Alxx® Публикувано Юли 26, 2011 Публикувано Юли 26, 2011 Килърчо, отвори си тълковния речник и виж какво пише под думата "неограничен". Не можеш да си позволиш тълкуване на дума от българския език. Цитирай
adept Публикувано Юли 26, 2011 Публикувано Юли 26, 2011 Проблема е в буквоядството според мен офертата е коректна, само че некоректно (подвеждащо) предложена. Просто умниците от Глобул, вместо да се правят на таркати, да си бяха написали "неограничен интернет трафик или количвство трафик" и толкоз. A за това, че хитруват си заслужават санкция. Даже мен ако питате, всеки, който обича ония ситен текст, заслужава да се хвърли на лъвовете... В Австрия имаше един много интересен казус. Orange предлага "неограничени" минути за разговори към абонатите в тяхната мрежа. Да, но като отидеш на страницата им да си провериш текущите сметки, виждаш нещо от сорта: Изразходени 1343 минути от 44640 минути. И веднаха скочиха стотина буквояда, че неограничените минути все пак са ограничени. Довода на Orange, че в един месец може да има маскимално 44640 минути е правилен и разумен и затова комисията отхвръли жалбата като неоснователна и нещата затихнаха, просто защото рекламния трик отговаря на истината, а проблема е просто в начина на изразяване. А в Глобулския случай си е чисто подвеждане. Цитирай
Anthony Публикувано Юли 26, 2011 Публикувано Юли 26, 2011 3Г мрежата ограничава до 7.2 мбита, защото това е технологията в момента. И това няма нищо общо. АТ&Т не ти намаляват скоростта до неизползваемост след 5-те ГБ, а ти начисляват $10 към сметката и ти добавят допълнително ГБ. И също така не съм забелязал да ти се рекламира като напълно неограничен трафик - навсякъде със звездички е посочено колко точно е "неограничен" трафикът ти. Но както и да е, това не е много релевантно - неограничеността е доста относително понятие и реално погледнато ако седнеш да се заяждаш, всеки интернет е ограничен. Въпросът е дали ограниченията са ясно изложени в клаузите на договора. Ако Глобул съвестно ти е казал, че след еди колко си мегабайта се налага допълнително ограничение, то не смятам, че имат право да се оплакват тези от КЗП. Делото се завежда за подвеждаща реклама, а не за коректност на договорите. След като си подписал договор и той не противоречи на закона, няма място за тълкуване и дела. Когато обаче те лъжат в рекламите си, това вече е закононарушение и може да се оспорва. Поне четете мотивите преди да ги оспорвате. Цитирай
johnnybravo Публикувано Юли 26, 2011 Публикувано Юли 26, 2011 Малко извън темата, но и МТел също имат нужда от мъмрене Аз съм на абонаментен план M-Tel SURF & TALK XL (54.90лв), към него имам 2000 минути към Мтел и 200 минути към всички мобилни и фиксирани мрежи. Всичко е ОК, но има и уловка, първо ви се изразходват 200-та минути, дори и да говорите с Мтел абонати, а когато ви се наложи да говорите с някой абонат на друг оператор, вече може да е късно и да си цакате за разговора. Това ми случва всеки месец, изговорени с Мтел по-малко от 1000 минути, други оператори по-малко от 100 минути, но въпреки че имам предпатени 200, налага се да си доплащам извън тарифният ми план. Цитирай
naidenoff Публикувано Юли 26, 2011 Публикувано Юли 26, 2011 Johnny аз съм на подобен, само че iPhone XL (54.90лв). Също с 2000 минути към Мтел и 200 минути към всички мобилни и фиксирани мрежи, но при мен всичко си го отчита по-оделно. Не съм имал проблеми. p.s Сега си погледнах извлечението от последният месец. Гадове, вярно първо те цакат с 200-тате минути. Тея ме вкараха във "вибрация" Цитирай
eek Публикувано Юли 26, 2011 Публикувано Юли 26, 2011 А сега юриста да подготви колективната жалба Цитирай
killer4o Публикувано Юли 26, 2011 Публикувано Юли 26, 2011 Килърчо, отвори си тълковния речник и виж какво пише под думата "неограничен". Не можеш да си позволиш тълкуване на дума от българския език. В такъв случай, използването на думата "неограничен" трябва да се забрани изцяло. Защото в крайна сметка, технически невъзможно е да има неограничени неща Цитирай
