Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

  • 0

Въпрос

Здравейте,

Имам един много неприятен проблем с iCloud, за който аз лично съм си виновен. Проблема се състои в това че при създаването на акаунта съм въвел, произволен телефонен номер, който съответно незнам. Преди 3 месеца си смених телефона от 5 на 7 и при тази смяна влизах в този акаунт едновременно и от двете устройства и дори да гледам телефони и от интернет един два пъти. При тези влизания software е приел че някой ми е откраднал данните на профила и ги е блокирал. В момента като вляза в акаунта си в iCloud и ми иска Verification Code, който ми го праща на телефона, който не знам. Няма никаква опция да го заобиколя без да го знам. Незнам защо не ми праща информацията на email: , предполагам че го смята за компрометиран. Лошото е че телефона за поддръжка 80060027753, който е официалния за България не работи - незнам защо. email нямат или не го намерих. А наистина искам да си запазя този icloud знам си всичката информация, ако поискат такава, но няма как да им дам телефон, който никога не е съществувал.

Ще бъда безкрайно благодарен, ако някои ми помогне:

1. Как да си реша проблема.

2. Телефон за поддръжка, който действително да работи.

3. Email на поддръжката, ако има такъв.

4. Каквато и да е друга информация, която да може да ми реши проблема.

Защото в момента не мога да свалям нищо и предполагам, че ако изляза от акаунта си (нямам намерение да го права, но може да се случи някога) няма да мога да вляза отново и ще загубя всичката си информация, която е на телефона.

     Благодаря Ви предварително.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

8 отговора на този въпрос

Recommended Posts

  • 0

Набери с 00 отпред

При мен се свързва

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

1. 0080060027753 в работно време и на английски.

2. На забравена парола или възтоновяване на паролата.

3. Опитай с тайните въпроси.

4. Кода който ти праща, не се определя от грешно въведения от теб номер. Прочети докрай съобщението, което ти изписва. Праща ти го на друго устройство, което е регистрирано със съответното ID.

5. Не си ми далеч, ела ще го оправим!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

Преди година и половина,с една бета версия имах подобни проблеми.Не получавах СМС с кода.Цяла седмица си писах със съпорта и нищо.Накрая през тунса успях да махна двойната верификация и всичко се оправи.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

На мен също ми се е случвало да не получавам код на дадено устройство. Влез в сайта им през компютър и ще ти даде възможност да въведеш ново устройство, на което да изпратят код! Има опция.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

Просто да съобщя че след един час разговор със support накрая ми обясниха че трябва да си направя нов account. Нямало друга възможност. Но сега и разбрах защо не помня номера, който съм въвел. При въвеждане на какъвто и да е Български номер (домашен, мобилен, със код на България или с код на населеното място) софтуера не го приема. И сега съм със нов account, но без да съм въвел номер, защото не ми приема никакъв съществуващ български номер. Нямам идея защо.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

Благодаря на всички опитали се да дадат съвет, но да знаете че без да си помните този номер няма никаква опция. Тайни въпроси или други опции са недостъпни. Така че много внимавайте да не попаднете в такава ситуация. Support - а не може да Ви помогне.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

Мисля че това е доста тъпо, от страна на Apple.
Телефонния номер не е нещо постоянно за всички хора. Казвам го от наблюдения. Направил съм над 500 акаунта на хора, като съм ги записал, както на тях, така и при мен, за да мога да ги възтановя при нужда. На въпроса с номера, отговора винаги е, "напиши ми служебния, на сина, пиши този сега, но аз ще го сменям. Което ме навежда на мисълта, че това е нещо преходно за доста хора. По света хората си сменят, колата, жилището, работата, града в който живеят, държавата, а какво остава за някакъв си телефонен номер.
Глупаво е някой да смята, че винаги ще ползваш един и същ номер. Това да не е ЕГН, което пък го няма в други държави. Не мисля, че това е най-сигурния начин за възтановяване на акаунта. Отделно при изгубване на телефон и активна карта в него, за иавесно време (3-4мин) може да смениш паролата, да махнеш find my phone, iCloud и митовете със сигурноста да отидат по дяволите.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 0

И аз имах приключения с потвърждаването в две стъпки. Съобщението с кода идва, но не се вижда докато телефона не е активиран, а обаждане да ти кажат кода при последните няколко опита даваше заето веднага след като вдигна. Това е голяма глупост и не съветвам никой да активира потвърждаване в две стъпки.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори на този въпрос...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Сподели

×
×
  • Добави ново...