Ситуацията е следната: Моя позната има iPhone 4, закупен от М-Тел преди година (с двугодишен договор). Вчера обаче решава, че не иска да ползва вече услугите им, и преминава към Vivacom. Естествено от М-Тел й казват, че за да й прекратят договора, трябва да плати в брой оставащата сума по изплащането на iPhone-a (около 500лв)+ разни неустойки. Дотук добре! Къде обаче е проблема? Когато момичето иска от М-Тел телефонът й да бъде отключен, за да може да го ползва с вече новата карта издадена от Vivacom - отговорът от М-Тел е, че тя няма право на отключване (въпреки, че телефона е изцяло изплатен, и вече е нейна собственост)! В договора имало точка, в която се казва, че телефона може да бъде отключен едва след изтичането на двугодишният договор, който е подписала при закупуването му - и то само при положение, че след това се подпише нов договор с М-Тел за срок поне 1 год.???
От това става ясно (след многобройни разговори с разни управители, КЗП и т.н), че вече няма как да ги принуди да й отключат телефона. Лошото е, че момичето в момента не може да ползва телефона.
Въпросът ми е - има ли начин този телефон да бъде отключен за да се ползва с новата карта от Vivacom, или единственият начин е да сключи нов договор с наглярите от М-Тел?
Въпрос
JAGU
Здравейте,
Става дума за iPhone 4 с FW: 4.3.3 и BB: 04.10.01
Ситуацията е следната: Моя позната има iPhone 4, закупен от М-Тел преди година (с двугодишен договор). Вчера обаче решава, че не иска да ползва вече услугите им, и преминава към Vivacom. Естествено от М-Тел й казват, че за да й прекратят договора, трябва да плати в брой оставащата сума по изплащането на iPhone-a (около 500лв)+ разни неустойки. Дотук добре! Къде обаче е проблема? Когато момичето иска от М-Тел телефонът й да бъде отключен, за да може да го ползва с вече новата карта издадена от Vivacom - отговорът от М-Тел е, че тя няма право на отключване (въпреки, че телефона е изцяло изплатен, и вече е нейна собственост)! В договора имало точка, в която се казва, че телефона може да бъде отключен едва след изтичането на двугодишният договор, който е подписала при закупуването му - и то само при положение, че след това се подпише нов договор с М-Тел за срок поне 1 год.???
От това става ясно (след многобройни разговори с разни управители, КЗП и т.н), че вече няма как да ги принуди да й отключат телефона. Лошото е, че момичето в момента не може да ползва телефона.
Въпросът ми е - има ли начин този телефон да бъде отключен за да се ползва с новата карта от Vivacom, или единственият начин е да сключи нов договор с наглярите от М-Тел?
Благодаря за отделеното време!
Top Posters For This Question
8
8
7
4
Популярни дни
Ян 9
13
Дек 29
11
Март 11
9
Дек 25
5
Top Posters For This Question
simba4 8 posts
Максим Костадинов 8 posts
Alxx® 7 posts
BulgarianSS 4 posts
Популярни дни
Ян 9 2014
13 posts
Дек 29 2013
11 posts
Март 11 2012
9 posts
Дек 25 2013
5 posts
Популярни публикации
Alxx®
Не е вярно че няма как. Има съд за тази работа. Не може оператор да ти извива ръцете за това как ще ползваш твоя собственост. ментел за пореден път показват че са мръсна к@рвенска сган. Няма да се изв
Alxx®
"У"тива им, горе - долу както правУписът ти...
Alxx®
Е, аз к'во говоря досега? П.П. Всички телефони от ментел вече са ФО(с или без заявка), защото без договор с Епъл, нямат право да ги държат заключени(т.е. фактическите заключващи - Епъл, нямат отношен
Добавени снимки
69 отговора на този въпрос
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.