Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

  • 0

Проблем с интернета през картата.


fearless`

Въпрос

Здравейте. Преди два месеца си купих Iphone 4. Попринцип нямам никакви проблеми с него и използването му т.е. не съм човек, който схваща трудно или нещо такова. Още от както го купих когато се опитам да използвам интернета на картата (с wi-fi нямам никакъв проблем) ми даваше следната грешка pdp authentication failure. Първо помислих, че настройките не са правилни, но след като проверих в сайта на мобилния ми оператор, се оказа, че въведените настройки на телефона съответстват на публикуваните в сайта им. Някакви идеи от какво може да е?

Благодаря ви предварително, за помоща която се надявам да получа!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

8 отговора на този въпрос

Recommended Posts

  • 0

Ако си сигурен, че имаш активиран пренос на данни на сим картата, опитай с рестарт

на телефона при извадена карта, след това слагаш и правиш на Reset Network Settings.

Ако не, отиваш при оператора.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

При мен имаше същия проблем, но само като ползвам интернет през EDGE мрежата. Ресетвах, правих, струвах не се оправи накрая след кратък разговор на *88 оператора ми каза, че ще пробва да ми рестартира картата (каквото и да значи това) и на секундата след като го направи интернета тръгна и до сега нямам проблем.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

Аз имам друг проблем, не знам как да си направя настройките като съм с 3GS на АТТ, някой ако може да помогне...

П.С. Оправих се, трябвало да се включи Data Rouming услугата.

Редактирано от diamaris
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

Здравейте, малко не по темата, но...

Проблема ми е следният с iPhone 4 4.3.3 ФЗ към Глобул, но го ползвам с карта на Vivacom

1.Трудно ми тръгва интернета през моб. оператор( като сменя от 3G на EDGE или изключа и включа от менюто моб. нет)около 5-10 мин, след което в повечето случай тръгва. Нормално ли е?

2. Като свалям нещо или просто съм в интернет през EDGE- дава сигнал все едно тел е изкл.- Vivacom ще предаде...

С вкл. 3G- няма проблем- тел си звъни!

Днес ресторнах до 4.3.3 с къстам без акт. и активирах с карта на Глобул, като мислех че проблема е някъде в тел., но ..

Пробвах и с др. карта на Виваком- все така. Тел. няма нищо качено освен ултрасноу-1.2.3

Говорих многократно с оператор и техници на Виваком, но ме увериха на 100%, че проблема не е от оператора, а и аз имам познат с iPhone 4 4.3.3 и при него ги няма тези проблеми.

Моля, някои ако има идея да я сподели ;)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

Забравих да те питам, като сложиш друга карта на Виваком, как се държи нета?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

Пак така- досега с 3 карти на Виваком.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

Здравейте,

Май няма решение на проблема...

Проведох мн разговори с оператор на Виваком и всеки от тях ми твъдеше, че този проблем не е от мрежата на оператора, а е от телефона!

Някои с наблюдения за батерията при вкл. 3G на Виваком?

При вкл. 3Г проблема ми го няма, май така ще си ползвам телефона- само ме притеснява батерията.

Работя в центъра на града и имам добро покритие на 3G.

Поздрави!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори на този въпрос...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...