tonygti Публикувано Юни 27, 2011 Сподели Публикувано Юни 27, 2011 Таблетът iPad на Apple заема 97% от таблетния интернет трафик в САЩ, въпреки очакваната поява на конкурентни продукти като Samsung Galaxy Tab, Motorola Xoom, BlackBerry PlayBook, Asus Eee Pad и др., според най-новите данни на компанията за онлайн метрики comScore. Според доклада на comScore, базираните на Android таблети заемат едва 0,6% от общия таблетен трафик, а ”други” устройства (т.е. PlayBook) 0,1%. В регулярния си отчет като публична компания, Apple обяви, че е продал 4,69 млн. iPad-а през последното тримесечие. В последните седмици производители като Acer, Motorola, Research in Motion и Samsung намалиха прогнозите си за доставки на таблетите, произвеждани от тях. Пейзажът при трафика от мобилни телефони е напълно различен, според данните на comScore. Устройствата с Android заемат дял 54% в общия мобилен трафик. Същият показател за iPhone е 36% и 10% за други „умни” телефони. Докладът на comScore включва и таблетния трафик по света. iPad доминира с дял от минимум 89% във всяка от общо тринадесет държави, като делът в Япония е 100%. Докладът на comScore е част от нова серия проучвания, озаглавена „Device Essentials”, която измерва трафика от виждания на страници от повече от 1 млн. домейна по целия свят. Източник: kaldata.com Редакция: tonygti Този пост беше повишен в статия Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.