Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Нова тарифна линия с до 1800 минути към международни номера и всички мрежи


LUBECA

Recommended Posts

Нова тарифна линия с до 1800 минути към международни номера и всички мрежи

thumb640x320_vivacom_megacall.jpg

Как ви звучи възможността да разполагате с 1800 безплатни минути към всички фиксирани и мобилни мрежи в страната, както и в държавите от Международна група 1, плюс още 1800 минути към цялата мобилна и фиксирана мрежа на оператора, с който сте сключили договор? Вероятно ви звучи доста примамливо. Този тарифен план ще ви струва 99,80 лв. месечно. Той съществува и носи името MegaCall XL. Част е от протфолиото на VIVACOM. Тарифният план ви осигурява 1800 минути към всички фиксирани и мобилни мрежи в страната. Те могат да бъдат използвани и за безплатни разговори към държавите от Международна група 1, която включва Европейския съюз, САЩ, Канада и близките ни съседски държави. След изчерпването на тези 1800 минути автоматично получавате още 1800 безплатни минути към цялата мрежа на VIVACOM. Цените за разговор стават 19 стотинки на минута, а есемесите струват 14 стотинки на съобщение.

MegaCall тарифата предлага и по-евтини разновидности. MegaCall S струва само 9,80 лв. на месец и ви дава 100 минути за международни разговори към държавите от Група 1 и към всички национални мобилни и фиксирани мрежи в България. С него тарифата за разговори след изчерпване на минутите е 25 стотинки на минута. VIVACOM предлага още възможностите MegaCall M и MegaCall L. Подробностите са в приложената таблица.

vivacom_megacall_tarifi.jpg

Източник: mobilenews.bg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво му е приличното. Изучиха се от к.рвенските номера на приятелчетата им в Мтел - първо отиват минутите към всички мрежи, а после останалите.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

хаха М-тел вече ги направиха отделно едните безплатни минути от другите на същите пари, тия фалиращите чак сега решиха да шмекеруват :liar:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

не знам защо мислите че vivacom са фалиращи. определено хората все повече се оплакват от Mtel и искат да го сменят със някой друг.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ами компания, която е затънала с 1,56 милиарда дългове аз наричам фалираща, пък ти си я наричай, както на теб ти е удобно.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Е да де, първи разделиха минутите и сега отново ги направиха заедно. Това имах предвид в горното ми изказване. А относно загубите, от сигурен източник знам, че са много на загуба и дори се говори, че може и да се наложи да бъдат продадени, а относно цифрата не съм сигурен, но това е което се върти в публичното пространство от известно време.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Това което наричаш публично пространство ли ти е източника? Не говори глупости. Тарифите на Виваком са в пъти по-добри от на другите, услугите също. М-тел разделили минутите :smile: М-тел ти дава примерно "1000 минути" към тях и "100 минути към всички". Как се харчат обаче тези минути :smile: Първите 100 минути се топят без значение дали си звънял на М-тел или на други оператори и чак след като се изхарчат започват да пипат от големите разделени 1000 минути. Да не говоря и за таксуването, при М-тел е на 1 минута, а при Виваком е 30 секунди :smile:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

И за двете неща не си прав, колега. Първо човека, от който знам за задълженията работи във Виваком и не е просто служител там. А относно тарифните планове - Погледни тези на М-тел, говорим за Surf & Talk. Имаш:

Включени минути в мрежата на М-Тел: 1000 мин.

Включени минути към други мрежи в страната: 100 мин.

Забележи вече пише към други мрежи, а не към всички, както беше преди. ;) Взех една 4S-ка на приятелката ми за Коледа и мога да ти гарантирам, че се отчитат отделно.

При Vivacom във въпросния план Mega Call обаче се отчитат заедно!

Относно отчитането, при Vivacom също се тарифира на 60 сек., а не на 30 сек. В условията на въпросния план Mega Call, както и в тези на VIVA FREE, UniCall и др. в точка 2 си пише:

2) Тарифирането е на секунда. Минималната продължителност на разговор е 60 секунди, след това разговорът се тарифира на секунда.

