kawabiker Публикувано Август 31, 2011 Публикувано Август 31, 2011 Сокола е красив много, върви незнайно, ама нещо не ме кефи , ама ако те влече ......... на пълна газ, харчи повечко от БМВ-то Цитирай
alex.7777 Публикувано Август 31, 2011 Публикувано Август 31, 2011 Това ли е зверчето? Да брат, снимката е актуална, вървят преговори за цената още. Венко, имал съм 50 мотора, такава съм нямал, от този мотор изпитвам страхопочитание, ако ме разбираш Това е наѝ-готиния турър, коѝто ми пасва на темперамента, а пък е и бързичък, от 0 до 100 за под 3 секунди Цитирай
chayanne Публикувано Август 31, 2011 Публикувано Август 31, 2011 Алекс, стикам палци да го имаш - разбирам как се чустваш. Аз също се глася за такъв, но не знам кога ще му дойде ред, че все изникват по-важни разходи на дневен ред. Иначе ей такова имах за последно(преди около 12години), преди един да влвзе в насрещното и да ме удари челно Цитирай
kawabiker Публикувано Септември 1, 2011 Публикувано Септември 1, 2011 от този мотор изпитвам страхопочитание, ако ме разбираш Винаги съм казвал- ако мотора не ти прави страх, не се качвай никога на него ! Цитирай
The Shaman Публикувано Септември 8, 2011 Публикувано Септември 8, 2011 Ducati Diavel AMG Special Edition Цитирай
Pe6o666 Публикувано Септември 8, 2011 Публикувано Септември 8, 2011 Тоя и аз го гледах днес. Както каза някой, AMG да си гледат Mercedes Цитирай
The Shaman Публикувано Септември 8, 2011 Публикувано Септември 8, 2011 Това е базов модел. Барнат е тук-там само. Цитирай
kawabiker Публикувано Септември 8, 2011 Публикувано Септември 8, 2011 Това ми се гледа само оптичен тунинг, 6.3 няма как да стане и без това Цитирай
slaf Публикувано Септември 11, 2011 Публикувано Септември 11, 2011 Най красивия Харлей, е Харлея, който истинските фенове не харесват. V ROD с водно охлаждане и въздушен филтър на местото на резрвоара. Снощи гледах по някой от енциклопедичните канали за завода, където се прави това чудовищно красиво двуколесно. Цитирай
copyman Публикувано Септември 11, 2011 Автор Публикувано Септември 11, 2011 Оригиналният Индиан е фалирал '43 или '46 - не помня и има толкова общо с Харли, колкото аз със Стив Джобс. П.П. Не му помня името, но тук имаше един пич, някъде през '94-'96-та, яздеше оригинал - бял на цвят, с оригиналния надлъжно монтиран L4. Може и тогава да е не споря ... но че Индиана е Харлей съм готов ... човъркал съм го достатъчно , но хайде да речем така: двигател, първична предавка, скоростна кутия, маслен резервоар, задно окачване - Харлей Електрониката за мигача и предпазителите - позистори - уникални !!! ( само да ми падне създателя на този шит ) ... оформление, фар, калници - Индиан slaf ... след много години най после нещо новаторско извадиха ... двигателя е разработка на Порше, даже болтовете не са инчови в него. Alxx® Това на снимката ти ( http://www.sabine-welte.de ) двигателя много ми прилича на Vmax-a Цитирай
Alxx® Публикувано Септември 11, 2011 Публикувано Септември 11, 2011 Пич, оригиналният L4 никога не е имал общо с Харли. Може нещо по - късно да е имало кръвосмешение м/у двете фирми, но до '43-та - йок. П.П. На едно мнение сме със slaf. Цитирай
copyman Публикувано Септември 11, 2011 Автор Публикувано Септември 11, 2011 Тези двата Индиана които съм пипал са новото производство ! ... старите са съвсем друга баница - прав си Цитирай
Alxx® Публикувано Септември 11, 2011 Публикувано Септември 11, 2011 Това от http://www.sabine-welte.de/ е точно VMax, но много барнат, с муцуна от ...Хонда, май? Кърти, отдавна не бях виждал толкова брутален тунинг. Цитирай
The Shaman Публикувано Септември 11, 2011 Публикувано Септември 11, 2011 На това Харли горе съм му се качвал Цитирай
kawabiker Публикувано Септември 12, 2011 Публикувано Септември 12, 2011 http://www.imdb.com/title/tt0412080/ Има го в замунда Цитирай
The Shaman Публикувано Септември 13, 2011 Публикувано Септември 13, 2011 Ducati Streetfighter 848 Motocycle Цитирай
The Shaman Публикувано Септември 22, 2011 Публикувано Септември 22, 2011 Zero Engineering Type 9 Motocycle 1 Цитирай
kawabiker Публикувано Септември 22, 2011 Публикувано Септември 22, 2011 Bobber - a е много красив , много ми е мерак да си сътворя някой класически Bobber или Cafe Racer ,примерно или Cafe Racer -а e малко с фар от Мини , ама е преживимо де Бърз виц по темата : На морето се срещат двама колеги карачи , единия е с тектонски мухогълтач ( да се разбира чопър ) , а другия е с Kawasaki ZX10R , та: Този с пистата се надува и разправя на другия : Брат за под 3 часа го направих София - Бургас, на магистралата до 320 стигах , а другия му вика : Е кой те виде така ! 1 Цитирай
arm11 Публикувано Октомври 1, 2011 Публикувано Октомври 1, 2011 Има един круизър и той е: http://powersports.honda.com/2012/gold-wing/performance.aspx 2 Цитирай
Alxx® Публикувано Април 16, 2012 Публикувано Април 16, 2012 Нащраках бая машини тия дни, дъртата я "съживява" един съсед - AVO '53-та. Новото Kawasaki ZZR1400: Кастъм, от неизвестен майстор: Едноцилиндрово AVO, '53(мисля) с кардан и кош. Беше буквално в насипно състояние и сега все още не е готово. В момента имаме проблем със запалването и когато го завършим целия, пак ще има снимки Шаш и паника: 1 Цитирай
Alxx® Публикувано Май 24, 2012 Публикувано Май 24, 2012 WTF??? :wub: Ей т'ва, цепи мрака,а? Brayton 6 e концептуален мотоциклет, проектиран, за да се създаде истинска високоскоростна машина. Създаден е от Солби Хигинс, дизайнер от Train Wreck Bike, така че можем да очакваме, че ще изглежда доста необичайно. Съотношението между мощността и масата наистина трябва да бъде впечатляващо, защото основната идея е била да се получи суперлек мотоциклет. Той е изграден около тръбна кострукция. Самият мотор е олекотен до крайна степен благодорание на карбоновите нанотръби на цилиндрите. Всяка от тях реагира индивидуално като 2-тактов мотор. Времето за отваряне и затваряне на клапаните и регулирането на гориво-въздушната смес са контролирани от микрочип. Сам по себе си силовият агрегат работи с природен газ. Рамковата структура позволява на ездача да наглася позицията си във височина от специален бутон. „Въздушните мускули“ осигуряват бързо и прецизно нагласяне на седалките и предното окачване. Масивните спирачки и суперголемите джанти са като обещание за високи показатели. Прототипът е опит да се създаде мотоциклет, който дава усещането за едно цяло между човека и машината. Седалката може да бъде позиционирана много ниско до земята, а двигателят бие като истинско сърце. Източник: карс.бг 4 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.