niksan76 Публикувано Септември 17, 2014 Публикувано Септември 17, 2014 Много благодаря за съвета! Ужасно си прав. От опит знам как съм се чувствал на неговата възраст когато са ми купували нещо което смятат, че трябва, а аз съм искал съвсем друго.Ама пък пустото колело дето си е харесъл поне дискови спирачки да имаше, но ............ Цитирай
Alxx® Публикувано Септември 17, 2014 Публикувано Септември 17, 2014 Какво би ти попречило да му го надградиш после? 1 Цитирай
niksan76 Публикувано Септември 17, 2014 Публикувано Септември 17, 2014 Ами да и това е вариант. Въпроса е модела да го позволява. Явно ще се съобразя с желанието на поколението и ще бъде "неговата". Не знам само колко е добро това дето си е избрал, но негова си работа. Цитирай
nikitobet Публикувано Септември 17, 2014 Публикувано Септември 17, 2014 Вземи му тийм едишъна направо, разликата си струва. 1 Цитирай
niksan76 Публикувано Септември 17, 2014 Публикувано Септември 17, 2014 Да, предполагам, но ТЕ ми идва около 950 кинта. По-евтино не го намирам. Затова се чудя между Pro. и Comp. и дали изобщо да е С1 или дa опитaм да gо нaвия за един ZX3. Цитирай
nikitobet Публикувано Септември 17, 2014 Публикувано Септември 17, 2014 Не ти бях видял бюджета, сори. Скъпо идва наистина. Дъщерята имаше ТЕ ама и стана малък, да не му е малък след година- две. Обаче сега се сещам че ТЕ го има само 14.5" а ПРО имат и в 16.5" размер. Предни дискови за Про и Комп са ти 90-120 лв. - хидравлични. И не на последно място, тежко е ... Трябва да хвърлиш едно око на калкулатора. ZX3 не си струва според мен, ако 790 лева можеш да прежалиш би взел ZX4-ка ТЕ, има го бяло и черно, доста добре стои. 1 Цитирай
niksan76 Публикувано Септември 17, 2014 Публикувано Септември 17, 2014 То бюджета си е по-скоро негов. Той си е събрал 650 кинта и иска да му взема колело за тези пари. На мен не ми е проблем да му додам и за ТЕ, ако си струва де? Проблема е, че той е доста слабичък и да не му е тежко. Висок е 145, но е 27 кила. Като клечка е. Определено бих му додал, но за нещо което да може да кара дълго време. За нещо което да кара 2 години и да му стане малко не съм навит. Затова искам и съвет от форума, какво да избера. Благодаря много! Цитирай
mirror Публикувано Септември 17, 2014 Публикувано Септември 17, 2014 Младежа си е избрал колело за скачане, тъй че не му се бъркай, а му го вземи. Ако по-късно е разбрал, че греши не му натяквай, той сам ще се поучи.... 1 Цитирай
niksan76 Публикувано Септември 17, 2014 Публикувано Септември 17, 2014 Гледам, че ZX4 TE е по-тежко от C1 Pro около 1 кг. и май ще се избира С1, но явно ще се решава в магазина на място. Цитирай
niksan76 Публикувано Септември 26, 2014 Публикувано Септември 26, 2014 Привет колеги! Още не сме купили колелото на малкия, но тези дни май тряба да го направим. Замислих се дали пък не е по-разумно вместо скъпо колело на DRAG да не взема евтино на Scott. Спрях се на ето това: http://www.scott.bg/bg/-2014/466--scott-aspect-670.html Вие какво мислите? Подрви и приятен ден! Цитирай
Wayward Публикувано Септември 26, 2014 Публикувано Септември 26, 2014 800лв. вече е евтино детско колело?явно отдавна не следя цените Цитирай
mirror Публикувано Септември 26, 2014 Публикувано Септември 26, 2014 @niksan76 драгчето не е ли по-евтино? Цитирай
niksan76 Публикувано Септември 29, 2014 Публикувано Септември 29, 2014 Wayward, 800лв. за мен са доста пари, но колелото което му купя ще му е за много време и не е съвсем детско. Парите той си ги е събрал, а и си продаде неговото. Просто 800лв. е най-евтиното колело на Scott и среден клас на Drag. Mirror, aми Drag C1 Pro e около 700 кинта, а Drag C1 TE е около 900. Мисълта ми беше кое е по-добър вариант, евтин Scott или среден клас DRAG? Цитирай
