Премини към съдържанието

Относно завеждане щета в областни центрове на Армеец


algor
 Сподели

Recommended Posts

Здравейте, колеги!

В сайта на Армеец има следното изречение, относно завеждането на щетите, в следствие снощната градушка в София:

Щети, нанесени в гр.София, в рамките на горепосочения срок, клиентите могат да регистрират и в ликвидационните центрове в страната – Пловдив, Варна, Бургас, Велико Търново, Стара Загора, Перник, Благоевград, Казанлък, Плевен, Хасково, Габрово и Ловеч.

Някой в Благоевград или Пловдив, който има близък познат или приятел, който работи в Армеец нека му звънне само да потвърди човека, че ако отида там на оглед няма да ми се изсмеят и да ме върнат.

Затова говоря за близък човек, че не ми се звъни на общо основание.

Сещате се вече по колко коли има на опашки в София и ще ми е по-евтино и по-бързо да отида някъде извън столицата, отколкото да вися тук и да си губя времето два дни.

Предпочитам Пловдив, защото ще правя Мерцедеса там, че не ми се занимава с тия дебили в София по ред причини.

Благодаря предварително за съдействието и приятен ден на всички! :smile:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Потвърдиха ми от агент на застрахователи, че информацията е вярна на 100%.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Идеално!

Значи подготвям колите и паля към Пловдив.

Много благодаря за съдействието! :smile:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Даже ме посъветваха, да завеждате сега дори и стари, защото е много опростен режима в момента. Иначе се изисквали бележки от метеорологични служби и т.н. Също като допълнителна информация - ликвидациите ще работят събота и неделя поради големите опашки в момента.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Да, още снощи се сетих, че всичко живо ще се юрне да завежда стари щети, като използва причината градушка.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Мегани с пластмасови калници имат дупки по тях от градушката. На Красно Село е било доста силно и оттам ми пратиха снимка на пробит калник.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм готов - описан, а след няколко часа ще имам на пощата и възлагателно писмо.

Даже оставих колата в Пловдив в сервиза.

Съветвам всички пострадали - ориентирайте се извън София в близки пунктове.

Аз свърших работа в Пазарджик и освен, че хората бяха невероятно коректни и стараещи се да помогнат с всичко и на всяка цена, то цялото удоволствие ми струва около 3 часа и половина време и около 30-ина лева за гориво.

Ако бях останал в София сигурно с дни ще се редя, като гледам каква тарапана е пред пунктовете.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, да споделя и аз от днес от пункта в кв. Манастирски ливади, бул. България, ул. Бяло поле № 8Д (в двора на сервиз Дженеръс Ауто), днес бях в 07.30ч, записах се номер 110, минах около 16.30ч, като си тръгвах записани бяха около 650 коли(може и да са станали повече). Снимането е основното забавяне, гледайте какво ви описват като щети, на мен и на други преди мен "изпускаха" по някоя щета.

Утре списъка продължава от номера който е бил последен, не мога да кажа кой е. Днес отвориха в 07.00 ч, а работното време им е от 08.30, ако някой ще ходи да е рано и да се въоръжи с търпение.

Много късно казаха че може и да се мине в други градове, аз нямаше как с два прозореца счупени.

Успех.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Има ли някакъв срок или зависи от ЗК,че при моята май няма "навалица",нито пък аз време?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Бяха го увеличили на 15 дена, но малко по-късно една от девойките който приемаше, описваше и завеждаше щетите каза че няма да има срок, тъй като имало много коли, но все пак не знам дали е официално.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Официално:

Армеец - 30 дни, ДЗИ - до 25-ти този месец, Алианц - 30 дни, Булстрад - до края на месеца. За Булинс, Евроинс и Виктория нямам идея. Съветват ако имате и стари, незаведени още щети, да налазвате всичко накуп.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Пълна информация за всички дружества от sdi:

Щети от градушката в гр. София

08.07.2014

Уважаеми клиенти,

Във връзка с градушката, която нанесе множество щети в гр. София на 08.07.2014 г., в случай че имате увредено застраховано имущество (автомобил, апартамент, къща) Ви предоставяме следната информация за действия по завеждане на щети:

За Булстрад

- срокът за завеждане на щети по Каско е до 31-ви юли 2014 г.

- срокът за завеждане на щети по Имущество е до 31-ви юли 2014 г.

