Second generation Mazda6 (North America)2009-2012 Цитирай
cezare Публикувано Януари 22, 2014 Публикувано Януари 22, 2014 Алекс това за Made in не си прав,аз съм 120 процента сигурен че на моята 3-ка пише Made in Japan от 2005 година е.Сега е малко късно да правя снимки,но за утре ти обещавам,ще ги имаш. Правена е за японския пазар,не за европейския.1.5 бензин,120 коня.За Япония са Мazda Axela и кубатурата[и не само тя] е различна от тези за Европа. Sent from my iPad using Tapatalk HD Цитирай
lomski Публикувано Януари 22, 2014 Публикувано Януари 22, 2014 (редактирано) Assembly Hiroshima, Japan Hofu, Japan Flat Rock, Michigan (for NA 2002-2013) Bogotá, Colombia (for SA) Changchun, China (for China) Vladivostok, Russia (for Russia) просто сглобката е там,но нямат модел както Accord имат Acura / американска / и opel vectra имат американски модел....mazda нямат ...просто сглобката е там ....мое мнение п.п.... и на iphone пише assembled in china.... но не го прави китайски Редактирано Януари 22, 2014 от lomski 1 Цитирай
Alxx® Публикувано Януари 22, 2014 Публикувано Януари 22, 2014 Хондата обаче, е…Хонда. Точка. По - качествена кола не съм имал. Карал съм скъпи коли, някои с много спорна крайна стойност(разни бутикови изпълнения) - много удобни, много редки, дзверски бързи и пр. Обаче, по - надеждна и безпроблемна кола от Хонда не съм докосвал. iPhone на колела 2 Цитирай
slepiqt Публикувано Януари 23, 2014 Публикувано Януари 23, 2014 Както се казва.. Mercedes и т.н. 2 Цитирай
alex.7777 Публикувано Януари 23, 2014 Публикувано Януари 23, 2014 Абе хора аз се занимавам с коли.......на тази Мазда имаше табелка(оригиналната) MADE IN USA, съжалявам че не я снимах като я продадох, аз съм върл фен на Баварките, имам 3/4 .....Мерца ми е също на сърцето, карал съм мноооого автомобили, но немското качество няма равно, говорим за най-високия клас автомобили, така наречените флагмани....Да ви кажа една тайна.."Хонда вече е с други двигатели от 2005 г насам, не е тази кола която беше.......всеки ден съм сред автомобили, най-различни евтини, скъпи, оплювани и култови....Бавареца и Мерцедес са едни от последните фирми, които слагат собствени двигатели...все още.....една Бентли имах "щастието"да карам..... Никаква разлика от Фолксваген Файтон....че е и с неговия двигател и. Окачване....колите вече не са това което бяха....здрави, надеждни с изключение(все още) на BMW, MERCEDES , AUDI, това си е моето мнение базирано на опита ми, друг е въпроса какви коли продавам на салона.....тези които са масови естествено..... Цитирай
Alxx® Публикувано Януари 23, 2014 Публикувано Януари 23, 2014 Точно Бенц Я, вдигни капака на дизеловата цет-ка 2013... Цитирай
cezare Публикувано Януари 23, 2014 Публикувано Януари 23, 2014 . Имам един въпрос към Ломски: Правиш ли разлика между Assembly и Made in?Ако не си на ти с англиийския има гугъл преводач. 1 Цитирай
Anthony Публикувано Януари 23, 2014 Публикувано Януари 23, 2014 Алекс това за Made in не си прав,аз съм 120 процента сигурен че на моята 3-ка пише Made in Japan от 2005 година е.Сега е малко късно да правя снимки,но за утре ти обещавам,ще ги имаш. Правена е за японския пазар,не за европейския.1.5 бензин,120 коня.За Япония са Мazda Axela и кубатурата[и не само тя] е различна от тези за Европа. Sent from my iPad using Tapatalk HD Ако е правена за японския пазар нали се сещаш от коя страна трябва да ти е волана? Цитирай
cezare Публикувано Януари 23, 2014 Публикувано Януари 23, 2014 (редактирано) Ами сигурно се сещам. Sent from my iPad using Tapatalk HD Редактирано Януари 23, 2014 от cezare Цитирай
lomski Публикувано Януари 23, 2014 Публикувано Януари 23, 2014 (редактирано) Пак цитат?!? сглобена / произведена ... може би ..........искам да кажа че там е сглобяват за техния си пазар но не и направена създадена там ...... ако греша извинете .... Редактирано Януари 23, 2014 от arm11 Цитирай
Pe6o666 Публикувано Януари 23, 2014 Публикувано Януари 23, 2014 Аз ако седна да карам кола с дясна дирекция, сигурно ще се пречукам 5 Цитирай
slepiqt Публикувано Януари 23, 2014 Публикувано Януари 23, 2014 Влюбен съм в тази.. Не става въпрос, че е S-класа.. карал съм и други модели на S включително и 2014, но тази... возенето в нея е уникално усещане.. Спомням си, че бях спукал гума с 160km/h, а колата дори не помръдна. За дизайн, екстри, комфорт и всичко останало .. давам 10/10 за тази.. 3 Цитирай
alex.7777 Публикувано Януари 23, 2014 Публикувано Януари 23, 2014 Абе, Пеше, к'во говориш, сума ти коли със сгрешен волан се карат у БГ, това са камикадзета потенциални, лятото един такъв тръгна да ме изпреварва, отсреща керван не му се вижда края, а този напъва....врата му щеше да си пречупи като щраус се кълчеше в Маздата му, аз не го пуснах нарочно да не вземе да се утрепе, а той като спряхме на Петолъчката ми вика, че не съм можел да губя.....ама аз бях с Бавареца над 300 к.с, а той с Маздичка....дизелче......спасих му живота на тоя..... 2 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.