Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Recommended Posts

Публикувано

Друг много добър лаф за нас българите: "Българинът го е страх да не настине и да не се мине". Хихихи :)

Публикувано

С послеписа си, ми взе думите от устата.

Публикувано

@AirCraftRU не се притеснявай за телефона си, в каквото състояние си го пратил в това ще го получиш. В понеделник ще се заема с въпроса ти и ако е нужно някой ще бъде наказан.

 

Имаме всякакви случаи в сервиза и може би по тази причина не е бил застрахована пратката. Ако клиента не поиска застраховка ние не го правим на собствена глава. Какви скандали сме имали точно по тази причина, защо сме били застраховали пратката което оскъпявало доставката.

 

Сервиза събота и неделя не отговаря на обаждания, защото не работи.

 

Извинявам се, че чак сега отговарям, но от Петък правя мигриране на форума и съм изцяло отдаден на прехода.


П.П.

По въпроса с диалекта около каква е играта, вината е изцяло на техника. Той е от Ловеч и още не си е оправил диалекта. Но за сметка на това е уникален майстор с диплома Инженер по слециалността. Сега му се накарах, но не мисля да го глобавям или уволнявам за това. Той искренно ти се извинява за причиненото неудобство. В понеделник ще имам грижа лично да го направи по телефона.

 

Вината за застраховката е изцяло на момичето което се грижи за това и тя ще бъде глобена в понеделник. По принцип практиката ми е всяка пратка да е със застраховка, но задължително да се пита клиента преди това. Тя не е поискала застраховка, защото пратката е била пратена двупосочна и е останала с впечетление, че си го има в указанието за връщане на пратката(това е извинението и и аз ще го проверя в понеделник). Още с пристигането на пратката е имало някакви нерви. Пратката трябвало да пристигне в 10:30ч., но била доставена в 10:40ч. и веднага е пуснато оплакване срещу куриера за забавянето. Той пристигнал в 10:20 да достави пратката, но имало трима клиенти с които момичето което приема поръчките се занимавало. Тя го помолила да мине след малко или да изчака и той отишъл да разнесе други две пратки около нас(вместо да чака) и се върнал след 20мин., но вече било късно и има жалба срещу него. 

 

В понеделик ще имам грижа да разнищя целия случай и всеки ще си получи заслуженто според допуснатите грешки. 

 

За телефончето не се притеснявай, дори и да има някаква беля около доставката, ще е за сметка на сервиза.

Публикувано

Защо бързате бе хора, имаме най добрият сервиз в българия вие бързате да го очерните,недейте така сервиза е най добър запомнето ползвал съм услугите и съм супер доволен нека силата бъде с тях!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Публикувано

Автора се е надявал да му изтрият темата, и да пусне други три"Защо ми е..."А сега изчезна.

Публикувано

Още малко инфо около случая. Телефона преди да се прати в сервиза е бил носен на друг сервиз. Пристигнал е в сервиза не работещ а само с индикация, че се зарежда когато се закачи с кабел към напрежението(клиента това не го казва, но се съгласява след като сме го констатирали). Батерията в него е била увита с тиксо и напълно не работеща(има снимки но в понеделник ще мога да ги кача). С друга батерия телефона тръгва и работи нормално, но с висока консумация. Високата консумация идва от повреден чип на захранването(PMC - Power Management Controller). Казано му е от майстора, че дори и да подменим батерията вискоката консумация ще остане и няма да изкарва повече от 5/6 часа. Доста подобни проблеми са били ремонтирани в сервиза, но ремонта носи своите рискове. Единствения начин да се ремонтира е да се подмени чипа, но има опастност телефона след подобна намеса да не тръгне(на пръсти се броят подобни случаи, но ги има). След като му е съобщено, че има такава опастност господин Георги Чернев отказва ремонта. По принцип за отказан ремонт в сервиза взимаме 30лв. за диагностика, но на господин Георги Чернев не му взехме, защото преценихме, че се е набутал с куриер и не е необходимо да го товариме и ние. Явно обратна връзка няма, но няма значение.

