Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Въпрос

Публикувано

Здравейте,

Става дума за iPhone 4 с FW: 4.3.3 и BB: 04.10.01

Ситуацията е следната: Моя позната има iPhone 4, закупен от М-Тел преди година (с двугодишен договор). Вчера обаче решава, че не иска да ползва вече услугите им, и преминава към Vivacom. Естествено от М-Тел й казват, че за да й прекратят договора, трябва да плати в брой оставащата сума по изплащането на iPhone-a (около 500лв)+ разни неустойки. Дотук добре! Къде обаче е проблема? Когато момичето иска от М-Тел телефонът й да бъде отключен, за да може да го ползва с вече новата карта издадена от Vivacom - отговорът от М-Тел е, че тя няма право на отключване (въпреки, че телефона е изцяло изплатен, и вече е нейна собственост)! В договора имало точка, в която се казва, че телефона може да бъде отключен едва след изтичането на двугодишният договор, който е подписала при закупуването му - и то само при положение, че след това се подпише нов договор с М-Тел за срок поне 1 год.???

От това става ясно (след многобройни разговори с разни управители, КЗП и т.н), че вече няма как да ги принуди да й отключат телефона. Лошото е, че момичето в момента не може да ползва телефона.

Въпросът ми е - има ли начин този телефон да бъде отключен за да се ползва с новата карта от Vivacom, или единственият начин е да сключи нов договор с наглярите от М-Тел?

Благодаря за отделеното време!

Recommended Posts

  • 0
Публикувано

Винаги се звъни първо на оператора. Те са по-запознати от служителите в магазините.

  • 0
Публикувано

Аз пък не виждам какво Ви учудва... Аз плащам този телефон и не прекратявам текущия ми договор. Така си изплатих 4S И си взех 5цата.

Мое право е да изискам телефона ми да бъде отключен, както и стана в моя случай. Да навсякъде ми се каза 150лв за да се отключи но при една жалба всичко се направи без пари и без да ми е изтекъл договора от който остава една година още.

  • 0
Публикувано

Веско, по - важното не е "запознати" или не а, че в магазина имат интерес да се правят на ударени ;)

  • 0
Публикувано

Има още една "телса" от М-Тел това пък съвсем не го пише в договора. Не чи съм умрял да го отключвам, но въпроса е принципен. Имам 2 отключени 3G само с регистрация към AT&T за- щото договора е изтекъл. Мтел не разрешава да се отключва телефона, ако след като ти е изтекъл договора си смениш номера на картата. Тогава и да подпишеш 200 годишен договор за карта (с друг номер на М-тел) не го отключват, защото бил вързан с телефона. Ще се откажа от тях ей така на пук защото имам служебен телефон на М-тел и който иска да ме търси от Мтел там ще ме търси. Колкото повече хора се откажат и кажат за какво го правят толкова повече ще клекнат - нещастници.

  • 0
Публикувано

Че кой ще иска да си сменя номера?

  • 0
Публикувано

Когато е факт е все едно.

Отключиха го без пари все пак фирмата има 15 телефона и сметка 600-1000 лева всеки месец. Съвет: Но ако си прост потребител просто не ходи в магазина, ако не ти изтича договора. Както каза някой по-горе - в мгазина не е необходимо да ти правят услуга.

  • 0
Публикувано

На мен ми ги отключват, защото не съм "прост" ;)

  • 0
Публикувано

Аз мога да се похваля с отключване на 5-ца с 1 година и 5 месеца оставащ договор/гаранция към Мтел за по-малко от 24 часа,само с 1 позвъняване на *88 ! :

6880126g.jpg

  • 0
Публикувано

И аз чакам отключване...не че ми трябва, ама съм любопитен дали с тези врътки и смяната му в Англия ще стане работата...

Ще докладвам :)

  • 0
Публикувано

Преди една седмица взех два 5s за две години от Мтел и като прочетох във форума че ги отключват "предварително" реших да проверя, взех от един приятел карта на Глобул и установих че телефоните са ФО.Колегите който са решили да ги отключват на *88 нека преди това ги проверят с карта на друг оператор.Весели празници!

  • 0
Публикувано

Е, аз к'во говоря досега?

П.П. Всички телефони от ментел вече са ФО(с или без заявка), защото без договор с Епъл, нямат право да ги държат заключени(т.е. фактическите заключващи - Епъл, нямат отношение). Това пък, потвърждава моите думи отпреди десет дни.

  • 0
Публикувано

Интересно каква е ситуацията с Глобул,не би ли трябвало и при тях да се случи същото?

  • 0
Публикувано

Е,би трябвало,но пък от друга страна Мтел не са длъжни да ги отключват,защото в договора фигурира,че е заключен телефона към мрежата им.Според мене това е "жестЩ",въпреки че си имам 1 на ум .

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • 0
Публикувано

Днес се обадих казаха след изтичане на договора!

Sent from my iPhone 5 using Tapatalk

  • 0
Публикувано

Киртаци...

  • 0
Публикувано

Махни че ги че ги взимат сега от посредник телефоните,през друг доставчик пък и отказват отключвания -не киртаци - а нагълци :(.

п.п Глобул пък няма и да доставят 5с и 5s -поне до средата на януари.

Проверено ;)

  • 0
Публикувано

Така разбрах и аз.

  • 0
Публикувано

Чак днес резнах една карта за проба и:

post-217-0-87876500-1388138570_thumb.png

  • 0
Публикувано
Днес се обадих казаха след изтичане на договора!

Sent from my iPhone 5 using Tapatalk

Преди малко звъннах на *88 да ги питам дали ще отключат един 5s купуван на 28.10 при старите условия. Първия момент жената любезно ми обясни, че няма как да стане, преди изтичане на договора, без да платя 150 лв. При което любезно и затворих телефона. След две-три мин. ми се обади че е направила консултация с техн. отдел и няма проблеми да ми го отключат безплатно. 15-20 мин по-късно ми се обадиха и от техн. oтдел, че са изпратили заявката на Епъл и утре мога да пробвам да сложа друга карта и го свържа с iTunes.

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • 0
Публикувано

Дали ще стане номера с 5-ца,купувана по същото време?

Sent from my iPhone

  • 0
Публикувано

Незнам аз съм с пет отрязаха ме!

Sent from my iPhone 5 using Tapatalk

  • 0
Публикувано

Явно не всички са наясно. Пробвате докато върже.

  • 0
Публикувано

Да,просто това е новина и явно не са им минали обученията и затова не са компетентни всички ! На мене мл отключиха 5-цата с 1 година и 3-4 месеца оставащ договор/лизинг :) Звънете пак и пак,докато не паднете на компетентен,ако не се лъжа "Елисавета" ме обслужи :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • 0
Публикувано

Преди 3-4 дена ми отключиха 5-цата без никакъв проблем! Оставащото време на лизинга и договора ми е една година.

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • 0
Публикувано (редактирано)

Баси втори път звъннах и стана - остават ми година и 7 8 месеца- пратиха заявка към епъл и казаха утре да сложа друга карта за отключване :) Така, че звънете!!

Sent from my iPhone 5 using Tapatalk

Редактирано от simba4

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори на този въпрос...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...