strangesamedogma Публикувано Април 4, 2012 Сподели Публикувано Април 4, 2012 (редактирано) Здравейте! Имам един въпрос и не виждам в сайта на Глобул отговор. Ситуацията е следната. Майка ми отишла в Глобул да преподпише договор и й казали, че може да си вземе някакъв телефон евтино защото преподписва. Тя, неразбирайки нищо, си взела Nokia 500 и ми се обади да й сложа скайп. Но телефона е с symbian anna и за него няма нито скайп нито апликации нито нищо. В Япония повечето оператори имат някакви опции за връщане на телефон или подмяна с друг в 7 дневен срок, но с Глобул как стоят нещата? Може ли да го подмени и доплати за някакъв друг? Редактирано Април 4, 2012 от strangesamedogma Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
turieca Публикувано Април 4, 2012 Сподели Публикувано Април 4, 2012 7 дена, но ако е купен онлайн. Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
turganay Публикувано Април 4, 2012 Сподели Публикувано Април 4, 2012 Според мен няма да можеш да го върнеш, защото същата случка се получи и при нас. Отидох до глобул в същия ден в, който майка ми го е взела телефона, казах им, че не е пускан нито са провеждани разговори, казаха ми оставете си телефон за връзка и ние ще ви се обадим ако се съгласят да ви го заменим. До ден днешен повече от една година чакаме Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Lyudmil Публикувано Април 4, 2012 Сподели Публикувано Април 4, 2012 turganay трябвало е да ги накараш да ти се подпишат под думите си на лист хартия, за да имаш доказателство в какъв срок си искал да върнеш продукта, 'щото нали се сещаш, че може да ти се бяха обадили след 10-ина дена и да ти кажат, че срока за връщане е минал. Винаги в такива случаи, карайте служителите да ви дадат отговора им в писмен вид с подпис на момента! 1 Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Asen_77 Публикувано Април 4, 2012 Сподели Публикувано Април 4, 2012 Или поне си търсете правата, а не след 1 година да казвате ами аз още чакам да се обадят ... Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
kokich777 Публикувано Април 4, 2012 Сподели Публикувано Април 4, 2012 До 3 работни дни,според търговския закон,може да се върнеш всяка стока без никаква причина. Даже и за това,че не ти харесва цвета .Аз лично съм връщал 2 пъти в Метро. Пишеш грешна покупка и си готов) Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Alxx® Публикувано Април 4, 2012 Сподели Публикувано Април 4, 2012 При подписан договор не е покупка, а част от условията. Няма как да го върнеш. Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
strangesamedogma Публикувано Април 5, 2012 Автор Сподели Публикувано Април 5, 2012 Благодаря за всички отговори. Както каза Alxx при подписан договор няма как да стане. Или поне и това са казали служителите на Глобул. Нищо, не е кой знае колко скъп телефона. Но поне от случката майка ми е инструктирана за бъдеще да не се опитва да гадае технологии. Благоря отново за бързите разяснения ! Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
kokich777 Публикувано Април 5, 2012 Сподели Публикувано Април 5, 2012 Касовата бележка,сама по себе си е договор. До 3 работни дни,с договор или не,може да върнеш всичко без да им се обясняваш. Разбира се,от девет кладенеца вода ще изкарат,за да не го направят.... Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.