Така, че извини ме, но не говоря глупости.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Дам, таксуването вече и при Виваком е 60 секунди. Не съм гледал сайта им скоро. Аз съм бизнес абонат и при мен таксуването е на 30 секунди. За горните минути на М-тел не си прав, Калоян едно от момчетата в сервиза е на такъв план(скоро си взе iPhone 4S) и вярвай ми вчера точно за това се смяхме :) Първо му се топят минутите към "други мрежи в страната" и после почва да пипа от другите, а той с този телефон говори само с М-тел. Има карта на Виваком и с нея говори с другите два оператора.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Хмм, много странно, при мен със сигурност са разделени едните от другите. 100-те минути са само към всички останали, не е както на другия ми план с който взех 4-ката iPhone L, където са си заедно. Специално като взимах 4S-ката, служителката ме посъветва да го взема със Surf & Talk вместо с план iPhone, защото вече били разделени минутите. Много зависи от кога му е договора, до колкото разбрах от декември насам са промените в surf & talk, ако е подписал преди това е уцелил гредата.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Няма месец, но няма значение. В случая важното е, че лъжат яко и лошото е, че всички оператори пращат хората си на семинари "как да излъжем клиента" :smile: Смешно ми стана като дойде в офиса едно момче, което е работило в (няма да коментирам оператора) и ми каза, че са го пращали на подобен семинар. Провери си нещата, да не се окаже, че само си мислиш, че са разделени. Всеки месец си преглеждам подробно фактурата, нямам фактура до сега в която да нямам начислени пари. При мен предимството е, че си имам акаунт мениджър и не се занимавам с нищо. Пращам му разликите и в следващата фактура получавам кредитно известия за начислените кинти, които веднага се приспадат. При М-тел и Глобул също съм бил бизнес абонат, но там нещата с приспадането беше голяма мъка и в повечето случаи не ги признаваха.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

*88 или във всеки магазин на мТел ще Ви кажат, че първо си заминават "другите" минути !

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Абе tormi аре преди да пишеш да си провериш източниците става ли? Surf & Talk е променен от средата на Декември и безплатните минути са вече разделени, изтърка ми се езика да го повтарям. Нали си гледам фактурата бе човек, ти такъв договор със surf & talk от средата на декември имаш ли, че философстваш? Мой приятел, с който взехме заедно телефоните по Коледа също го потвърждава, но ти явно си звънял "скоро" на *88 и си обиколил всеки магазин на Мтел и си по-запознат!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Люска, я кротни малко. Не ти ли минава през ума, че ментел винаги ще опитат да ти пробутат по - дървения договор? А, за това колко са подготвени на *88 - няма да коментирам хич.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

