Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Recommended Posts

Публикувано

След като миналата година в Италия Апъл е била глобена със 900000€ за не спазване на изискване от страна на Европеския съюз за две годишна гаранция. Изглежда сега Апъл ревизира условията по гаранция за тези три държави и по специално за поправки и замяна на техни продукти за две години а не както до сега за една година. Нищо не се казва за останалите държави от EU но е въпрос на време и там да се приложи.

Само уточнявам че Апъл дават 1 год гаранция навсякъде с цел да си продават Апъл каре. Но в EU наредбата казва че всички продукти трябва да са със задължително две години гаранция.

Пускам линк който го интересува.

Благодаря ви.

http://9to5mac.com/2013/06/12/apple-changes-warranty-policy-in-belgium-to-offer-two-years-protection/

Публикувано

И в Англия е 1 година и то не само епъл. Няма продукт , който да си купиш и да е с повече от 1 година гаранция. Ако искаш допълнителни години си плащаш като поп. Дано и тука да направят някой колективен иск.

Публикувано

В България, ако пазаруваш от официалните вносители гаранцията е 2 години /заради ЕС/, но ако взимаш продукта на юридическо лице /с фактура/ е 1 година.

Публикувано (редактирано)

Тук и от Мтел и от Глобул телефоните са с две години гаранция. Преди два месеца сменихме iPhone 4 на 1г и 6м в Глобул без проблем, ако не броим забавянето от тяхна страна с... 28 дена. Гадовете чакаха до последно!

От Мтел беше на фирмата и пак беше с 2 години.

Редактирано от kaizera
Публикувано

Да знам за БГ. Но в EU нещата стоят по различен начин.

В тази връзка сега се замислям за моя сценарий какъв ще бъде. Купувам си продукт който вече е с две години гаранция и преди да свърши гаранцията отивам и си вземам Апъл Каре за 2 или 3 год. и така продукта може да ми е с 4 или 5 год.

Да обаче не се знае как ще стоят нещата със Апъл каре може и да го намалят като срок или спрат.

В тази връзка ще вляза във Italy store да разгледам как са нещата.

Публикувано

Да в България от операторите са с две години гаранция, но първата се поема от Apple, а втората от оператора. Телефони прескочили първата година са по-проблемни за смяна и от операторите играят всякакви номера на клиентите. Аз съм потърпевш точно в момента и проблема е описан в друга тема във форума - http://bgiphone.com/topic/24351-%D0%B8%D0%B7%D0%BC%D0%B0%D0%BC%D0%B0-%D0%BE%D1%82-%D0%BC%D1%82%D0%B5%D0%BB-%D1%81-%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%86%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D0%BD-%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D1%84%D0%BE%D0%BD/

За момента още не съм получил новия телефон. Ще напиша в момента в който си получа телефона развръзката. Но се заяждат сериозно и трябва да си отстояваш правата за да не бъдеш Прецакан.

Публикувано (редактирано)

@koksibg: Ще ти стане 4-5 години, ама... друг път ;) Apple Care важи 3 години от датата на покупката, без значение кога си го активирал.

Редактирано от Jekylll
Публикувано

ОК. jekylll

Съгласен съм с теб, няма как 5 или 10г гаранция да имаш.

Но в момента ако вземеш MBP заводски е 1г гаранция нали.(това за EU важи + UK както спомена колегата)

Купуваш Апъл каре и имаш 3 г гаранция.

Айде сега ми отговори ако влезе това с гаранцията да е задължителна 2г + покупка на Апъл каре план за 2г колко гаранция ще имам?

Аз си мисля че ще намалят цената и срока от 2г на 1г.

И така пак ще имаш 3г гаранция както е сега.

Нема смисъл да спорим преди да е станало факт в цял EU.

Публикувано

Ами aко гаранцията ти е 2 години е безсмислено да плащаш за 2 години AppleCare (освен ако не искаш да спонсорираш Apple ;) ), щото нищо повече няма да получиш.

Публикувано

Здравейте,

(Дано не се отклонявам много от темата)

Вчера купих ipad mini от техномаркет с фактура на юридическо лице.

Днес видях че гаранцията към creative center е 12 мес. - заводската на apple.

Попитах управителя дали не е редно да е 24 мес. ,а той ми отговори че касовия бон които съм копирал и прикрепил към фактурата ми дава 24 мес заради закона относно гаранцията, а тази гар. карта е изписана само за apple-ската гаранция(която е worldwide 12месеца).

Моля кажете мнение по въпроса дали мога да разчитам на тази приказка или да очаквам при проблем след първата година ако възникне проблем да уцеля греда.

Поздрави

Публикувано

Само да ви напомня, че каквото и да решава ЕС, при нас се прилага след съответните промени в законодателството, което пък от своя страна, не е гаранция за липса на своеволия и измами от страна на търговците. Случката в Италия е противоречие в законите, защото Епъл се явяват едновременно производител(задължително 1 год гаранция, според ЕС) и търговец(Епъл стор, търговската е минимум две год). Самите Епъл, имат бъдещи промени в политиката на сервизиране, като практиката със замени на у-ва полека ще отпадне(в държавите, в които има Епъл ритейл стор).

Викторе, според новия ЗЗП, претенции се отправят САМО към търговеца който ти е продал стоката! Оттам, нататък, отношенията м/у Криейтив, Епъл и техношит не те интересуват.

Публикувано

Alxx

Съгласен съм със теб 50/50.

Пада и фона ми са от ЮК ретаил сторе тяхния даже.

И двете у-ва са с 1г гаранция.

Даже и друг колега го писа в началото.

А останалото друго което казваш е така според мен.

Благодаря ви.

А и нещо друго.

Хайде да не прекосяваме реката преди да сме стигнали реката.

Сиреч нека видим какво ще се случи по напред във времето.

Публикувано

Скоро някъде четох, че жената отговаряща за състоянието на Аппле Саре е замислила дълбоки промени най-вече в заплащането, което ако си спомням добре може да се превърне в месечен абонамент, а не както сега.

Тук и от Мтел и от Глобул телефоните са с две години гаранция.

Apple няма поддръжка и гаранция в много държави, между тях България. За айфон казвам. Нормално Мтел да е с две години.

Публикувано

Мдам, ментел са просто търговец в случая. Кокси, в Англия не са решили да ги газят, за разлика от Италия. ЕС не е една държава, все пак.

Относно абонаментното сервизиране имах предвид в горния пост. Просто няма достатъчно данни засега, но идеята им е малките ремонти да се правят на място, в джиниъс бара и да можеш да кихаш за по - дълъг период нещо като застраховка/обслужване за дребни случки. Искат да убият независимите сервизчета.

Публикувано

Това със по-сериозно сервизно обслужване в АпплеСторе някъде пишеше, че вече е в ход - дисплеи, хоум бутони т.н.

Не е зле замислено, но не знам точно цените и въобще всякакви подробности.

Аппле Саре е някак си по-удобно, но разбира се заплащането му не е никак добре направено и може би ако са някакви вноски от по 5-10 лева на месец, подобно като една обикновена застраховка, вероятно ще е по-купувано.

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...