Както обещах в понеделник ще разнищя случая(за застраховката), който е необходимо ще бъде наказан а господин Георги Чернев ако има липси по трансфера, ще бъдат възстановени за моя сметка.

Публикувано

Е цялото това мрънкане за един вече заминал телефон и как можело да му стане нещо ;) , на мен вече ми миришат на опит за ... ;) .

Публикувано

@AirCraftRU не се притеснявай за телефона си, в каквото състояние си го пратил в това ще го получиш. В понеделник ще се заема с въпроса ти и ако е нужно някой ще бъде наказан.

 

Имаме всякакви случаи в сервиза и може би по тази причина не е бил застрахована пратката. Ако клиента не поиска застраховка ние не го правим на собствена глава. Какви скандали сме имали точно по тази причина, защо сме били застраховали пратката което оскъпявало доставката.

 

Сервиза събота и неделя не отговаря на обаждания, защото не работи.

 

Извинявам се, че чак сега отговарям, но от Петък правя мигриране на форума и съм изцяло отдаден на прехода.

П.П.

По въпроса с диалекта около каква е играта, вината е изцяло на техника. Той е от Ловеч и още не си е оправил диалекта. Но за сметка на това е уникален майстор с диплома Инженер по слециалността. Сега му се накарах, но не мисля да го глобавям или уволнявам за това. Той искренно ти се извинява за причиненото неудобство. В понеделник ще имам грижа лично да го направи по телефона.

 

Вината за застраховката е изцяло на момичето което се грижи за това и тя ще бъде глобена в понеделник. По принцип практиката ми е всяка пратка да е със застраховка, но задължително да се пита клиента преди това. Тя не е поискала застраховка, защото пратката е била пратена двупосочна и е останала с впечетление, че си го има в указанието за връщане на пратката(това е извинението и и аз ще го проверя в понеделник). Още с пристигането на пратката е имало някакви нерви. Пратката трябвало да пристигне в 10:30ч., но била доставена в 10:40ч. и веднага е пуснато оплакване срещу куриера за забавянето. Той пристигнал в 10:20 да достави пратката, но имало трима клиенти с които момичето което приема поръчките се занимавало. Тя го помолила да мине след малко или да изчака и той отишъл да разнесе други две пратки около нас(вместо да чака) и се върнал след 20мин., но вече било късно и има жалба срещу него. 

 

В понеделик ще имам грижа да разнищя целия случай и всеки ще си получи заслуженто според допуснатите грешки. 

 

За телефончето не се притеснявай, дори и да има някаква беля около доставката, ще е за сметка на сервиза.

Абе човек,как ще глобяваш хората заради този....хммм.... "индивид" ?Очевадно е,че се чуди как да изцака Еконт или вас с неработещия си телефон!

Публикувано

Има грешка и тя е, че не е питан човека дали да се сложи застраховка. Това ми е достатъчно за наказание, за да не се повтаря.

Публикувано

По принцип в Еконт са "едва ли не длъжни" да слагат за телефони , таблети и друга скъпа техника....

Публикувано

Май му обърнахте прекалено много внимание, при положение че прозира друга цел на ищеца.

Ако не е цел, е черта на характера.

デシスラブ

Публикувано

По принци е достатъчно да сложиш лепенка "чупливо", преди беше така, но се изтарикатиха и сложиха застраховки... Ако питаш мен е безмислено с тея застраховки. Ти им даваш нещо което искаш да стигне от точка А до точка Б и те са длъжни да го доставят. Защо трябва да има застраховка за да си сигурен, че ще пристигне здраво? Сеедно като оставиш телефон при мен и искаш да си сигурен, че ще си го вземеш в добро състояние аз да те накарам да платиш застраховка. Защото от едната стая до другата, ако го изпусна не е моя вината, ако няма застраховка :)

Публикувано

Па и застраховка за 500лв. му иска. :biggrin:

Па и по Еконт го праща ;) - бил съм в отдел качество на същата фирма ;)

Sent from my iPhone 6s using Tapatalk!

