Pe6o666 Публикувано Февруари 18, 2014 Публикувано Февруари 18, 2014 Свършила тя. Мисля ако е ремонтиран, да не го вземам. Цитирай
Alxx® Публикувано Февруари 18, 2014 Публикувано Февруари 18, 2014 Няма как да ги наведеш за смяна, според ЗЗП ти дължат работещо устройство, не ново. Криейтив не играе при телефони, закупени от оператор. Не играе и при тези, купени от технополис, техномаркет и т.н., и т.н. Според промените в ЗЗП, претенциите за гаранционно обслужване са към търговеца, който ви е продал стоката. Търговецът как ще я поправи/подмени си е негова работа. Цитирай
mirror Публикувано Февруари 18, 2014 Публикувано Февруари 18, 2014 Говорих с колежката, която работи на МТЕЛ щанда и тя каза, че миналата седмица са заменили iPhone 5 с ред изгорели пиксели, но не знае как МТЕЛ са си го набавили. Сашо е прав за КЗП. Цитирай
Stanev Публикувано Февруари 18, 2014 Публикувано Февруари 18, 2014 Stanev, колко гаранция ти оставаше? Може би за късмет - 13 месеца, но ме мотаха 3 седмици. Цитирай
Alxx® Публикувано Февруари 18, 2014 Публикувано Февруари 18, 2014 Нищо работа. Законовият срок за изпълнение на гаранция е 30 календарни дни. След това имате право на разваляне на сделката и връщане на пълната сума без уговорки. Във връзка с това, следете дати на протоколи, когато оставяте стока на ремонт или замяна. 1 Цитирай
Asen_77 Публикувано Февруари 19, 2014 Автор Публикувано Февруари 19, 2014 Нищо не значи. Просто още не са стигнали до него - В процес на сервизиране ... Цитирай
Pe6o666 Публикувано Февруари 19, 2014 Публикувано Февруари 19, 2014 Сервизния статус беше друг вчера. Каквото, такова. Ще го мисля като го върнат. Цитирай
Huntly Публикувано Февруари 21, 2014 Публикувано Февруари 21, 2014 Здравейте. При мен случея е следния.. Става въптос за iPhone 4S с гаранция до 10.10.2014. Телефона е копиван от часни лице, но гаранцията се води на фирмата в която е работел... Не сме правили договори за продажбата. Телефона вече един път е даван от мен в сервиза на ментел.. беше бъгнал софтуерно - ресторнаха го и ми го върнаха след 3/4 дни.. Сега обаче говорителя започна да гъгри и ми се ще да го оправят. Как ще ме посъветвате да им го поднеса за подмяна без да ме извъртат? Възможно ли е да се направят на луди, че тела не се води на мое име а на фирма? Цитирай
Asen_77 Публикувано Февруари 21, 2014 Автор Публикувано Февруари 21, 2014 Не би трябвало да се направят за това след като телефона си има легална гаранция. Защити се от всякакви други вьзможни последващи проблеми описани в темата. Цитирай
Pe6o666 Публикувано Февруари 26, 2014 Публикувано Февруари 26, 2014 От днес се радвам на чисто нов телефон! Браво на Мтел. Смениха го без увъртане. Тоя път се доказаха 4 Цитирай
Asen_77 Публикувано Февруари 26, 2014 Автор Публикувано Февруари 26, 2014 Честито и дано тоя път най-накрая са уцелили читав 1 Цитирай
satanatos Публикувано Март 20, 2014 Публикувано Март 20, 2014 Аз днес оставих моята 5-ца за сервиз. Бутона за намаляне на звука не работи. Много странно, но нито заводски настройки, нито реинстал на ОС-а помогнаха. Явно е хардуерен проблема. Не е изпускан, мокрен ( погледнах единия LCI сензор при сим картата - чисто бял си е ) . Да видим каква ще я свършат... Че вече сме на 'Ти' с отдела 'Жалби' на М-Тел...... Цитирай
satanatos Публикувано Април 3, 2014 Публикувано Април 3, 2014 От вчера и аз се радвам на нов iPhone 5. Докато са така точни, ще им остана клиент. Цитирай
baronbg Публикувано Април 3, 2014 Публикувано Април 3, 2014 С оглед на последните отзиви, май трябва да променим заглавието. Цитирай
JVV Публикувано Април 3, 2014 Публикувано Април 3, 2014 Аз оставих 5-ца на 8 месеца с неработещ lightning конектор. Не го подмениха, а го върнаха ремонтиран. Конекторът работи. Цитирай
Alxx® Публикувано Април 3, 2014 Публикувано Април 3, 2014 Ако не ви извъртят - подменят, но само неспасяеми случаи. Понеже вече нямат нищо общо с Епъл, телефоните се ремонтират(стига да могат) в сервиз на хърватска фирма, в кв. Драгалевци. Цитирай
