Премини към съдържанието

Тим Кук: Очаквайте вълнуващи неща!


dessyteneva
 Сподели

Recommended Posts

589412a942fc0_iPadPro.jpg.2108f330449477acb40b8512391475d2.jpg

Докато iPhone 7 Plus помогна на Apple да достигне рекордни приходи за последното тримесечие, продажбите на iPad продължават да падат. По-рано тази седмица, компанията обяви, че е продала 13.1 милиона таблети през първото финансово тримесечие, което обхваща и празничиня сезон, а това е значително по-малко от 16.1 милиона през същия период на миналата година и два пъти по-малко от 26 милиона реализирани единици през 2013 година.

Всъщност Apple не е единствената компания, която отбелязва спад в тази категория, като цяло продажбите на таблети са се свили между 9 и 20% в световен мащаб, което поставя под напрежение дори и Samsung, според последните оценки на IDC и Strategy Analytics.

1.jpg.b17c61fe93baff614f0270ba0da573a7.jpg

Цената остава ключов момент за потребителите, които търсят подобни устройства и това дава възможност по-малки производители (като Lenovo, която е доставила близо 4.2 милиона бройки и отбелязва ръст от 21%), да се възползват, чрез евтините си модели.

IDC твърди, че iPad Air и iPad mini продължават да се продават по-добре, от колкото iPad Pro, като само един от десет продадени таблети е от този модел.

Apple обяви, че се подценява празничния период през тримесечието, който не е така силен за iPad, както и че се набляга много на проблемите на компанията с един от доставчиците й, тъй като тя е реализирала 700 000 бройки iPad Pro, което в сравнение с 900 000 през тримесечието, когаято той се появи на пазара, не е толкова лош резултат. Според компанията iPad има 85% дял на пазара на таблети с цена над 200 долара в САЩ и се справя изключително добре в премиум сегмента. Най-близкият конкурент на компанията си остава Samsung с прогнозни резултати от 8.1 милиона бройки и 12,8% пазарен дял, но това все пак са само прогнози.

2.jpg.7afe2fee28839106e7a28af028dec028.jpg

Едно нещо е сигурно обаче и това е, че потребителите не сменят своите таблети толкова често, колкото смартфоните и с цел да даде тласък на продажбите на своя iPad, Apple ще трябва да добави нови, завладяващи функции, които да привлекат голяма част от собствениците на по-стари модели.

Цитат

„Имаме някои интересни неща, които идват за iPad и аз съм оптимист за тях“, заяви Главният изпълнителен директор на компанията Тим Кук. „Удовлетворението на клиентите е на първо място от iPad Pro и аз се надявам на по-добри резултати“.

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Сподели

×
×
  • Добави ново...