tiru_liru Публикувано Септември 27, 2012 Публикувано Септември 27, 2012 Здавейте на всички във форума,имам следния въпрос:Исках да закупя продукт от app store,но понеже съм с нов телефон и за отиризация ни поиска двата секюрити въпроса на които трябва да отговоря,бедаа е там ,че аз не ги помня,допитах се до съпорт центъра и дадох да ми ги ресетнат,пише,че са ми изпратили имейл ,но такъв нямам изобщо.Незнам как да действам оттук нататък,ако вкарам още един път неправилен отговор на въпроса и ще ми блокират акаунта.Моля за съдействие,ако някой се е сблъсквал с този проблем.Благодаря предварително Цитирай
DreamcatcheR Публикувано Септември 27, 2012 Публикувано Септември 27, 2012 Пробва ли през компютър - в сайта на Епъл да си редактираш нещата? Мейла виж да не ти е в спам случайно. Цитирай
tiru_liru Публикувано Септември 27, 2012 Автор Публикувано Септември 27, 2012 Ще пробвам и този вариант през компа,нооо иначе незнам какво ще правя.Да искам да им дам едни пари,пък да немога Нищо от никъде не получавам,даже и от съпорт центъра им! Ето това и пак никакъв мейл Цитирай
Alxx® Публикувано Септември 27, 2012 Публикувано Септември 27, 2012 Къде ти е пощата? Ако е в абв, лошо. Цитирай
tiru_liru Публикувано Септември 28, 2012 Автор Публикувано Септември 28, 2012 Здравей,там е да! Цитирай
The Shaman Публикувано Септември 28, 2012 Публикувано Септември 28, 2012 Дори да е там би трябвало да получи мейла. Няма да вижда линка през компа, през телефона да. Цитирай
tiru_liru Публикувано Септември 28, 2012 Автор Публикувано Септември 28, 2012 Дори да е там би трябвало да получи мейла. Няма да вижда линка през компа, през телефона да.да ,но за жалост такъв все още няма ,преди няколко месеца пак бях пробвал по-подобен начин и пак нищо Цитирай
The Shaman Публикувано Септември 28, 2012 Публикувано Септември 28, 2012 Виж да не е в спам или нещо... Цитирай
tiru_liru Публикувано Септември 28, 2012 Автор Публикувано Септември 28, 2012 Виж да не е в спам или нещо...обърнах всичко,повярвай ми!Луда работа се получава Цитирай
Alxx® Публикувано Септември 28, 2012 Публикувано Септември 28, 2012 Пиши на съпорта, нямаш друг избор. Цитирай
tiru_liru Публикувано Септември 29, 2012 Автор Публикувано Септември 29, 2012 Писах и на съпорта в същия ден когато пуснах поста,но уеи и от там нямам още отговор,а пишеше до 48 ч ,които изтичат след 2 ч В крайна сметка май ще направя нов акаунт и ще си реша проблем Цитирай
Alxx® Публикувано Септември 29, 2012 Публикувано Септември 29, 2012 Въведи си абв в мейл.ап - има инструкции в сайта ни, как да го добавиш и се надявай че ще се появи в телефона. Всъщност, това ти е проблемът - за да смениш основния мейл, трябва да си влезеш в акаунта, а нямаш как. Ако имаш клауд мейл, с домейн @me.com - пиши от него на съпорта, от телефона, там ще дойде със сигурност. Цитирай
tiru_liru Публикувано Септември 30, 2012 Автор Публикувано Септември 30, 2012 Въведи си абв в мейл.ап - има инструкции в сайта ни, как да го добавиш и се надявай че ще се появи в телефона. Всъщност, това ти е проблемът - за да смениш основния мейл, трябва да си влезеш в акаунта, а нямаш как. Ако имаш клауд мейл, с домейн @me.com - пиши от него на съпорта, от телефона, там ще дойде със сигурност.много съм ти благодарен за отговора ти,намерих инструкциите как става добавянето на абв към пощите ,пробвах 3 пъти да я вкарам,но не ми се получи и на мен като другите ми даде грешна пас на stmp,правя всичко както трябва,но ще продължавам да дерзая докато не стане Цитирай
profusion Публикувано Октомври 28, 2013 Публикувано Октомври 28, 2013 За да не отварям друга тема: При опит за ъпдейт на приложение ми дава "Your Apple ID was disabled" , Въпреки това облака и айтюнс мач ми работи и синхронизира с акаунта. По чата ми казаха че не могат да ми помогнат защото въпроси по сигурността се оправят само по телефона. Въпроса ми е къде трябва да звънна, защото като дам на shedule a call за да ми звъннат не ми възприема бг номера? Цитирай
iPhoneman Публикувано Октомври 28, 2013 Публикувано Октомври 28, 2013 Реално спира ли ти акаунта, блокира ли се или само виждаш това в прозорец на една грешка ? За тюнса ли става въпрос или ъпдейт от телефона ? Дадено приложение или всяко приложение ? Понякога се случва едно приложение да не ти позволява да упдейтнеш, говоря за тюнса ма Мас. Значи, ако едно е проблемно не можеше упдейтнеш никое друго с този акаунт, защото грешката е налице. Казвам само, ако ти е подобен случаят трябва да намериш приложението и да го изтриеш и всичко се оправя. Случва се най-често при такова, което не е купено, а свалено с код. Цитирай