moloko Публикувано Юли 26, 2011 Публикувано Юли 26, 2011 Здравейте, Нов съм във форума и това е първото ми мнение провокирано от темата за "КОРЕКТНИТЕ ОПЕРАТОРИ" и други. Все още не съм си взел Iphone - ОБМСЛЯМ и за това чета форума с цел евентуално да задам колкото се може по-малко въпроси в последствие, но това предстои , а сега на въпроса. Мисля си че трябва ясно да се каже , че цените на мобилните оператори за мобилни услуги У НАС Е ТВЪРДЕ ВИСОКА.... на фона на цените в света ако щете, съпоставено със стандарта на живот тук.... СКУБЯТ ни катко си искат и то ЗАКОННО и понеже са ГОЛЯМ ДАНЪКОПЛАТЕЦ ДЪРЖАТА СИ МЪЛЧИ............Така са и от енергото, теца, ГОРИВАТА и н.т. Мисля , че всеки които е бил "навън".... и е ползвал мобилни услуги от чужди оператори ще каже , че има голяма разлика в предлаганата услуга и ЦЕНИТЕ..... Един пример : Погледнете офертата (мен това ме интересува в момента щото не мога да си позволя да броя кеш за телефон) на GLOBUL за цените на апаратите на лизинг с тарифен план.... На вид различни устроиста - Iphone , HTC Mozart, HTC HD7 , Nokia N8 - може би със сравними характеристики ПРИ ЕДНИ И СЪЩИ ЦЕНИ... с малка разлика . Виждам че и Samsung Galaxy S2 са изкарали вече, неговата цена и тази на HTC HD7 са малко по високи.... Това е показателно за факта че няма търговска политика и конкуренция а чисто СКУБЕНЕ докъто е възможно...... На няколко пъти съм влизал в спор с продавачи в Глобул като си плащам сметката на тема ЗАЩО КАТО ВСЕКИ ПЪТ МИ ГО ПРЕДЛАГАТЕ ТОЗИ МОБИЛЕН НЕТ НЕ МИ ГО ПРЕДЛОЖИТЕ НА НОРМАЛНА ЦЕНА И ПРИ УСЛОВИЯ В които да не се чувствам като обран в края на месеца ..... Единият от продавачите ,който не издържа психически на аргументите ми отговори буквално " НА ПРОСТИ ХОРА - ДРАНЕ И СКЪПИ СМЕТКИ" ей так за съжаление мислят повечето "ГОЛЕМИ" фирми дошли в България и някои от членовете на персонала им за съжаление..... 3 Цитирай
killer4o Публикувано Юли 26, 2011 Публикувано Юли 26, 2011 Мисля, че доста правилно ти е отговорил. Не виждам особен смисъл да влизаме в спорове по въпроса за цените на родните оператори, но поне мен, корпоративните условия на Мтел доста повече ме устройват от тези на Proximus, а офертите им за физически лица, смятам, че са доста по-добри от тези на SoftBank. Да, субсидиите, които отпускат за апарати не са толкова солидни, колкото чуждестранните компании, но това е породено от значително по-ниските такси, които събират. Цитирай
Alxx® Публикувано Юли 26, 2011 Публикувано Юли 26, 2011 А сега юриста да подготви колективната жалба Това вече няма как да стане. В договора на ментел пише съвсем ясно: 2000мин към ментел, 200 минути към ВСИЧКИ(не други) оператори. Евтина уловка, но не нарушава нищо. "Кьорав карти не играе". 1 Цитирай
johnnybravo Публикувано Юли 26, 2011 Публикувано Юли 26, 2011 Алекс, примера ми е свързан с по-горния пост на Антъни относно подвеждащата реклама. Аз лично се дразня от хитруването, не ме бърка особено дали ще дам 15-20 лева повече. Sent from my iPhone using Tapatalk Цитирай
Alxx® Публикувано Юли 26, 2011 Публикувано Юли 26, 2011 Знам Лошото е че няма нищо подвеждащо в текста и няма тълкуване - т.е. нямаш за какво да ги захапеш. Тарикати са евреите, спор няма. Цитирай
Sladichuk® Публикувано Юли 26, 2011 Публикувано Юли 26, 2011 killer4o, нещо не мога да схвана стремежа ти да се изживяваш като "вечен и свят" дразнител – и тук, и в Андроид форума, ама не с релевантни мнения и най–вече – аргументи, а с такива, подчертаващи собственото ти "величие"... Само дето то, горкото, май е само в твоите очи и съзнание... Що не се спреш малко, бре момко... Цитирай
killer4o Публикувано Юли 26, 2011 Публикувано Юли 26, 2011 (редактирано) Извинявам се... не съм искал да ви подразня с подчертаващите величието си постове. Всъщност, наистина не разбирам с какво съм предизвикал такава реакция, но не това е била целта ми. Бих се радвал да ми посочиш постовете, за които става дума за да мога да си взема поука. Защото така ми е малко объркано... Редактирано Юли 26, 2011 от killer4o Цитирай
