dessyteneva Публикувано Октомври 30, 2014 Публикувано Октомври 30, 2014 Не намерих тема за това приложение, ако има се извинявам за дублирането. От снощи имам проблем с използването му, дава следната грешка: Преинсталирах го няколко пъти, но няма ефект. Има ли някой друг същия проблем или е само при мен? Търсих опция за обратна връзка в самото приложение, но не намерих, писах коментар в AppStore. Sent from my iPhone using Tapatalk Цитирай
londongunner Публикувано Октомври 30, 2014 Публикувано Октомври 30, 2014 При мен този проблем го няма , тази сутрин платих една сметка. Sent from my iPhone using Tapatalk Цитирай
dessyteneva Публикувано Октомври 30, 2014 Автор Публикувано Октомври 30, 2014 (редактирано) Странно, а какво мога да направя, преинсталирах го няколко пъти, деактивирах и активират устройството, нищо друго не ми идва на ум? Едит: току що отпуши и заработи, явно проблемът си е бил при тях и след коментара ми някой е погледнал. 10 минути преди да пусна темата не работеше. Ако сметнете, че е безполезна, изтрийте я! Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано Октомври 30, 2014 от dessyteneva 1 Цитирай
dessyteneva Публикувано Октомври 30, 2014 Автор Публикувано Октомври 30, 2014 (редактирано) При мен все още работи, току що проверих, не знам какво да те посъветвам - аз преинсталирах два пъти приложението, дезактивирах и активирах отново устройството (от менюто на програмата) и накрая рестартирах телефона, надали нещо от тези е подействало, но пък не пречи да пробваш. И накрая се ядосах и написах един не ласкав коментар в апстора, че ми писна все нещо да не работи, а това пък има достъп и до картата ми все пак... Редактирано Октомври 30, 2014 от dessyteneva 1 Цитирай
profusion Публикувано Октомври 30, 2014 Публикувано Октомври 30, 2014 Току що си платих сметките за месеца, нямах проблем. Цитирай
hrelas Публикувано Октомври 30, 2014 Публикувано Октомври 30, 2014 След като го свалих и се логнах с акаунта , който ползвам от много години , приложението ме препрати за потвърждение в нормалната( не мобилната версия, а тзи в която ползвам серификат) версия и след това си платих една сметка от него . Всичко работи без забележки! Цитирай
dessyteneva Публикувано Ноември 12, 2014 Автор Публикувано Ноември 12, 2014 Чудех се къде да напиша това и понеже е свързано с плащанията в ePаy го пускам тук, за да ни отварям нова тема. За всички, които имат абонамент към Макс Телеком: Възможно е да има дублиране на файловете към ePay, платени задължения за този месец се явяват пак като не платени и допускат плащане. Преди да платите, проверете последното плащане или направете справка с оператор. Аз си платих фактурата на 8-ми и от вчера същата фактура свети отново като неплатена и може да се дублира плащането. Звънях и ми казаха, че нямам текущи задължения, но ако не провери човек и направо цъкне заедно с други сметки, после кой знае колко разправии ще са докато се възстанови или приспадне сумата!Възможно е задълженията да излизат и в EasyPay, тъй като платформите са на една и съща фирма, но в момента не съм на работа и няма как да проверя, бъдете внимателни! 2 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.