Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Мнения за тарифен план и оператори


newabv

Recommended Posts

Ясно ми е, че всеки си избира нужния тарифен план според потреблението, но ми се иска да чуя мнения на потребителите.

Конкретното ми питане е за корпоративни планове - на кой оператор ползвате и колко сте доволни.

Аз имам корпоративна група на Глобул и ми предстои преподписване. Все ми се иска теленор да заработят по европейски и тук, но нещо доста се забави тая работа ;)

Та с две думи - да ги обсъдим всички пущиняци и ще е от полза за всички, според мен, но да повторя: за корпоративни планове.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Съмнява ме, някой да публикува корпоративния договор. На мен също ми предстои преподписването с Мтел и също ми е любопитно, какво предлагат на другите. За да мога да "извивам ръце" когато дойде момента. Знам че има нови условия за корпоративни, които ще обявят след 10-15 август. Може би на лични ще е по добре...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Всички са маскари - тази песен сме я грачили тук с години.

Един дол дренки мърдат и се въртят в трите оператора като ръководство и мениджъри, та няма как да очакваш коректност при единия, като същите хора допреди 6 месеца са били в другия оператор, от който ти бягаш.

Аз лично вече не преподписвам или ако го правя е максимум за година.

Така се чувствам свободен във всеки един момент да скъсам синджира и да се разкарам от този, при който съм в момента.

Очаквам голямото падение на Виваком да се случи в следващите месеци (с оглед собственика и безпаричието му), та тях ги забрави поне за година и докато не видим кой ще ги купи.

Глобул за момента пък са най-трагичните и поне още 6-7-8 месеца ще са така, докато не подменят оборудването и не стабилизират мрежата си.

Аз от 6 месеца съм се върнал при другарите от Мтел и да ти кажа не съжалявам - имам перфектни условия, договорени персонално, а от мрежата, разговорите и интернета в страната нямам забележки.

Пътуванията ми в чужбина също са чудесни с новия им план, с който срещу 5.90 на 24 часа говориш неограничено, пращаш и получаваш СМС-и неограничено и ползваш 500мб интернет.

Става дума за страни от ЕС и още 3-4 допълнително.

Та това е към момента.

Това, разбира се, може да се промени утре както се казва, но съвета е от мен, а избора си е твой.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

На мтел ме дразни притискането за двугодишни договори. А виеаком и аз очаквам да се срутят, ако някой бързо не се възползва и ги придобие. Ама този път стратегически инвеститор...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

За покритие и интернет съм съгласен. За чужбина интернета е 1 Гб, но не е ли към договора 1 г. ?

qy5uqysy.jpg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение се припокрива с това на Algor.

От 8 месеца сме на Мтел и нямам големи оплаквания.

Условията съм ги договарял лично-ако някой иска да се ориентира,ще му кажа до къде съм ги борил.

Виваком са трагедия - смениха ми акаунт мениджъра 3 пъти за една година и не дават хубав бюджет.

Глобул съм ги отсвирил,от както решиха да лъжат шефа ми,че ще му доставят iPhone 5 с българско меню...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с Algor, Мобилтел може би засега е най доброто на пазара. Аз също съм корпоративен.За чужбина действително интернета е 1 гб.,

услугата я активираш за месец срещу 5лв.Но интернета в чужбина е ужасен, връщам се от Гърция и успях да ползвам само viber там.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Гръцкият нет е **й по принцип и не зависи много от ментел.

Глобул съм ги отсвирил,от както решиха да лъжат шефа ми,че ще му доставят iPhone 5 с българско меню...

Идваха при мен едни такива, странни. Хъката - мъката и си казаха накрая, че са от глобул :tooth:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Виждам, че става въпрос за корпоративни клиенти, но ще споделя аз на какъв принцип съм. Viva free на Vivacom, което значи че не съм вързан по никакъв начин с договори и мога още утре да си замина при поява на по-изгоден план за мен. Ползвам пакет с 150 минути към вива и вс. стационарни + 500мб интернет. Отделно на същия телефон ползвам voip от net1 с 5 ст./мин към всички оператори, като ми дадоха бонус 10 лв по не знам каква причина.. Аз лично ползвам повече интернет и това ми е достатъчно. Повечето разговори по работа ми минават през viber и skype, a и сме малка фирма. Та за 9.80/месец - това е. На iPada съм взел една LTE карта на Max, като в края на месеца ще подпиша 1-годишен договор за 10лв/месец за 10гб. Скоростта в София никак не е лоша - 50/20mbit. Недостатъкът е, че покритие извън столицата почти няма, но за който не мърда много, не е проблем :)

Мтел към корпоративните си клиенти може и добре да се отнасят, но никога няма да се върна при тях. По-големи мошенници няма. За Глобул и моите наблюдения са, че са доста изостанали откъм мрежа, услуги и планове. И много ме дразнят служителите им в Германос, които ти се нахвърлят още от входа на мола..

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Чета вече няколко пъти, че Глобул нямали добра мрежа! Колкото и да не ми харесват и за човек, който обикаля планините често, трябва да кажа, че мрежа им и много по-добра от мрежата (тиу) на Ментел и Вива. Имат покритие там където последните две нямат.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Това с кой къде има мрежа, където другите нямат важи с пълна сила за всеки един от операторите. В момента Глобул сменят антени и оборудване и тепърва би трябвало да се подобри положението при тях. Аз съм 15 години на мтел, 8 имам и виваком и 5 години съм имал и глобул. Глобула беше най-зле и прекъсваше на много места в София и извън нея. Виваком също са имали по-често прекъсвания от мтел, а и незнайно защо имат забавяне от секунда-две в началото на всеки разговор. По темата за корпоративните договори и условия, според мен всеки оператор може да предложи почти всичко като условия, въпроса е за колко голяма компания става въпрос. Всичко е въпрос на нужди. Не очаквайте ако искате десет карти да говорите без пари с всичко и всички за 5-10 лева на месец ;). Аз работейки в компания от 8 човека, след разговори и с трите оператори шефа избра виваком. Предложиха най-добри условия. Но за какви условия знам на Мтел, едва ли някой може да ги предложи. Например общините в България срещу минимална месечна такса говорят с всички номера в България без пари и неограничено, така че всичко е въпрос на търсене и предлагане.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Чета вече няколко пъти, че Глобул нямали добра мрежа! Колкото и да не ми харесват и за човек, който обикаля планините често, трябва да кажа, че мрежа им и много по-добра от мрежата (тиу) на Ментел и Вива. Имат покритие там където последните две нямат.