Anton Публикувано Юли 27, 2011 Публикувано Юли 27, 2011 Мисля, че доста правилно ти е отговорил. Не виждам особен смисъл да влизаме в спорове по въпроса за цените на родните оператори, но поне мен, корпоративните условия на Мтел доста повече ме устройват от тези на Proximus, а офертите им за физически лица, смятам, че са доста по-добри от тези на SoftBank. Да, субсидиите, които отпускат за апарати не са толкова солидни, колкото чуждестранните компании, но това е породено от значително по-ниските такси, които събират. killer4o, ами това ти мнение например. Разбрахме, че си запознат с мобилните планове на почти всички оператори по света и кои от тях предпочиташ. Разбрахме и каква е причината в България субсидираните апарати да са "по-малко субсидирани", но защо не каза колко взимат на минута и на МБ другите оператори, за да имат толкова високи такси ? Пак ще се върнем на AT&T. В момента не съм в Америка, но съм им ползвал услугите и по спомен казвам, че за месечна такса от $30 получаваш 1000 минути на месец, а след 19 часа вечерта и през уикенда "безплатни и неограничени" минути(т.е. не ти взима от хилядата минути и можеш да говориш теоритично без да се притесняваш за броя на минутите), за още $20 на месец получаваш "неограничен" интернет(5ГБ на макс скорост). Ако искаш 1000 смс-а към всички мрежи даваш още $10 на месец. Е в крайна сметка за $60 на месец ти получаваш всичко, от което имаш нужда. В български левове това са 81 лева(по днешния курс). Вземам за пример джонибраво(който си е дал тарифния план 54,90 в темата) и за нуждите на сравнението приемаме, че България и САЩ са с еднакъв стандарт на живот. Значи там за 80 лева получаваш пълния пакет, който масовия потребител не може да изразходи на 100%, а тук за 55 лева получаваш доста по-ограничен пакет, но на края на месеца пак плащаш 80 лева, защото си минал в преразход(без значение дали си надхвърлил мегабайтите или минутите). При тия цени в България операторите трябва да предлагат по-голяма субсидия за телефоните, а не да ти ги предлагат на изплащане, че и с лихва. Оператора да си гледа тарифните планове и търговската политика, а не да се чуди как да дава кредити на клиентите с лихва. А да не говорим, че ако вземеш, че избереш този начин да си купиш телефона, нито имаш отстъпка от месечната такса, нито взимаш телефона по-евтино. Просто си го изплащаш и си цакаш и пълната такса. Темата май вече тръгна по друг път от първоначално зададения...но такава е истината, че ни предлагат по-скъпи услуги(за щастие поне с по-добро качество от доста други страни), които са ограничени и с условия, които предполагат интерпретация(не е задължително винаги да са лъжливи). За съжаление в България никой не цени времето на другия и се смятат, че като ти загубят 1 час да намериш магазина на еди кой си, да влезеш вътре и някой да ти обяснява 20 минути предимствата на услугата си, ще си я купиш без значение цената. Според мен с това трябва да се занимава КЗП, а не че написали неограничен, който според дефинияцията на думата изобщо не е такъв. Цитирай
killer4o Публикувано Юли 27, 2011 Публикувано Юли 27, 2011 Не съм имал за цел да се заяждам, просто ме издразни начина му на писане - половината мнение с капс, другата - многоточия и мрънкане, мрънкане, мрънкане. Както и да е, извинявам се на moloko ако съм го засегнал, но честно казано какво е очаквал да се случи? Да вдигне скандал на някой консултант и той да кажe "точно така е, господине, от утре интернетът е 2 лева"? Просто съм против това някой да си изкарва неволите на хора, от които не зависи нищо. Колкото до плановете на мобилните оператори, запознат съм само с тези, които съм ползвал и казах, че мен ме устройват повече. Вероятно ако човек плаща по 80-100 лева на месец сметки, плановете на чуждестранните оператори биха му били по-изгодни, защото там огромната част от сметката се образува от таксата, а допълнителните разходи са по-малко. Но за хора, които плащат до 30-40-50 лева, не виждам как японски или белгийски оператор ще им предложи по-добри условия. И така, след това лирично отклонение, нека се върнем на КЗП и неограничеността Цитирай
