Grievous Публикувано Ноември 26, 2012 Сподели Публикувано Ноември 26, 2012 Потребителите и феновете на устройствата на Apple намериха начин, как може да елиминират досадно дългото чакане за включване към операторите за техническа поддръжка. Стана ясно, че след като клиентът произнесе няколко по-нецензурни думи бива веднага включван към оператора. Тази „функционална" особеност е била спомената от потребител в социалните мрежи, споделяйки, че след като е позвънил на техническата поддръжка и роботът му е казал всички възможни опции не му е останало нищо друго освен да изругае по-цветисто. Автоматичният глас отсреща внезапно прекъснал по средата на думата, извинил се и след 10 секунди потребителят вече бил прехвърлен към техническата служба. Съобщението на този потребител предизвика голям интерес в социалните мрежи, като в коментарите си много хора споменават, че методът действа безотказно, други пък казват, че знаят за него отдавна. Използването на тази технология от Apple е доста популярна. Свързана е преди всичко с това, че по този начин компанията успява да съхрани лоялността и доверието на клиентите, въпреки, че техните проблеми едва ли ще бъдат решени веднага, тъй като и роботът и живия оператор оставят клиента да тръпне в очакване. Технологията се използва и от един от най-големите конкуренти на Apple - Microsoft, както и от някои водещи световни интернет провайдъри и телефонни служби. HiComm 2 Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
LUBECA Публикувано Ноември 26, 2012 Сподели Публикувано Ноември 26, 2012 Да ги почваме тогава... 3 Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Alxx® Публикувано Ноември 27, 2012 Сподели Публикувано Ноември 27, 2012 Около две минути "сипвах" на ментел, ама оно си рупа едно и също: "Ментел, развейте" 1 Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Александър Бигожин Публикувано Ноември 27, 2012 Сподели Публикувано Ноември 27, 2012 По-добре да ругаем MIcrosoft... заслужават го. Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Alxx® Публикувано Ноември 27, 2012 Сподели Публикувано Ноември 27, 2012 Да,бе, те другите са светци... Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
The Shaman Публикувано Ноември 27, 2012 Сподели Публикувано Ноември 27, 2012 3 Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Lyudmil Публикувано Ноември 27, 2012 Сподели Публикувано Ноември 27, 2012 Аз тея дни мисля да им пиша на ябълката заради драскотините по корпуса. Нищо, че сумати хора са им писали за това, но да не решат да сменят телефоните на недоволните с такива от някоя нова подобрена партида и аз да не мога да се възползвам. Само, че все още обмислям какво точно да им пиша и колко ядосано да звучи. Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Alxx® Публикувано Ноември 27, 2012 Сподели Публикувано Ноември 27, 2012 "Is this your "premium" product?!" Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
kal1ch Публикувано Ноември 27, 2012 Сподели Публикувано Ноември 27, 2012 Не забравяй да вмъкнеш terrible user experience и not a very happy customer. Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
algor Публикувано Ноември 27, 2012 Сподели Публикувано Ноември 27, 2012 "Is this your "premium" product?!" Това е идеална реплика за рекламация на мъж на 70 към оня горе ( Господ визирам ), касаеща мъжкото достойнство. 2 Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Alxx® Публикувано Ноември 28, 2012 Сподели Публикувано Ноември 28, 2012 Чувал съм, че при някои хорица работи до финал Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.