Премини към съдържанието

Проблем с ID и App store


tiru_liru
 Сподели

Recommended Posts

Здавейте на всички във форума,имам следния въпрос:Исках да закупя продукт от app store,но понеже съм с нов телефон и за отиризация ни поиска двата секюрити въпроса на които трябва да отговоря,бедаа е там ,че аз не ги помня,допитах се до съпорт центъра и дадох да ми ги ресетнат,пише,че са ми изпратили имейл ,но такъв нямам изобщо.Незнам как да действам оттук нататък,ако вкарам още един път неправилен отговор на въпроса и ще ми блокират акаунта.Моля за съдействие,ако някой се е сблъсквал с този проблем.Благодаря предварително

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Пробва ли през компютър - в сайта на Епъл да си редактираш нещата? Мейла виж да не ти е в спам случайно.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ще пробвам и този вариант през компа,нооо иначе незнам какво ще правя.Да искам да им дам едни пари,пък да немога :) Нищо от никъде не получавам,даже и от съпорт центъра им!

7umumame.jpgЕто това и пак никакъв мейл

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Къде ти е пощата? Ако е в абв, лошо.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Дори да е там би трябвало да получи мейла. Няма да вижда линка през компа, през телефона да.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Дори да е там би трябвало да получи мейла. Няма да вижда линка през компа, през телефона да.
да ,но за жалост такъв все още няма ,преди няколко месеца пак бях пробвал по-подобен начин и пак нищо
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Виж да не е в спам или нещо...
обърнах всичко,повярвай ми!Луда работа се получава
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Пиши на съпорта, нямаш друг избор.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Писах и на съпорта в същия ден когато пуснах поста,но уеи и от там нямам още отговор,а пишеше до 48 ч ,които изтичат след 2 ч :smile: В крайна сметка май ще направя нов акаунт и ще си реша проблем

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Въведи си абв в мейл.ап - има инструкции в сайта ни, как да го добавиш и се надявай че ще се появи в телефона. Всъщност, това ти е проблемът - за да смениш основния мейл, трябва да си влезеш в акаунта, а нямаш как. Ако имаш клауд мейл, с домейн @me.com - пиши от него на съпорта, от телефона, там ще дойде със сигурност.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Въведи си абв в мейл.ап - има инструкции в сайта ни, как да го добавиш и се надявай че ще се появи в телефона. Всъщност, това ти е проблемът - за да смениш основния мейл, трябва да си влезеш в акаунта, а нямаш как. Ако имаш клауд мейл, с домейн @me.com - пиши от него на съпорта, от телефона, там ще дойде със сигурност.
много съм ти благодарен за отговора ти,намерих инструкциите как става добавянето на абв към пощите ,пробвах 3 пъти да я вкарам,но не ми се получи и на мен като другите ми даде грешна пас на stmp,правя всичко както трябва,но ще продължавам да дерзая докато не стане :)
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

За да не отварям друга тема:

При опит за ъпдейт на приложение ми дава "Your Apple ID was disabled" , Въпреки това облака и айтюнс мач ми работи и синхронизира с акаунта. По чата ми казаха че не могат да ми помогнат защото въпроси по сигурността се оправят само по телефона. Въпроса ми е къде трябва да звънна, защото като дам на shedule a call за да ми звъннат не ми възприема бг номера?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Реално спира ли ти акаунта, блокира ли се или само виждаш това в прозорец на една грешка ? За тюнса ли става въпрос или ъпдейт от телефона ? Дадено приложение или всяко приложение ? Понякога се случва едно приложение да не ти позволява да упдейтнеш, говоря за тюнса ма Мас. Значи, ако едно е проблемно не можеше упдейтнеш никое друго с този акаунт, защото грешката е налице. Казвам само, ако ти е подобен случаят трябва да намериш приложението и да го изтриеш и всичко се оправя. Случва се най-често при такова, което не е купено, а свалено с код.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ситуацията е следната от един месец всяка седмица получавам че акаунта е спрян поради съображения за сигурност след което правя ресет на паролата и се оправя, това съм го направил 5 пъти за един месец.

(не ползвам други акаунти, не съм грешил паролата 50 пъти, имам купени приложения нормално без кодове )

След разговор по чат казаха да си сменя първичното ИД и го направих.

Днес резултата е:

Влизам си в My Apple ID през страницата на апъл.

iCloud работи и синхронизира на устройствата!

iTunes не ми дава да се логна!

А когато натисна ъпдейт на приложение (те стряха да се ъпдейтват автоматично) на телефона и таблета ми дава "Your Apple ID was disabled"

:thinking:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Използваш айтюнс мач да не би да си надвишил лимита на песни или нещо друго, казвам само.

С две думи, че не ми стана ясно, в кой момент започват проблемите ? Когато цъкнеш да обновяваш приложения или винаги.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

В мача имам 30 албума.

Ами приблема е че не мога да се логна в тюню, а при телефона/пада когато натиска да ъпдейтвам или да свалям друго приложение, дори фрии което е сваляно преди дава "Your Apple ID was disabled"

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ако мислиш, че проблемите ти винаги започват след палене на тюнса, спри го напълно и запали тюнса с нова библиотека, мисля беше след натискане на Alt и го палиш едновременно. Виж в Google, че не си спомням добре.

След това го тествай без нищо вътре и ако можеш разбира се с редовен акаунт и сменена парола. Така поне ще знаеш горе долу дали от него са проблемите, от компа казвам.

Изтрий предишни пароли от ключенцата на мака там където се пазят, казвам само да не би да се е бъгнало. Занули си компютрите и устройствата, които използват тюнса ти и си остави само Мас и телефона примерно.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Направих нова библиотека на тюню, сега се логвам но в момента в който искам да сваля някое приложение ми дава като на телефона "Your Apple ID was disabled" явно наистина има проблем с акаунта :(

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ако така смяташ и не пропускаш нещо дано откриеш телефона и им се обади. Имах подобен проблем с един акаунт преди години поради неизпълнено плащане на едни неща и след продължаване на плащането остана, като неактивен поради тяхна грешка и ми го оправиха след позвъняване по телефона, за 1 минута бе всичко, но нямаше друг начин.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Сега пак чатих наистина не мога да купувам/свалям, прегледах си покупките да им кажа дали са мои и казаха ми да звъня на 00800 6002 7753 за България

Опрабиха го след 30мин на телефона :tooth: не казаха какво му е било ?!

ПП

някой пробвал ли е тая 2-степ верификейшън на Апъл ИД и има ли смисъл от нея?

Редактирано от profusion
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Да, работи отлично директно от телефона.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

То добре ама в Manage your security settings я нямам опцията, има само опция за парола.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Моите мъки продължават :) почна да ми иска ресет на паролата през 2 дни (вече сигурно 12 пъти от октомври месец) дори и след 3 разговора със съпорта. Изводите които ми намекват е, че някой иска да ми се логне в акаунта, интересно как, след като последният път смених ID-то си с чисто нов направен емейл, а рекуеста за ресета ми отиват в гугъл поща със сигурност от 2-стъпки с код от телефона....

И така, ресетвам, логаут, и въвеждам на 2-та мака телефон и таблет новата парола и ИД, до след няколко дена при което някое от устройствата ми изплюва съобщението, че трябва да ресетна :(

ПП

освен това нямам "странни" закупени приложения в историята

Някой да помага :)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Сподели

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
×
×
  • Добави ново...