Vancuver Публикувано Юли 27, 2011 Публикувано Юли 27, 2011 В български левове това са 81 лева(по днешния курс). Вземам за пример джонибраво(който си е дал тарифния план 54,90 в темата) и за нуждите на сравнението приемаме, че България и САЩ са с еднакъв стандарт на живот. Значи там за 80 лева получаваш пълния пакет, който масовия потребител не може да изразходи на 100%, а тук за 55 лева получаваш доста по-ограничен пакет, но на края на месеца пак плащаш 80 лева, защото си минал в преразход(без значение дали си надхвърлил мегабайтите или минутите). При тия цени в България операторите трябва да предлагат по-голяма субсидия за телефоните, а не да ти ги предлагат на изплащане, че и с лихва. Оператора да си гледа тарифните планове и търговската политика, а не да се чуди как да дава кредити на клиентите с лихва. А да не говорим, че ако вземеш, че избереш този начин да си купиш телефона, нито имаш отстъпка от месечната такса, нито взимаш телефона по-евтино. Просто си го изплащаш и си цакаш и пълната такса. Да, разбрахме, че си добър в сметките. Ама защо не се замисли колко милиона абонати имат AT&T и колко Мтел/Глобул/Виваком? Оттам предполагам можеш да се досетиш, какви са разликите мащабите и защо едните могат да си позволят да дават телефони за без пари, а другите не. За улеснение: (AT&T Mobility LLC is a wholly owned subsidiary of AT&T Inc. that provides wireless services to 98.6 million subscribers in the United States, Puerto Rico and the U.S. Virgin Islands.) Цитирай
moloko Публикувано Юли 27, 2011 Публикувано Юли 27, 2011 Не предролагах , че мнението ми ще "завихри" цяла страница коментари. Изивинения ако съм причинил неудобство на някой от начина на изписване. За "мрънкане" не съм съгласен, но всеки го разбира както иска. За последно в тази тема ще си позволя да се отклоня. Струва ми се , че е много показателно. Цитирам по спомени от статия в "Инвестор БГ" На международна среща на мениджърите на големи търговски обекти - разбирайте МОЛ - са стигнали до "генералното" заключение , че в България обемите на пазаруване от МОЛОВЕТЕ не е голямо, защото "Българина нямал култура на пазаруване" Мисля, че няма нужда от коментар. Цитирай
tonygti Публикувано Август 8, 2011 Публикувано Август 8, 2011 Единият от продавачите ,който не издържа психически на аргументите ми отговори буквално " НА ПРОСТИ ХОРА - ДРАНЕ И СКЪПИ СМЕТКИ" Ехеее докато ми го е казал това някакъв си костюмиран продавач с заплата от 400лв и съм му фраснал един бушник. Ще го питам аз ако не работи в такъв магазин и няма безплатни разговори дали ще отговори по този начин... Цитирай
goce kostadinov Публикувано Август 20, 2011 Публикувано Август 20, 2011 Дайте съвет какво да правя преподписали ми автоматично договора на 18 август, а аз отивам на 20 август да го изключвам номера, защото съм се заблудил че ми изтича на 25 август,по точно подведен.ще успея ли да го прекъсна, или не, хиляда пъти по телефона им казах че ще спирам този номер. Цитирай
The Shaman Публикувано Август 20, 2011 Публикувано Август 20, 2011 Хвърляй им сима в някой офис и им е*и мамата. 2 Цитирай
goce kostadinov Публикувано Август 20, 2011 Публикувано Август 20, 2011 Де да можах, гадовете включиха двата номера на една фактура. а другият номер изтича на 2 октомври. а и трябва да отключат четворката. така че не става за сега,защото ще спирам и двата номера, ама казаха ми че отключват чак като прекъснеш договора, верно ли е това също нямам идея. Цитирай
Alxx® Публикувано Август 20, 2011 Публикувано Август 20, 2011 КЗП, знаеш на кого да звъннеш за съвет. Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.