Публикувано

Пича е повече от ясен, надявал си осребри застраховката :)

Колкото до Еконт, мисля, че са по-малкото зло. Това лято получих тази пратка от Спиди: 

IMG_4270_zps3exagd4f.jpg

 

Снимката е по-скоро за раздел "Вицове и смешки.." но и за тук става :)

Пратката беше стъклени буркачета с пюрета Hipp за бебетата и всички бяха здрави :)

Публикувано

Не знам за конкретния случай, но аз лично съм очарован от сервиза. Били са достатъчно коректни винаги да ми обяснят всичко за което мога да кажа само ЕВАЛА. Наистина може да има пропуск по застраховката, но той не е умишлен и е по-скоро като "техническа грешка", която се случва винаги и на всеки. Реклама не им правя, а изразявам мнението си.

Публикувано

И аз мисля да посетя сервиза, преди 2 дена си строших стъклото на 6 Plus

Публикувано

Много е смешно, че човек, който явно е искал да извърши застрахователна измама, която е углавно престъпление според НК, има наглостта да мрънка за некоректност и да обвинява трети лица, че са му попречили да извърши криминално деяние, макар и косвено. Не случайно спря да пише в темата. Ебаси и грозната работа е това.

Публикувано

За да не се говори излишно повече ще го напиша ясно и кратко. Посещавал съм сервиза. Останал съм повече от доволен, точно поради тази причина ги потърсих и в този случай. Нямах против да платя 30 лв за диагностика, дори ще им пусна паричен превод за да няма недоволни. Умишлено попитах младежа/мъжа с когото разговарях дължа ли нещо. За пратката, никакви намерения да бъде осребрена. Целта е ако ми загубят или потрошат цялостно апарата да ме обезщетат. Към@simba4 като си бил МК нали си наясно с разглежданите РКЛ, наясно ли си в отношението на куриерите и ОЕТРСД-тата по РЦ към пратките? Както и да е. Всички да си останат със здраве. Нито имам намерение да отговарям повече нито каквото и да било друго. Приятна вечер и успешна седмица.

iPhone 5 using Tapatalk

Публикувано

Аз се извинявам, ако си се почуствал обиден от някой от моите коментари. Просто споделих процеса около проблема. Не каза получи ли телефона и има ли липси?

Публикувано

Не съм обиден. Тази седмица ще минавам през София и лично ще донеса сумата за диагностицирането. Телефона е взет и е без забележки. До адвокатите и останалите им пожелавам да останат със здраве.

Поздрави и слънчева седмица.

b93694f254bca0897d8291fc145e30be.jpg

iPhone 5 using Tapatalk

Публикувано

Замисли се просто как представяш нещата, че хората да се съмняват в действията ти. Наясно съм а ти можеше да попиташ за застраховка на пратката, предвид пропуска на сервиза!!!

Sent from my iPhone 6s using Tapatalk!

Публикувано

Няма проблем, мини да пием по кафе. Радвам се, че всичко приключи без допълнителни нерви около пратката. С подобни теми се заздравява работната среда, нужни са от време на време :)

Публикувано

ПОДНАСЯМ ИЗВИНЕНИЯТА СИ КЪМ СЕРВИЗА И ЦЕЛИЯТ МУ ЕКИП!

И въпреки всичко определени неща в част от коментарите ме засягат и мен. Никога не "крещя" из форумните пространства. Отнасям се уважително към всеки. Когато на някой му се наложи да е в моето положение ще ми е интересно да наблюдавам реакцията му. Колкото до куриера и оплакването ми за мен си е в реда на нещата. Сравних не сервиза, а изразяването на човека по телефона. Както и да е. За мен темата е приключена.

Към колегата бивш МК ще ти кажа, че съм бил куриер в тази фирма и съм го отнасял и за по малки неща. След като плащам за услуга за мен е в реда на нещата да очаквам да бъде изпълнена.

iPhone 5 using Tapatalk

Публикувано

Това не се оспорва, за моя жалост в състояние на афект не съм дефинирал, че наблюдението в случая е само към един човек. Моля да бъда извинен!

iPhone 5 using Tapatalk

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...