Ликвидационните центрове по застраховка Каско ще работят с удължено работно време: в делнични дни от 08:00 до 19:30 ч. събота и неделя от 09:00 до 17:00 ч.

Не се изисква бележка от метеорологичните служби и обаждане в Кол центъра на компанията.

За Виктория

- срокът за завеждане на щети по Каско и Имущество е 30 дневен. До края на работната седмица офисите на бул. Тодор Александров 183 и ул. Искър 71 ще работят с удължено работно време за завеждане на щети - от 9:00 до 20:00 часа. Клиентите, които нямат възможност да посетят офис на дружеството, могат да заявят щетите на телефон 0700 19 577.

Не се изисква бележка от метеорологичните служби.

За ДЗИ

- срокът за завеждане на щети по Каско и Имуществ е 25 дни.

До 11.07.2014 г. пунктовте за завеждане на автомобилни щети ще работят с удължено работно време до 19.30 ч., а на 12 и 13.07.2014 г. (събота и неделя) от 09:00 до 16:00 ч.

Не се изисква бележка от метеорологичните служби и обаждане на мобилните групи на компанията.

За Бул Инс

- срокът за завеждане на щети по Каско е до 21.07.2014 г. Работното време на ликвидационните офиси е удължено от 8:00 - 20:00 ч., като ще работят в събота и неделя.

Не се изисква бележка от метеорологичните служби.

За Лев Инс

- срокът за завеждане на щети по Каско и Имущество е 30 дни. Работното време на ликвидационните офиси през следващите дни е удължено от 08:00 - 19:30 ч. като ще работят в събота и неделя.

Не се изисква бележка от метеорологичните служби и обаждане на мобилните групи на компанията.

За Армеец

- срокът за завеждане на щети по Каско е 15 дни. Ликвидационните центрове ще работят в събота и неделя с делнично работно време.

Не се изисква бележка от метеорологичните служби и обаждане на мобилните групи на компанията.

За Уника - Центърът за огледи на ул."Самоков" №60 ще работи с разширено работно време до 19:00 ч през тази седмица. Огледи ще могат да се извършват и в офисите на УНИКА намиращи се на ул."Юнак" №11-13 и на ул."Искър" №8. Претенции по имуществени застраховки, относно увреждания по стъклопакети ще бъдат обработвани по „Бърза ликвидация“ (срещу предоставяне на снимки и описание на увреждането).

- срокът за завеждане на щети по Имущество е до края на месец юли.

За Дженерали

- срокът за завеждане на щети е 30 работни дни и се удължава работното време от 8:00 до 20:00ч. в работни дни.

Щети могат да се заявят онлайн на https://klienti.generali.bg/ или през мобилното приложение на Дженерали.

За ХДИ - ще работи с удължено работно време и облекчен режим за уведомяване – седем работни дни считано от 9 юли.

Ликвидационният център в град София от 9 юли (сряда) до 11юли (петък) ще работи от 8,30 ч. до 19,00 ч. и на 12 юли (събота) от 09,00 до 17,00 часа за приемане на уведомления за щети по застраховка „Каско на МПС“ вследствие на градушката.

За ОЗК

- срокът за завеждане на щети се удължава на 10 дни – до 18.07.2014 г. вкл.

Ликвидационният център в град София ще работи през следващите 7 дни /включително събота и неделя/ с удължено работно време от 8,00 до 19,00 часа.

За Олимпик клон България

- Денонощен телефон за докладване на щети 0700 17 999

За Евроинс

- срокът за завеждане на щети е 30 дни. Ликвидационните центрове ще работят ще работят с удължено работно време в следните дни: от 09.07.2014 г. до11.07.2014 г. от 8.30 ч до 20.00ч и събота (12.07.2014 г.) от 9.00ч до 18.00ч.

Не се изисква бележка от метеорологичните служби.

За Алианц

- срокът за завеждане на щети по застраховка Каско е 30 дни.

- срокът за завеждане на щети по застраховка Имущество е 14 дни.

Въвежда се удължено работно време за регистрация на щети до края на работната седмица до 20.00 ч., а в събота и неделя от 8.30 до 17.00 часа.

Пълна информация и съдействие може да получите на нашия безплатен телефон за клиенти 0800 11 300, както и в офисите на SDI.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Сподели

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
×
×
  • Добави ново...