profusion Публикувано Октомври 28, 2013 Публикувано Октомври 28, 2013 Ситуацията е следната от един месец всяка седмица получавам че акаунта е спрян поради съображения за сигурност след което правя ресет на паролата и се оправя, това съм го направил 5 пъти за един месец. (не ползвам други акаунти, не съм грешил паролата 50 пъти, имам купени приложения нормално без кодове ) След разговор по чат казаха да си сменя първичното ИД и го направих. Днес резултата е: Влизам си в My Apple ID през страницата на апъл. iCloud работи и синхронизира на устройствата! iTunes не ми дава да се логна! А когато натисна ъпдейт на приложение (те стряха да се ъпдейтват автоматично) на телефона и таблета ми дава "Your Apple ID was disabled" Цитирай
iPhoneman Публикувано Октомври 28, 2013 Публикувано Октомври 28, 2013 Използваш айтюнс мач да не би да си надвишил лимита на песни или нещо друго, казвам само. С две думи, че не ми стана ясно, в кой момент започват проблемите ? Когато цъкнеш да обновяваш приложения или винаги. Цитирай
profusion Публикувано Октомври 28, 2013 Публикувано Октомври 28, 2013 В мача имам 30 албума. Ами приблема е че не мога да се логна в тюню, а при телефона/пада когато натиска да ъпдейтвам или да свалям друго приложение, дори фрии което е сваляно преди дава "Your Apple ID was disabled" Цитирай
iPhoneman Публикувано Октомври 28, 2013 Публикувано Октомври 28, 2013 Ако мислиш, че проблемите ти винаги започват след палене на тюнса, спри го напълно и запали тюнса с нова библиотека, мисля беше след натискане на Alt и го палиш едновременно. Виж в Google, че не си спомням добре. След това го тествай без нищо вътре и ако можеш разбира се с редовен акаунт и сменена парола. Така поне ще знаеш горе долу дали от него са проблемите, от компа казвам. Изтрий предишни пароли от ключенцата на мака там където се пазят, казвам само да не би да се е бъгнало. Занули си компютрите и устройствата, които използват тюнса ти и си остави само Мас и телефона примерно. Цитирай
profusion Публикувано Октомври 28, 2013 Публикувано Октомври 28, 2013 Направих нова библиотека на тюню, сега се логвам но в момента в който искам да сваля някое приложение ми дава като на телефона "Your Apple ID was disabled" явно наистина има проблем с акаунта Цитирай
iPhoneman Публикувано Октомври 28, 2013 Публикувано Октомври 28, 2013 Ако така смяташ и не пропускаш нещо дано откриеш телефона и им се обади. Имах подобен проблем с един акаунт преди години поради неизпълнено плащане на едни неща и след продължаване на плащането остана, като неактивен поради тяхна грешка и ми го оправиха след позвъняване по телефона, за 1 минута бе всичко, но нямаше друг начин. Цитирай
profusion Публикувано Октомври 29, 2013 Публикувано Октомври 29, 2013 (редактирано) Сега пак чатих наистина не мога да купувам/свалям, прегледах си покупките да им кажа дали са мои и казаха ми да звъня на 00800 6002 7753 за България Опрабиха го след 30мин на телефона не казаха какво му е било ?! ПП някой пробвал ли е тая 2-степ верификейшън на Апъл ИД и има ли смисъл от нея? Редактирано Октомври 29, 2013 от profusion Цитирай
Alxx® Публикувано Октомври 29, 2013 Публикувано Октомври 29, 2013 Да, работи отлично директно от телефона. 1 Цитирай
profusion Публикувано Октомври 29, 2013 Публикувано Октомври 29, 2013 То добре ама в Manage your security settings я нямам опцията, има само опция за парола. 1 Цитирай
profusion Публикувано Ноември 1, 2013 Публикувано Ноември 1, 2013 Моите мъки продължават почна да ми иска ресет на паролата през 2 дни (вече сигурно 12 пъти от октомври месец) дори и след 3 разговора със съпорта. Изводите които ми намекват е, че някой иска да ми се логне в акаунта, интересно как, след като последният път смених ID-то си с чисто нов направен емейл, а рекуеста за ресета ми отиват в гугъл поща със сигурност от 2-стъпки с код от телефона.... И така, ресетвам, логаут, и въвеждам на 2-та мака телефон и таблет новата парола и ИД, до след няколко дена при което някое от устройствата ми изплюва съобщението, че трябва да ресетна ПП освен това нямам "странни" закупени приложения в историята Някой да помага Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.