Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Apple похарчил $560 000 за лобиране през Q1


tonygti

Recommended Posts

apple.gif

Apple Inc. – производителят на iPhone, iPad и друга популярна потребителска електроника, е изразходвал през първото тримесечие на настоящата година 560 000 щатски долара за лобиране пред федералното правителство по въпроси като зелени технологии, технологични разходи за образование и др. Това се съобщава в официалния отчет, който компанията е задължена да представи съгласно законите на САЩ. Apple е похарчил същата сума и за първото тримесечие на миналата година.

През първото тримесечие на годината, базираната в Купертино, Калифорния компания е лобирала пред Камарата на представителите на САЩ (House of Representatives), Сената и Агенцията за защита на околната среда (Environmental Protection Agency) по редица въпроси, свързани с околната среда, вкл. електронни отпадъци и зелени технологии.

Apple е заменил много от опасните материали в продуктите си с по-малко вредни за природата и по-рециклируеми, както и създаде чипа A4 за iPhone, iPad и iPod Touch, който е по-високо енергийно ефективен. Компанията също така е създала собствени батерии с по-дълъг живот за преносимите си компютри и ръчни устройства.

Други въпроси, за които Apple е лобирал са патентна реформа, реформа на корпоративния данък и детска безопасност онлайн.

Apple също така е лобирал през първото тримесечие и пред Департамента по образование, Федералната комисия по комуникации и др. федерални агенции.

Yahoo Inc. е изразходвал петстотин и осемдесет хиляди щатски долара през първото тримесечие на годината за лобиране пред правителството на САЩ по проблеми, сред които личната неприкосновеност, свързана с рекламата в интернет, електронна търговия, интернет сигурност, потребителска защита и др. според официален отчет. Бюджетът на Yahoo за лобиране е далеч по-малък от този на Google Inc. Google е изразходвал 1,48 милиона щатски долара през първото тримесечие на годината, за да лобира пред федералното правителство. Facebook е изразходвал половината от сумата, похарчена от Yahoo – едва 230 000 щатски долара за първото тримесечие на настоящата година.

Източник: kaldata.com

Редакция: tonygti

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...