mirror Публикувано Септември 29, 2014 Публикувано Септември 29, 2014 Аз залагам на Drag . Има ли тук някой MTB фен от Плевен? Цитирай
roll2puff Публикувано Септември 29, 2014 Публикувано Септември 29, 2014 Преди време питах за сервиз.... Проблема ми беше, че сменената миналото лято капла, беше наплетена офсет. Караше се така, но както очаквах, даде отражение и ос-та се беше изкривила. Днес подкарах след направена профилактика: пренаплитане и изправяне на двете капли, смяна на задна ос, смяна на накладки(задни), смяна на команда и жилото към нея. Останах доволен. Оставих го в петък с уговорката днес да е готово. Вместих се в предвидения бюджет, съобразно класа на частите, излезе приличните 60 лв. Сервиза се намира на Тотлебен 37, в локалното посока Княжево, малко преди Несторов. Продават цели колела и части. Човека си личи, че е зарибен байкър. Цитирай
Alxx® Публикувано Септември 29, 2014 Публикувано Септември 29, 2014 Има още един наблизо - пак посока Княжево, но вече по Борис 3-ти. От ул. Мъглен(следващият светофар след Несторов/Гешов по новому) влизате в локалното посока Княжево и след около 300 метра гледате вдясно в кооперацията срещу пешеходния светофар. Освен, че имат бая части, разполагат със стругче за преправяне и пр. Цитирай
niksan76 Публикувано Октомври 6, 2014 Публикувано Октомври 6, 2014 Купихме колелото - Drag C1 TE. Благодаря на всички колеги за помоща! Поздрави! 1 Цитирай
Ради Аврамов Публикувано Октомври 6, 2014 Публикувано Октомври 6, 2014 (редактирано) За съжаление се налага да се разделя с моето колело. Ето го и него (малко реклама) : Линк към обявата : http://olx.bg/prodav...-bayk-i58671912 Редактирано Октомври 6, 2014 от Ради Аврамов Цитирай
Grievous Публикувано Октомври 8, 2014 Публикувано Октомври 8, 2014 Ради, би ли ми казал колко тежи цялото колело? Цитирай
Ради Аврамов Публикувано Октомври 8, 2014 Публикувано Октомври 8, 2014 Ами не знам за съжаление, нямам кантар. Не е леко, колкото пистов бегач, но за колело с двойно окачване с такъв ход е много леко Все още се продава, а цената е по-малка от 1/3 от реалната му цена. Цитирай
Grievous Публикувано Октомври 8, 2014 Публикувано Октомври 8, 2014 Имахме спор. Аз казах, че е под 12 кг. Затова попитах. Цитирай
Ради Аврамов Публикувано Октомври 8, 2014 Публикувано Октомври 8, 2014 (редактирано) Тия дни може да взема от някой един кантар и ще ти кажа. Това, че рамката е размер XL също има значение. Повечето са L. За такъв тип каране обикновените колела са по над 15-16кг. Редактирано Октомври 8, 2014 от Ради Аврамов Цитирай
Grievous Публикувано Октомври 8, 2014 Публикувано Октомври 8, 2014 Аз съм с твърдак и от 15 кг съм го свалил на 12,300. Имаш ли желание, пари и свободно време, всичко се постига. И все пак, ако можеш метни го на кантара. После ще обадя какъв е бил баса. Цитирай
Ради Аврамов Публикувано Октомври 21, 2014 Публикувано Октомври 21, 2014 (редактирано) Кольо 12,4 кг е губиш с 400 гр. Естествено ако му махна някои аксесоари (стойка за шише, километраж, огледало, фар...) ще стане под 12 ама не в това е смисъла Аз не съм гонил лекота, а здравина, затова е и с такива огромни гуми, които също много тежат. Редактирано Октомври 21, 2014 от Ради Аврамов Цитирай
Grievous Публикувано Октомври 21, 2014 Публикувано Октомври 21, 2014 Не забравяй, че съм мод и мога да ти редактирам мнението. Той иска да го види написано от теб, пък от там нататък... Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.