Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Отказаха ми гаранцията?!


lodigiani

Recommended Posts

Не пълнете гушите на операторите с купуване на телефони. Взимайте от вън - я онлайн, я чрез човек.. Или пък по форумите внесени нови бройки.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Само да кажа - в Англия ми смениха телефона в Апъл само като им казах, че ми гасне, когато използвам камерата. С втория телефон имах същия проблем, отидох и ми го смениха без да поглеждат нищо по него. Прсто защото политиката на компанията поставя удовлетворението на клиента на първо място. Казвам го само за сравнение. Търси си правата.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 месеца по-късно...

Здравей те,бих ви помолил за малко помощ.Преди една седмица закупих от Техномаркет Айфон 6 16гб,на другия ден случайно установих,че им разместване на самият панел,от дясно на хоум бутона панела има луфт и при натиск се чува пукане,а в горната част на телефона има разтояние между панела и лайсната на телефона.Изпратиха го в Криейтив център София и на другия ден получих обаждане,че телефона е изкривен и не може да бъде подменен гаранционно,направо останах без думи,телефона си личи ,че е чисто нов,дори не е слаган в джоб на дрехи ,без никакви какви то и да било забележки. Ще съм сърдечно благодарен,ако някой ми даде съвет за това какво да правя!?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Здравей те,бих ви помолил за малко помощ.Преди една седмица закупих от Техномаркет Айфон 6 16гб,на другия ден случайно установих,че им разместване на самият панел,от дясно на хоум бутона панела има луфт и при натиск се чува пукане,а в горната част на телефона има разтояние между панела и лайсната на телефона.Изпратиха го в Криейтив център София и на другия ден получих обаждане,че телефона е изкривен и не може да бъде подменен гаранционно,направо останах без думи,телефона си личи ,че е чисто нов,дори не е слаган в джоб на дрехи ,без никакви какви то и да било забележки. Ще съм сърдечно благодарен,ако някой ми даде съвет за това какво да правя!?

Връщаш им го направо и си искаш парите, като основание цитираш ЗЗП и ЗЗД и че не ти харесва как работи и точка без повече обяснения. Ако откажат с копие до Комисията за защита на потребителите.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Казаха ми от Криейтив център,че няма как да бъде одобрен от Епъл този проблем и ме изкарват,че аз съм го изкривил!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Отиваш в Техномаркет и на тях го връщаш .

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Говорих с управителя на магазина и ми отговори,че не може нищо да се направи(познат ми е)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Телефона ,на пръв поглед не забелязах дефект в първия момент,за съжаление не си нося нивелир в джоба....Телефона е взет и платен

Редактирано от Камен Кръстев
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Казаха ми от Криейтив център,че няма как да бъде одобрен от Епъл този проблем и ме изкарват,че аз съм го изкривил!

Какво общо има Криейтив със случая? Ти имаш 24 месеца търговска гаранция от техношит и друго НЕ ТЕ интересува. Нямаш работа в Криейтив или други сервизи. На управителя много здраве от Закон за защита на потребителите. Да ти подпише документ с "нищо не може да се направи" и съответната обосновка, после бегом в КЗП. Ако не ще, пускаш и жалба за мълчалив отказ.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Общото има Криейтив,че оттам е гаранцията 2години...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добре. Троши си главата. Типичен пример за човек, който отказва да си научи потребителските права.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Моля те,обесни ми малко по-подробно какво точно да направя,при условие,че Криейтив отказват гаранцията!?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Криейтив са никакви в тоя случай.Ти си взел телефона от Техното, следователно гаранцията е към тях, а Криейтив са за обслужване на гаранционни телефони закупени от ЧУЖБИНА. Отиди и им кажи, че искаш писмена кореспонденция като споменат тези доводи, нататък е лесно. Имал съм два случая досега с приятели, които са закупили стока от "Черния Петък", дефектирала , разбира се и устно им е било отказвано каквато и да била замяна и връщане на пари, независимо от това, че са минали 16 часа от покупката.Може да споменеш и чл.55 от закона за защита на потребителите.Успех няма защо да ти пожелавам, защото няма риск в този случай.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Дори аз не съм сигурен дали не си гo oгънал ти! Това няма как да се докаже.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

И само да допълня, че Технополис продължават да вписват 12 месеца гаранция за продуктите на Apple.

Някъде наоколо дискутирахме в теми това, а аз онази вечер погледнах дали има промяна и са 12.

пп. Съмнявам се магазина им в МОЛ България да изписва 12, а друг да дава 24 месеца и затова мисля, че е при всички.

Едит: В интернет магазина също пише 12 месеца.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Навсякъде се вписват 12 месеца, но търговската гаранция е 24 месеца, да не би iStyle или друга фирма да вписва 24 месеца?!

Г-н Камен Кръстев, отивате в Техномаркет и предевявате рекламация, те са длъжни да приемат устройството и до 30 календарни дни да го заменят, отремонтират или да ти възстановят сумата. Ако ти откажат гаранция са длъжни да ти издадат становище за отказ.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ако си физическо лице, в европейска страна, то и Филан Кишията няма как да ти отнеме правото на 24 месеца гаранционно обслужване. Ако не се лъжа в Италия е 36 месеца даже гаранцията. Не се оставяйте на големите вериги да ви тъпчат !

Sent from my iPhone using Tapatalk

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Проблема не е в гаранцията, а кой огъна телефона.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

А бе една година, две години, три месеца - все тая.

Като няма кой да си търси правата и 50 години гаранция да има дадена стока, все тая.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Аз,ако съм виновен и огънал наистина телефона,едва ли ще ви моля за съвет...!

Днеска разговарях с Криейтив Център и казаха,че ще го изпращат обратно в Техномаркет,казах им да изпратят в писмена форма за отказа на гаранцията и експертиза за това,че е крив,а най големия проблем е ,че от утре незнам какво да правя.....

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Също, не приемай телефона, докато не се оправят нещата, защото като нищо ще се установи, че е и "мокрен" . И искай приемо-предавателен протокол, ако има някаква интервенция върху телефона.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Навсякъде се вписват 12 месеца, но търговската гаранция е 24 месеца, да не би iStyle или друга фирма да вписва 24 месеца?!

Гаранцията от производителя, за Apple продукти е една година, а тук е публикувано какво покрива тя: http://www.apple.com...-bulgarian.html

Описва се една година, защото втора се осигурява само на частни лица - потребители, съобразно ЗЗП. Това в iStyle Сердика се обяснява дословно на клиента преди покупка, а на гърба на фактурата му (поименна на частно лице) се разпечатват членовете от закона, на базата на които му се осигуряват две години и какви права и задължения носят на двете страни.

Задължително се предоставя тази информация при покупка, а глобата от КЗП, ако не се лъжа е около 500 лв.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...