Grievous Публикувано Април 2, 2013 Публикувано Април 2, 2013 Прав си. Целта на всяка една реклама е да се обсъжда продукта/услугата. Явно са успяли. П.П. Пия Стела или Шуменско Премиум-другите бири някак не са ми по вкуса,камо ли Загорка. Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Хм, тук си на друго мнение. Пияница Sent from my iPhone using Tapatalk v.1.14.2 3 Цитирай
BulgarianSS Публикувано Април 3, 2013 Публикувано Април 3, 2013 Е...приятелите ми са и фенове Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Цитирай
tonygti Публикувано Април 8, 2013 Публикувано Април 8, 2013 Аз много уважавам Tuborg. И то точно стъкло 500мл. Цитирай
tommy Публикувано Април 9, 2013 Публикувано Април 9, 2013 Малко мнение, без претенции за експертност - преди две години ходихме с жената в музея на Хайнекен в Амстердам /Heineken Experience/ и имахме възможност да се насладим на изключително вълнуващия процес на пивоварство. Та, по темата - накрая ни почерпиха с наливна бира, която имаше абсолютно същия вкус като нашата малка 330 мл. стъкло. Мога да гарантирам за това, защото от 7-8 години пия само такава бира. Голямата 500 мл. има съвсем друг вкус. Не знам на какво се дължи, но все се чудех защо в заваденията винаги малката бира е по-скъпа от голямата. Явно има защо... Цитирай
Grievous Публикувано Април 9, 2013 Публикувано Април 9, 2013 Добре, а как ще ми обясниш това? Малка минерална 0.50 ст Голяма минерална 0.80 ст Разликата е литър. Цитирай
adept Публикувано Април 9, 2013 Публикувано Април 9, 2013 Лесно Цената на един продукт се състои от себестойност плюс фиксирани разходи за производство, пласмент, реклама, администрация и т.н. Ако себестойонстта на самия продукт е по-ниска от добавения микс, то тогава имаме горната ситуация. Освен това в подобни случаи цената се коригира и допълнително, за да се стимулират продажбите на по-голямо количество от продукта, което естествено носи по-голяма печалба. Ако допуснем теоретично и много грубо, че добавените разходи са да речем 35ст. на единица продукт, а цената на 1/2л вода е 15 ст., то тогава имаме точно: малка: 35 + 15ст = 50 ст голяма: 35 + 3x15ст = 80 ст и ако допуснем, че фирмата печели по 5ст. на литър вода: Печалбата от малката е: 2.5ст, а от голямата 7.5ст. Но като оставим водите на страна, аз все още недоумявам, какъв е точно смисъла на тия реклами. Верно е, че няма лоша реклама, но в този случай имаме ужасно тъпа такава и поне на мен ми действа много изнервящо и в никой случай не би могла да позиционира марката в главата ми, още по-малко да я купувам... Цитирай
Alxx® Публикувано Април 9, 2013 Публикувано Април 9, 2013 Както каза адаша - свършили са си работата. На мен и теб не влияе, но я коментираме, а това само по себе си все ще подсети някой да изпие поредната Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.