Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

  • 0

Проблем с отключване на iPhone от М-Тел


JAGU

Въпрос

Здравейте,

Става дума за iPhone 4 с FW: 4.3.3 и BB: 04.10.01

Ситуацията е следната: Моя позната има iPhone 4, закупен от М-Тел преди година (с двугодишен договор). Вчера обаче решава, че не иска да ползва вече услугите им, и преминава към Vivacom. Естествено от М-Тел й казват, че за да й прекратят договора, трябва да плати в брой оставащата сума по изплащането на iPhone-a (около 500лв)+ разни неустойки. Дотук добре! Къде обаче е проблема? Когато момичето иска от М-Тел телефонът й да бъде отключен, за да може да го ползва с вече новата карта издадена от Vivacom - отговорът от М-Тел е, че тя няма право на отключване (въпреки, че телефона е изцяло изплатен, и вече е нейна собственост)! В договора имало точка, в която се казва, че телефона може да бъде отключен едва след изтичането на двугодишният договор, който е подписала при закупуването му - и то само при положение, че след това се подпише нов договор с М-Тел за срок поне 1 год.???

От това става ясно (след многобройни разговори с разни управители, КЗП и т.н), че вече няма как да ги принуди да й отключат телефона. Лошото е, че момичето в момента не може да ползва телефона.

Въпросът ми е - има ли начин този телефон да бъде отключен за да се ползва с новата карта от Vivacom, или единственият начин е да сключи нов договор с наглярите от М-Тел?

Благодаря за отделеното време!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Recommended Posts

  • 0

Слага Гевей или ... Има и друг вариант, но пиши на лично ако и се дават пари.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

Хмм, Ментел така да прекарат потребител..... нямам думи...

Бейзбенд 04.10.01 , може да се отключи с Gevey Ultra. Потърси из форума. :)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

Не е вярно че няма как. Има съд за тази работа. Не може оператор да ти извива ръцете за това как ще ползваш твоя собственост. ментел за пореден път показват че са мръсна к@рвенска сган. Няма да се извинявам за речника, не и за тия.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

Ами доколкото знам от нея - при няколкото разговора, които е имала в офисите на М-Тел, с цялата си наглост служителите са й казали,

че дори и да ги съди няма да постигне нищо. И това заради факта, че според условията в договора (и по-точно дребният шрифт) нямало правно основание, което да ги задължи до отключат телефона.

Както и да е, "The Shaman" вече ми даде инфо и контакт в София, и тя ще мине от там!

Благодаря още веднъж!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

Принципно човек като купува нещо трябва да знае какво купува и при какви условия го купува преди да подписва каквото и да било, за да няма после вай!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

Доколкото съм запознат и ейпъл не отключват телефони преди да изтече 2 годишния период от договора. Там обвързаността е със самия договор, а не изплащането на телефона. Аз съм с двугодишен договор от М-Тел и телефона е закупен без изплащане, но нямам право да получа кода за отключване преди да изтече договора. Само В случая бих оневинил М-тел, но само в този конкретен случай. Във всяко друго отношение са си истински пе.........

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

М-Тел са пълни пумяри!Глобул са си Глобул след като ми изтече договора отидох и веднага ми отключиха телефона без никакви ядове,даже си продължих при тях.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

Не разбирам какво мрънкате против Мтел при положение, че е сключила договор. Къде точно е вината на Мтел за това, че искат от нея да спази нейната част от договора? Никой не я е карал да подписва насила. Разбира се, тя също не е виновна, защото едва ли е мислила за този сценарий, но да се хвърлят обиди наляво надясно, защото някой държи на някоя си клауза е малко пресилено според мен.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

Не цитирай последно мнение, да не те "подкрепя" аз!!!

Подкрепям те !

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0
след като ми изтече договора отидох и веднага ми отключиха телефона

Следващият път отиди преди да ти е изтекъл за да видим дали са толкова готини.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

От приятел знам,че М-Тел iPhone-и не отключват,дори след изтекъл договор.Не знам до колко е вярно,но тази тема е достатъчна,за да се разбере.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

И при мен се случва нещо подобно.Закупих си телефона на лизинг с договор за 2 години на една позната на името понеже нямах 1 година като абонат на Мтел.Миналата седмица реших да си го прехвърля на мое име изплатих оставащото от лизинга както вече предполагам е ясно в Мтел лизинга е 25 месечни вноскии преподписах за още една година като от стария договор бяха изтекли 16 месеца и прехвърлих картата на мое име.Сиреч жената вече няма никакви ангажименти към Мтел а аз съм чисто нов абонат и въпреки това не искат да го отключат докато не изтечели 2 години от закопуването му.Незнам какви са им оговорките с Apple но всичко е измама английските оператори си отключват айфоните без значение в коя фаза от договора си срещу 15 паунда.