Asen_77 Публикувано Август 3, 2014 Автор Публикувано Август 3, 2014 Да разкажа за поредната драма с МТел - некадърност на служителите по магазините този път. Както обявиха от Ейпъл за дефектните зарядни модел 1300 и МТел потвърдиха за смяната им, отидох в офис на МТел в ТheMall София за да оставя дефектното зарядно ( което всъщност наистина не зареждаше моя iPhone 4 и изписваше, че аксесоара не се поддържа ). Та оставих зарядното и започнах да чакам обаждане за да си получа новото зарядно. През това време правех доста неуспешни опити с проверката на статуса в сайта на МТел по номера на сервизната поръчка. Изчаквайки две седмици без никакво обаждане за смяната на зарядното се обадих на *88 за да попитам какво се случва и оттам ми потвърдиха, че на сайта не може да се потвърди статуса на поръчката и ще изчакам за обаждане от технически отдел. Отново продължих да чакам, но отново никой не се свърза с мен. Когато изтече едномесечния срок на сервизната поръчка, отидох до офиса в който оставих старото зарядно. С влизането поисках да напиша жалба по създадения проблем. Докато си пишех жалбата, момчето което пое поръчката и първия път извади от склада зарядно завито в листа със сервизната поръчка. Оказа се, че всъщност това си е моето старо зарядно и изобщо не е изпратено за смяна в офиса на МТел. Усмихваха ми се и се извиняваха с колежка, която го била преместила и затова не заминало за офиса. Както и да е дописах си жалбата, подадох я и си тръгнах. Разбира се още на следващия ден станах много интересен за отдела жалби, а в последствие разбира се и на управителката на магазина. Първоначално разговарях няколко пъти с технически отдел, който започна разговора с - Извиняваме се много, следващия месец ще Ви бъде без месечна такса. След което в няколко разговора установихме всички проблеми свързани със замяната на зарядното и ме увериха, че в максимално кратки срокове ще ми бъде предоставено новото зарядно. Това беше ден петък, след което в ден понеделник ми се обади управителката на магазина в който стана цялата случка, за да ме пита за държанието на служителите си и да ме увери, че максимално бързо ще ми бъде дадено новото зарядно. С госпожата стигнахме до извода, че една месечна такса е недостатъчна компенсация за тази ситуация и съответно от нея получих допълнително още 2 месечни такси. В крайна сметка още същия ден ми се обади допълнително за да потвърди, че зарядното е налично и мога да си го получа. Не ми беше удобно да минавам отново до офиса им, затова ми го изпратиха с куриер на следващата сутрин в офиса. В крайна сметка от некадърността и безотговорността на служителите, получих с един месец закъснение ново зарядно модел 1400, което зарежда телефона идеално и няма съобщения за неподдържан аксесоар, както и три последващи месеца без месечна такса. Искайте си, иначе няма кой да ви даде ( при следваща издънка ще им искам 6 месеца без такса ). 8 Цитирай
Alxx® Публикувано Август 3, 2014 Публикувано Август 3, 2014 Хихи, така трябва. Евала братле, никакви отстъпки на паразити! 3 Цитирай
newabv Публикувано Август 15, 2014 Публикувано Август 15, 2014 Моите наблюдения през годините (споменавал съм го и друг път) са, че мтел са измамници на дребно, но са май единственият оператор в БГ, който прави разни компенсации. Странно е, но е така. 1 Цитирай
baronbg Публикувано Август 15, 2014 Публикувано Август 15, 2014 Те щото другите не са измамници. Същата боя, друг цвят. 2 Цитирай
WULAS Публикувано Август 15, 2014 Публикувано Август 15, 2014 Глобул поне не ми надписват сметките. Цитирай
Asen_77 Публикувано Август 16, 2014 Автор Публикувано Август 16, 2014 По същия начин аз ще ти кажа, че за 15 години МТел никога не са ми надписвали сметка. Всичките са един дол дренки, но като мрежа и покритие МТел са една идея пред другите. 3 Цитирай
baronbg Публикувано Август 16, 2014 Публикувано Август 16, 2014 Последното изречени е разковничето, другото е пунта мара. 3 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.