Lyudmil Публикувано Март 8, 2011 Сподели Публикувано Март 8, 2011 Здравейте, на 7 Февруари отидохме в Германос с мой приятел да оставим едно LG за ремонт - гаранционен. Днес сме 8 МАрт и мина цял месец, но те не са му се обадили, че телефона е готов. Та въпросът ми е до колко имаме право сега да отидем до Германос и да искаме да ни го сменят с нов. До колкото знам ако минат 30 дни от момента, в който си го занесъл в сервиз и не е поправен телефона са длъжни да ти го заменят с нов щом е гаранционно приет, така ли е? Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Anthony Публикувано Март 8, 2011 Сподели Публикувано Март 8, 2011 Длъжни са или да ви дадат нов, или да ви върнат парите. Ако се опитат да ви дадат ремонтирания, заплашете ги с КЗП. Друг е въпроса ако той е бил отремонтиран, но човека не си го е взел или е отказал да го вземе. Само виж в законът какво пише - дали 30 календарни или 30 работни дни, че не си спомням. Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Lyudmil Публикувано Март 8, 2011 Автор Сподели Публикувано Март 8, 2011 (редактирано) Сега се обадих в КЗП и от там ми казаха, че става дума за 30 календарни дни и имам право да искам да ми върнат сумата или да го заменят с нов, ако отказат да ги сезирам и те ще оправят нещата. Супер сега съм им се наточил, стискайте палци! Редактирано Март 8, 2011 от Lyudmil Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
killer4o Публикувано Март 8, 2011 Сподели Публикувано Март 8, 2011 Имай предвид, че февруари има 28 дни, така че имат още малко време като че ли :р Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
turieca Публикувано Март 9, 2011 Сподели Публикувано Март 9, 2011 В закона пише 1 месец, доколкото си спомням никъде не са упоменати точен брой дни. Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
bgdn Публикувано Март 9, 2011 Сподели Публикувано Март 9, 2011 Ако имаше програмката от подписа ми щеше да разбереш. В първия прозорец втората точка гласи "Гаранция и рекламация". При основателна рекламация търговецът е длъжен в едномесечен срок да възстанови платената от вас сума, да замени стоката с друга или да извърши безплатен ремонт. Ако след изтичането на този срок рекламацията ви не е удовлетворена, вие имате право да развалите договора и да претендирате за възстановяване на платената сума. Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Grievous Публикувано Март 9, 2011 Сподели Публикувано Март 9, 2011 Също така телефон се сменя само ако е връщан три пъти за ремонт. От първия път няма как да стане. Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Grievous Публикувано Март 9, 2011 Сподели Публикувано Март 9, 2011 Времевия период е срока на гаранцията на телефона. Ако и след третото отремонтиране направи проблем, вече се сменя. Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
The Shaman Публикувано Март 9, 2011 Сподели Публикувано Март 9, 2011 Най-просто казано... Седи ли в сервиза един месец+ един ден, трябва да ти върнат парите. Това е! Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
bgdn Публикувано Март 9, 2011 Сподели Публикувано Март 9, 2011 Докато се включа... да The Shaman-a е прав. Всичко над един месец води до прекратяване на договора... Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
mishocs Публикувано Март 9, 2011 Сподели Публикувано Март 9, 2011 Или варианта 3 -пъти по 30 дена (работи 15–20 дена пак на ново) 3 -пъти лентов кабел на LG Писва ти да го носиш -теглиш им една щото си дал 650 лв.,а те те габаркат И сега жена ми си има прекрасен тел. без драскотина за сувенир като от Зрънчо Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
eek Публикувано Ноември 2, 2011 Сподели Публикувано Ноември 2, 2011 Имам приятел който има следния проблем. Има 4ка която прави един и същ проблем за година и германос му го подменят. Проблема е, че му го подменят с мостра която има демо скринсайвър и когато отиде на апстора приложенията нямат опция инстал. Телефона беше 4.3.5 а в момента е ресторнат към 5.0 но проблемите остават. Някакви предложения как може да се оправи? Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Lyudmil Публикувано Ноември 2, 2011 Автор Сподели Публикувано Ноември 2, 2011 Как ще му го подменят с мостра бе, тия тъпанари са задължени да го сменят с чисто нов апарат или да му възстановят парите, как се е съгласил въобще на такава подмяна? Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
eek Публикувано Ноември 2, 2011 Сподели Публикувано Ноември 2, 2011 Еми.. някой хора не мислят като правят нещата. Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
roll2puff Публикувано Ноември 2, 2011 Сподели Публикувано Ноември 2, 2011 (редактирано) Ресторнете го на чисто и не му връщайте бекъп, вие сте го ъпдейтнали , а това не маха демо съдържанието. Редактирано Ноември 2, 2011 от roll2puff 1 Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.