За 100 кинта на месец, този план е меко казано неподходящ за хора със smartphone-и. Може би върши работа на някой, който се занимава с бизнес и говори доста, но не използва интернет. По-големият проблем на този план, според мен, обаче е че 100 лв на месец само за разговори е прекалено скъпо. В крайна сметка този план е подходящ само за ограничен брой потребители, които в работата си биха се възползвали от минутите към Група 1(в първите 1800 мин.). Все пак вече навсякъде се тръби какви са цените за разговори на минута в ЕС и не знам с каква наглост нашите опретори продължават да предлагат подобни планове. Виж ако пуснат един план с 500-600 минути към всички оператори, 5ГБ интернет и 200-300 смс-а пак към всички оператори за 40-50лв тогава ще е сензация. Не претендирам за адекватност на моите предположения, но поне наблюдавайки хората около мен един такъв план би ги удовлетворил напълно.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Vivacom бил пред фалит... пълни глупости. Толкова фирми преминаха към тях, толкова милиони абонати привлякога. Яко хората си пренасят номерат от Мтел към Виваком. Как ще стане фалираща компания, някой може ли да ми обясни? Мтел са мизерници. Онзи ден си промених единия номер, с който говоря без пари. След 3 дена, кво гледам, сметката ми е набъбнала значително. Звъня на малоумниците, малко псувни и разправии и след 2 дни ми звъни една да ми каже, че от фактурата ще ми бъде приспадната сумата. С Виваком такива проблеми не съм имал, никога не са ми начислявани пари отгоре или пък други разправии. Да не говорим, че при шибаняците от Мтел, вече година и половина не мога да си проверявам колко безплатни минути ми остават. На Виваком само цъквам и веднага ми излизат безплатни минути, безплатни смс-и и т.н.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Тони, една компания се оценява по нейните дългосрочни и краткосрочни активи и пасиви, в това число влиза всичко, начален капитал, изтеглени кредити, вложените пари за иновации, приходи от продажби и много други..., това, че са дръпнали доста клиенти от мтел и глобул, не ги прави задължително компания, която е на печалба. Не забравяй, че Виваком стъпи последна на мобилния пазар и трябваше бързо да развие предлаганите от нея услуги, за да е конкурентно способна, което е огромна инвестиция от тяхна страна. Не забравяй, че стъпиха и на други пазари - станаха интернет доставчик, както и сателитен телевизионен оператор и всичко това в особено кратък срок и когато възвращаемостта е под очакваната, загубите почват да се трупат. От услугите, които предлагат, читава е само мобилната, домашния им интернет в сравнение с конкурентни оператори е трагичен, цифровата телевизия в сравнение с тази на булсатком, сателайт бг, близуу и други също не е конкурентно способна. И чисто хипотетично ако приемем, че в тези сегменти са на загуба и привидно ниските цени на мобилните услуги не са достатъчни за погасяването на задълженията и издръжката на такава огромна за мащабите си компания не е трудно да се приеме факта, че са на загуба и са пред фалит.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Людмиле, имаш право до определена степен. Ако Виваком фалира от една страна защо да развива услугите си, но от друга може да ги развива, за да получи по-висока цена при продажбата. Например защо прокарват оптика за 100mbps интернет при положение, че са под водата? Далеч не съм съгласен, че телевизията им е по-зле от тези, които си посочил. Най-малкото близу са нежелан доставчик заради бъркотията в системата си и меко казано робските договори, които трябва да се подпишат. Това ти го казвам от личен опит, а не от наблюдения или слухове. Домашния интернет на Виваком е възможно най-добрия за технологията, чрез която се предлага. Знаеш ли, че в Италия интернета по същата технология "adsl 2" е доста по-зле? Но няма как да бъде по-добър поне засега, защото само с домашен телефон и интернет пари не се правят. Затова предпочетоха да развият мобилната мрежа и нови услуги като телевизията, а интернета закъсня малко. Както и да е, gorgior направи забележка че се отклонява темата. Просто исках да ти кажа, че съм съгласен с теб, но нещата не са толкова едностранни.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Не се стърпях..

Те и глобул щяха да фалирват по гръцките кризи!

Няма мобилен оператор, който да работи на загуба, гарантирано!

Това, че няколко тариката (мениджърчета, нямащи нищо общо с телекомуникационния бизнес) са взели кредити за да купят виваком/бтк с цел по- нататъшна продажба, обаче са им излезли криви сметкита защото са минали през мелачката на рушветите и сивите сделки в България, съвсем не означава, че оператора работи на загуба.

Като пасиви се изнасят цифри, които реално са задължения на борсовите тарикатчета / посредници към банковите институции, които те желаят да се погасят от новия купувач, освен някаква цифра и за тях самите. Това е още един пример как се прави бизнес в БГ- купуваш си политици и те разказват играта на потребителя. Защото в момента има интерес за купуване на виваком от истински телек. фирми, но ги притеснява гореспоменатото.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

:offtopic:

"Истински" :biggrin:...Лапаницата тука е в пъти по - голяма, отколкото на западния пазар. Оборотът е по - скромен, но нетните печалби са по - високи.

П.П. Грабул не знам пред фалит ли е бил, но от края на 2008-ма(ако не бъркам) го шитнаха на T-mobile(цялата групировка OTE, оставили са си 30%). Между другото, от тогава качеството на услугите им тръгна стремглаво надолу, дотогава бяха по - добрият оператор.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...