Спорно е , аз бих казал обратното от личен опит ,че там където Виваком имат 3G , Мтел едвам зацепва, а от глобул няма и следа - прохода Троян Кърнаре ,преди 2 дни минах от там.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Аз говоря за Родопите, всеки хипермаркет за строителни и хранителни стоки и т.н.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Тук нещата опират до нужди. Аз 360 дни съм в градове, харесвам и обичам планина, язовири и т.н., но естествено няма да обърна внимание за покритието по чукарите. Просто не ми остава време да ходя там. До преди 2 години прекарвах по 2 седмици от месеца в чужбина и естествено да имам различни нужди и потребление.

Темата е полезна в това отношение, само да не се превръща в спор кой е по, по , най.

Хубаво е като клиенти, да сме наясно, кой какво може и предлага, за да се възползваме в максимална степен при преподписването на договори.

Благодаря на BulgarianSS

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Това със забавянето на разговора ме побъркваше като бях на виваком ;)

А и не бях доволен от качеството на разговорите, което не е само мое мнение.

Сега съм на Глобул и май там ще си преподпиша. Пък и са "мои" хора и се пазаря. И във виваком имам агенти, но моите спомени от тях са лоши - искаха ми за всяка фирмена карта по 50 лв депозит, като в монополните времена. После едвам си взех обратно няколко стотин лева. Просто се промениха нещата там като ги купи БГ олигархчето и сега ми е интересно какво ще се случи с тях.

Мтел в момента са по-коректни от тях.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Това с нета е неразбираемо, но то при повечето такива планове се добавя пакет. Освен това да е уловката при тоя...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Виваком е начислявала неправомерно неустойки по договори, които не съществуват

photo_verybig_1313134.jpg

© снимка: ThinkStock/Getty Images

"БТК" АД (Виваком) е прилагала нелоялна търговска практика, като е начислявала неустойки за "предсрочно прекратяване" на "срочни договори" от разстояние, които не съществуват, не са сключвани и следователно е невъзможно да бъдат прекратени предсрочно. Това е решението на Върховния административен съд, с което окончателно влиза в сила решение на Комисията за защита на потребителите (КЗП) и заповедта за забрана прилагането на практиката в бъдеще, съобщиха от пресцентъра на КЗП.

Некоректната практика се е извършвала по следната схема: след телефонно позвъняване и получаване на съгласие от страна на потребителя за сключване на договор от разстояние за предоставяне на услуга, на клиента не му се дава възможност навреме да се запознае с условията в писмен вид. Не се запознава и с датата на влизане в сила на договора, което е предпоставка да пропусне срока за отказ от него.

В повечето случаи потребителите не подозират, че имат валидно сключен договор, тъй като не са полагали подписа си под такъв, а отказът от него им струва сумата от месечните такси до края на срока му. Едва след жалби и намеса на КЗП телекомът се съгласява да прекрати без неустойки така "сключените" договори и да върне на клиентите си внесените от тях суми, като посочва, че наличието на договор се дължи на "техническа грешка" , се посочва в съобщението.

Тази практика е прилагана в периода, в който Законът за защита на потребителите е давал възможност за сключване на договори от разстояние без подпис на потребителя върху хартиен носител. Към настоящия момент устното приемане на предложение за сключване на договор не води до наличието на такъв.

Източник: dariknews.bg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Някой по-горе спомена нещо, което искам и аз да подчертая. Много е важно да се сравняват съпоставими неща и то по еднакъв критерий, т.е. ако идеята е да се съпоставяте тарифни планиве и/ или индивидуални тарифи от тях те трябва да са, или за корпоративни, или за крайни потребители физически лица. Вземате за база да речем месечните такси и ако те са сравнително еднакви започвате да сравнявате "накачените", т.е. вкл. в месечната такса (не безплатни ;)) минути, като дестинация и количество и т.н. Следващата стъпка по ред, но не и по значение е да сравним и цените на всички услуги след изчерпване на количеството, включено в месечната такса, чеееее… После идва ред на т.нар. "критична точка", а именно, да се калкулира, колко минути реално "запълват" разликата между два тарифни плана от една и съща тарифа по цени след изчерпване на вкл. количество. Нямате представа, какво се получава, когато вкарате в скоринг тарифите… Налагате предишно реално или бъдещо хипотетично потребление и се мятате на някоя от възможностите. Защото останалото е да се чешем езиците, а по точно в нашия случай пръстите и да обясяваме, кой и от кого е доволен или не, защото бил договорил някакви условия.

По въпроса за покритието и качеството на мрежата не бих могъл да дам коректно мнение, а и мисля, че едва ли някой би и то по простата причина, че има толкова субективни фактори, които влияят на мнението на всеки, че същото едва ли би могло да е полезно за друг. Разбира се има изключение, ако да речем сте на един и същ оператор, с еднакви дивайси, ползвате идентична услуга и от една и съща точка… или започваме да чешем пръстчетата.

:laptop:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...