Ако някой знае начин или човек за отключване макар и платено да ми пише.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

Не ми се струва логично да ти продадат iPhone за 700 лв. И след един месец да идеш да ти го отключат за 15 паунда, ама щом така си чувал значи е вярно.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

Мтел явно са царе на нелоялните търговски практики. Аз, чрез мой приятел се сблъсквам с подобен проблем - отказват да му отключат телефона въпреки, че си го е изплатил заедно с неустойките по договора.

Колкото до практиките на другите оператори - моят iPhone е закупен от Глобул с договор за 12 месеца.Веднага след първата ф-ра си изплатих неустойките за 12 месеца и Глобул ми го отключиха за 1 ден.

Ментел - много им утива :)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

"У"тива им, горе - долу както правУписът ти...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

И на мен не искаха. Аз го изплатих една година по рано и ми се заяви, че трябва да ми изтече договора и да преподпиша нов съответно и тогава веч мога да поискам безплатно да се отключи.

Написах им една жалба от сайта и веднага ми се обади едно момиче и обясни, че ще отнесе въпроса към техническия отдел (това беше петък). И днес (понеделник) ми се обади същото момиче и ми заяви, че ще ми изпрати след малко инструкции на email-a как да бъде отключен телефона.

Получих го и довечера ще пробвам.

Все още съм техен абонат, но все пак телефона е изплатен от моя страна и беше редно той да бъде отключен ама явно само с жалби може да се постигне нещо.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

Е,че не е редно е така,но ментел си имат право,щом в договора е написано изрично.Това е все едно да тръгна да ги съдя,че само те след определения трафик на нет,режат скоростта на 64kbps (делите допълнително на 8 и вижте каква ми е реалната скорост),докато Глобул и Виваком я режат на 128 (двойно по-бърз)...стискаш

зъби/зимаш гивей/посещаваш Шаманчето и продължаваш напред...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

Не е точно така. Въпросният договор е в нарушение на директива, според която изплатеният апарат е твоя собственост и те нямат право да те ограничават в ползването му по никакъв начин.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

Логиката е правилна,но в договора ако има клауза да правиш на най-близкия офис на Мтел бухти всеки ден и го подпишеш-сутрин с таблата трябва да тичаш,щом си подписал !

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

Никъде в договора не пише нищо за самото отключване на телефона. Само единствено, че е заключен към мрежата на Мтел.

От техническия отдел ми пратиха email-a с инструкции и 4S се отключи без проблем. Попитах все пак да не ме таксуват 150лв и ми отвърнаха, че правили изключение защото съм лоялен клиент.

Както и да е сега работи със всички оператори телефона.

Погледнах си договора и там пише че скоростта ми след изчерпване е 128kbps

Видях в сайта по новите условия е на 64кбпс

Surf&talk

Редактирано от kosiobg
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

Много ме учудвате, с това което пишете. При положение, че имаш сключен договор за изплащане на телефон, отделно имаш сключен договор за сим карта с абонаментен план. Няма как да си изплатиш едното и да искаш да прекратиш другото по рано без да си платил всичко по картата. Аз след като ми изтече моя договора на моя тел, като си взех 5 и ми отключиха стария веднага. На жена ми като взехме нейния(понеже искаше бял се чакаше малко) не и беше изтекъл пак и отключиха стария. Сега за 5 ми казаха, ако искаш веднага ти го отключваме срещу 150 лв. които ще се начислят на фактурата. Всичко това само на *88 без да ходя до офиси и т.н. въпреки, че имам сключен договор.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

Естествено, че ако изплатиш телефона по-рано няма да ти го отключат, докато не приключи договора на картата. Въпросът, е че при "MTEL", дори когато изплатиш и телефона и картата пак ти искат 150 лева. Поне на мен това ми обясниха в офис в Казанлък и офис Стара Загора.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори на този въпрос...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...