alessandros Публикувано Март 27, 2011 Публикувано Март 27, 2011 В момента Apple влага много внимания върху всички върнати бройки iPad 2, в случай на производствен дефект. Именно тази политика на компанията е довела до следната интересна случка. Историята идва директно от вътрешен човек, който разказва: През тази седмица Apple се фокусират върху всички iPad 2, коита са били върнати в магазините от техните клиенти. Една от тези върнати бройки обаче дошла със залепена бележка “Жена ми каза Не”. Това се раздухало като забавна история, която достигнала до двама от началниците. Те изпратили обратно таблета на клиента със залепена бележка “Apple казва Да”. Предполагаме безплатен iPad може да задоволи всички възражения, които съпругата е имала. Източник: 1 Цитирай
s0urce Публикувано Март 27, 2011 Публикувано Март 27, 2011 Точно така той го е платил и те са му го върнали защото няма право да го връща само защото жена му е казала НЕ и в крайна сметка не е безплатен Източника си е добавил от него "Безплатен" Цитирай
donibrasko Публикувано Март 27, 2011 Публикувано Март 27, 2011 Четете през ред май, става въпрос за изобщо върнати бройки, а не само с дефект. Нали могат да го върнат и ако не са доволни Цитирай
DreamcatcheR Публикувано Март 27, 2011 Публикувано Март 27, 2011 Човекът го е върнал (има право до 7 дни да го върне поради каквато и да е причина) като е написал в причина за връщане "wife said no". И са му върнали парите. Сега вече истина или не, Епъл са му го върнали с добавката "apple says yes". На мен ми се струва шега и едва ли всъщност са му пратили безплатна бройка.. Цитирай
Nistel Публикувано Март 27, 2011 Публикувано Март 27, 2011 Истински случай е да. И срока за връщане без никакви основания е до 30 дни мисля. Ако си купиш примерно червена тениска може да я върнеш на основание не си ходи с дънките ми .. в България звучи странно, но там е факт. Трябва да си пазиш само касовата бележка. Примерно за хранителни добавки знам пресен случай - човек си купува кутия протеин, изпива половината и го връща защото уж не му харесва. После отива в друг магазин и взима друга кутия. Пита се в задачата каква националност е човека? 1 Цитирай
kartichko Публикувано Март 27, 2011 Публикувано Март 27, 2011 За връщането е факт, че няма кой да му откаже. А аз мисля, че наистина са му го подарили, защото това наистина е голяма реклама. Едва ли с 500$ в Америка и билборд за седмица може да наемеш, а това както виждате обикаля света. И всеки нормален човек би се трогнал истински от такъв жест. Предполагач, че и жена му вече няма да е против за бъдещи покупки от Епъл. А и нека мислим малко позитивно - понякога наистина може да има безплатен обяд Цитирай
Anthony Публикувано Март 27, 2011 Публикувано Март 27, 2011 А най-интересното е, че нито един търговец не е задължен по закон да връща пари и да приема обратно закупена стока, но е факт, че повечето го правят. Дори нашият Закон за защита на потребителя е по-добър от американския такъв, но там търговците имат съвсем различни принципи. Цитирай
scarflex Публикувано Март 27, 2011 Публикувано Март 27, 2011 Принципи от които ние се възползваме напълно, щом сме на "гастрол".Примери мога да давам до утре сутрин. Цитирай
sevit0 Публикувано Март 28, 2011 Публикувано Март 28, 2011 (редактирано) Хахахах 7 дни АМА В БЪЛГАРИЯ аз сам връщала дрехи,обувки и каквото се сетиш и след месец и след 2ва никой няма да ти каже Неможе камули за нещо скъпичко и то техника . Не сам сагласна с това което казваш Anthony тук в USA клиента е ЦАР няма нужда да е оредено със закон кой знае как достатъно е да идеш и да почнесш да се разяравяш да привличаш внимание местата за връщане са толкова тихи че дори неможеш да ги забележиш въпреки че гледаш точно за тях един скандал в магазин голям колкото едно малко село в Бг = СМЪРТ .Репотацията тук е всичко повярвай ми а за примери имам такива изпитани от мен самата че просто никога няма да ми повярвате като ги чуете Редактирано Март 28, 2011 от sevit0 11 Цитирай
Anthony Публикувано Март 28, 2011 Публикувано Март 28, 2011 И с кое по-точно не си съгласна от казаното от мен? Аз не съм съгласен, че човек може да е толкова отчайващо неграмотен, че да не му се разбира почти нищо от писаниците, но се напънах и ти прочетох постът 5 пъти, докато горе долу схвана какво се опитваш да кажаеш. 4 Цитирай
DreamcatcheR Публикувано Март 28, 2011 Публикувано Март 28, 2011 Е, друго си е да си живуркаш в САЩ и да се присмиваш на останалите будали останали в родината! Това за 7-те дни го написах наизуст, всъщност е месец или повече. Не знам точно! Цитирай
Anthony Публикувано Март 28, 2011 Публикувано Март 28, 2011 Ами аз се опитах да кажа, че клиентът в САЩ НЯМА ПРАВО да го връща, защото правата се придобиват от законите на страната, а в САЩ няма закон, който да ти дава това право. Просто търговците са го приели като политика и го прилагат, но далеч не всички. Нека мис Грамотност да си купи нещо от някое малко магазинче на арабин или пакистанец в гаден квартал и да иде му го върне след 2-3 месеца. Като нищо ще изяде шамарите Големите магазини са преценили, че е много по-добре за имиджа им да върнат парите и да не се разправят. Загубата им е смешна на фона на оборотите. 1 Цитирай
R32 Публикувано Март 29, 2011 Публикувано Март 29, 2011 То и в големите магазини ще изядеш сопите за тоя период.След 30 от продажбата,като върнеш закупената стока ти дават credit store,за същата стоност.Може и след година да го върнеш стига да има бележка(етикет) и съответно да не е ползвано. Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.