Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Recommended Posts

Публикувано

Здравейте, имам едно може би странно въпросче... Искам да попитам за гаранцията на лаптоп ASUS водят ги 24/48 т.е. трябва да се отремонтират до 48 часа... Лаптопа ми е в сервиз от две седмици и като звъннах днес да попитам какво се случва с лаптопа ми казаха, че до две седмици ще бъде готов !? Имам ли право да се оплача в КЗП, или и при ASUS трябва да мине един месец ?

Ако решите че темата ми не е за този форум може да я изтриете .., благодаря ;)

Публикувано

Имат право да го държат месец. Някъде имаше доста дебела тема по този въпрос.

Публикувано

Ясно, благодаря ти за информацията! Въпреки всичко мисля да писна една жалба до КЗП, пък каквото стане! Ще е хубаво, ако някой успее да намери тази "дебела" тема да ми даде един линк да й хвърля едно око!

Поздрави, Крис ;)

Публикувано
Публикувано

Нещо ми се върти в главата, че при този тип гаранция ако не го отремонтират до 24/48 часа трябва да ти дадат заместващ лаптоп докато стане твоят. Но не мога да гарантирам на 100% без да съм виждал пълния текст на гаранцията.

Нещото, което намерих в нета (но не знам дали говориш за него е това):

http://www.mostbg.com/most/most_servises.htm

Забележка:

В случаи на забавяне на ремонта за повече от 24 часа след изтичане обявените по програмата срокове, по желание на клиента, фирмата може да осигури устройство от съответния вид за временно ползване до приключване на ремонта.

Ако е това - смело им звъни и настоявай за заместващ лаптоп. ;)

Публикувано

Не ти трябва тема, просто прочети Закона за защита на потребителя. Според него търговеца е длъжен в 30-дневен срок да отремонтира дефектната стока, а ако не може, трябва да ти я замени с нова или да ти върне парите. По негово усмотрение. Ако си плащал за допълнителна гаранция, тогава би трябвало да се разправяш със сервиза, но за пръв чувам измекяри като Асус да предлагат такъв вид ремонт. Това го имат компании като HP, DELL, IBM, но се плаща допълнително и струва страшно много пари.

Публикувано

Да, Asus нямат такава гаранция. Наскоро занесох лаптопа на сестра ми (Asus) за ремонт. Ако не се лъжа към 3 седмици стоя при тях. Накрая дойде здрав, за което се радвам, понеже гаранцията му изтича октомври и ако се беше случило тогава край с тоя лаптоп. Проблема май беше в дъното, защото губеше цветовете от време на време.

Публикувано (редактирано)
По негово усмотрение.

До колкото имам спомен не по негово усмотрение, а както желае клиента.Това май беше чл.125 т.3 от ЗЗП

Това 24/48 са пълни глупости, срока по закон ако искаш да бъде отремонтиран е 30 дни. Ти преценяш дали да го ремонтират, върнат парите или да ти дадът друга стока на същата стойност.

Всяка стока закупена в UE е със законна гаранция от 24 м. + 1м. (ако е отремонтиран и се включи това време) Всичко друго е търговска измама и глупости.

Редактирано от rumboni
Публикувано

Вземахме лаптопа на 23-я ден, всичко мина добре! Единственното което са казали в магазина при предаването на лаптопа е че няма да удължат гаранцията на лаптопа, което ми стана странно, но вече нямам нервички да се разправям с този лаптоп! Казах й на приятелката ми, че са длъжни да удължат гаранцията с толкова, колкото е седял лаптопа в сервиз и тя като попитала за това й казали че няма да бъде удължена гаранцията! Според мен това е некоректно, но както казах нямам желанието да се разправям с глупости! А гаранцията на лаптопа е до края на септември! :rolleyes:

PS: Ето тук са написали за гаранцията 24/48!

Публикувано (редактирано)

ми точно това е търговска измама

Ако ми стане нещо с лаптопа и като знам, че 30 дена ще съм без него ще си искам парите, а така те карат да го оставиш.

Така се възползват от клиенти непознаващи ЗЗП и за тях това е нещо като ултра мега бонус.Няма да се учудя ако видя някъде да пише, че подсигуряват и безплатна к..ва през тез 24 та да не ти е скучно.

Редактирано от rumboni
  • 2 месеца по-късно...
Публикувано

Добър ден! От доста време имам проблем с лаптопа ми, от както съм го купил 2 билв 2 пъти на гаранционен ремонт, 1 път харда 2 път дъно, но един от проблемите ми стоИ и не е изчезнал дори след сняната на компонентите. Лаптопа вади син екран когато си поиска и изписва че проблема е в хардуера, също така имам неприятен луфт по корпуса на лаптопа(скърца при натиск) никога не е бил изпускан. Чух от приятел че според закона за защита на потребителя могат да ми сменят лаптоп с нов или да ми върнат парите ако лаптопа е бил 3 пъти в сервиз през гаранционното време?

Публикувано
http://kzp.bg - отваряш и четеш ЗЗП(закон за защита на потребителя). Там пише доста детайлно, тъкмо ще знаеш на какво да се позовеш в магазина, не да разправяш как са ти го казали в интернет форум и да станеш за смях.

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...