Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Recommended Posts

Публикувано

Свършила тя. Мисля ако е ремонтиран, да не го вземам.

  • Отговори 54
  • Created
  • Последен отговор

Топ автори в тази тема

  • Asen_77

    9

  • Pe6o666

    8

  • Alxx®

    8

  • Lyudmil

    4

Публикувано

Няма как да ги наведеш за смяна, според ЗЗП ти дължат работещо устройство, не ново. Криейтив не играе при телефони, закупени от оператор. Не играе и при тези, купени от технополис, техномаркет и т.н., и т.н. Според промените в ЗЗП, претенциите за гаранционно обслужване са към търговеца, който ви е продал стоката. Търговецът как ще я поправи/подмени си е негова работа.

Публикувано

Говорих с колежката, която работи на МТЕЛ щанда и тя каза, че миналата седмица са заменили iPhone 5 с ред изгорели пиксели, но не знае как МТЕЛ са си го набавили.

Сашо е прав за КЗП.

Публикувано

Stanev, колко гаранция ти оставаше?

Може би за късмет - 13 месеца, но ме мотаха 3 седмици.

Публикувано

Нищо работа. Законовият срок за изпълнение на гаранция е 30 календарни дни. След това имате право на разваляне на сделката и връщане на пълната сума без уговорки. Във връзка с това, следете дати на протоколи, когато оставяте стока на ремонт или замяна.

Публикувано

Каквото и да значи.....

9agu6agy.jpg

Публикувано

Нищо не значи. Просто още не са стигнали до него - В процес на сервизиране ...

Публикувано

Сервизния статус беше друг вчера.

Каквото, такова.

Ще го мисля като го върнат.

Публикувано

Здравейте. При мен случея е следния.. Става въптос за iPhone 4S с гаранция до 10.10.2014. Телефона е копиван от часни лице, но гаранцията се води на фирмата в която е работел... Не сме правили договори за продажбата. Телефона вече един път е даван от мен в сервиза на ментел.. беше бъгнал софтуерно - ресторнаха го и ми го върнаха след 3/4 дни.. Сега обаче говорителя започна да гъгри и ми се ще да го оправят. Как ще ме посъветвате да им го поднеса за подмяна без да ме извъртат? Възможно ли е да се направят на луди, че тела не се води на мое име а на фирма?

Публикувано

Не би трябвало да се направят за това след като телефона си има легална гаранция. Защити се от всякакви други вьзможни последващи проблеми описани в темата.

Публикувано

От днес се радвам на чисто нов телефон!

Браво на Мтел.

Смениха го без увъртане.

Тоя път се доказаха :)

Публикувано

Честито и дано тоя път най-накрая са уцелили читав ;)

  • 3 седмици по-късно...
Публикувано

Аз днес оставих моята 5-ца за сервиз. Бутона за намаляне на звука не работи. Много странно, но нито заводски настройки, нито реинстал на ОС-а помогнаха. Явно е хардуерен проблема. Не е изпускан, мокрен ( погледнах единия LCI сензор при сим картата - чисто бял си е ) . Да видим каква ще я свършат... Че вече сме на 'Ти' с отдела 'Жалби' на М-Тел......

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

От вчера и аз се радвам на нов iPhone 5. Докато са така точни, ще им остана клиент.

Публикувано

С оглед на последните отзиви, май трябва да променим заглавието.

Публикувано

Аз оставих 5-ца на 8 месеца с неработещ lightning конектор. Не го подмениха, а го върнаха ремонтиран. Конекторът работи.

Публикувано

Ако не ви извъртят - подменят, но само неспасяеми случаи. Понеже вече нямат нищо общо с Епъл, телефоните се ремонтират(стига да могат) в сервиз на хърватска фирма, в кв. Драгалевци.

  • 3 месеца по-късно...
Публикувано

Да разкажа за поредната драма с МТел - некадърност на служителите по магазините този път.

Както обявиха от Ейпъл за дефектните зарядни модел 1300 и МТел потвърдиха за смяната им, отидох в офис на МТел в ТheMall София за да оставя дефектното зарядно ( което всъщност наистина не зареждаше моя iPhone 4 и изписваше, че аксесоара не се поддържа ). Та оставих зарядното и започнах да чакам обаждане за да си получа новото зарядно. През това време правех доста неуспешни опити с проверката на статуса в сайта на МТел по номера на сервизната поръчка. Изчаквайки две седмици без никакво обаждане за смяната на зарядното се обадих на *88 за да попитам какво се случва и оттам ми потвърдиха, че на сайта не може да се потвърди статуса на поръчката и ще изчакам за обаждане от технически отдел. Отново продължих да чакам, но отново никой не се свърза с мен. Когато изтече едномесечния срок на сервизната поръчка, отидох до офиса в който оставих старото зарядно. С влизането поисках да напиша жалба по създадения проблем. Докато си пишех жалбата, момчето което пое поръчката и първия път извади от склада зарядно завито в листа със сервизната поръчка. Оказа се, че всъщност това си е моето старо зарядно и изобщо не е изпратено за смяна в офиса на МТел. Усмихваха ми се и се извиняваха с колежка, която го била преместила и затова не заминало за офиса. Както и да е дописах си жалбата, подадох я и си тръгнах. Разбира се още на следващия ден станах много интересен за отдела жалби, а в последствие разбира се и на управителката на магазина. Първоначално разговарях няколко пъти с технически отдел, който започна разговора с - Извиняваме се много, следващия месец ще Ви бъде без месечна такса. След което в няколко разговора установихме всички проблеми свързани със замяната на зарядното и ме увериха, че в максимално кратки срокове ще ми бъде предоставено новото зарядно. Това беше ден петък, след което в ден понеделник ми се обади управителката на магазина в който стана цялата случка, за да ме пита за държанието на служителите си и да ме увери, че максимално бързо ще ми бъде дадено новото зарядно. С госпожата стигнахме до извода, че една месечна такса е недостатъчна компенсация за тази ситуация и съответно от нея получих допълнително още 2 месечни такси. В крайна сметка още същия ден ми се обади допълнително за да потвърди, че зарядното е налично и мога да си го получа. Не ми беше удобно да минавам отново до офиса им, затова ми го изпратиха с куриер на следващата сутрин в офиса.

В крайна сметка от некадърността и безотговорността на служителите, получих с един месец закъснение ново зарядно модел 1400, което зарежда телефона идеално и няма съобщения за неподдържан аксесоар, както и три последващи месеца без месечна такса. Искайте си, иначе няма кой да ви даде ;) ( при следваща издънка ще им искам 6 месеца без такса ).

Публикувано

Хихи, така трябва. Евала братле, никакви отстъпки на паразити!

Публикувано

Само така!

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

Моите наблюдения през годините (споменавал съм го и друг път) са, че мтел са измамници на дребно, но са май единственият оператор в БГ, който прави разни компенсации. Странно е, но е така.

Публикувано

Те щото другите не са измамници. Същата боя, друг цвят.

Публикувано

Глобул поне не ми надписват сметките. :)

Публикувано

По същия начин аз ще ти кажа, че за 15 години МТел никога не са ми надписвали сметка. Всичките са един дол дренки, но като мрежа и покритие МТел са една идея пред другите.

Публикувано

Последното изречени е разковничето, другото е пунта мара.

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.



Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...